Ik vond die Love Island foto van Monica niet mooi, had echt beter gekund waardoor die ‘snor’ niet (zo) zichtbaar was.
Dat vraag ik me ook af
Ja, zeker op zulke posters wordt enorm veel (‘subtiele’) photoshop toegepast, ik snap niet waarom ze dat niet weg hebben gewerkt.
Maar aan de ene kant balen we heel erg van veel nepheid en photoshop en bewerken bij instagrammers, maar aan de andere kant willen we de ‘snor’ van Mo niet zien. Best dubbel eigenlijk
Precies wat ik ook heb… lijken net lege theezakken
Ik had het niet perse over photoshop, maar wel over de hoek van de foto en het lichtinval.
Wauw echt hoor. Hoe zou het toch komen dat jonge meisjes zo vreselijk onzeker zijn over hun uiterlijk?
En het is niet eens een echte snor.
Dit is pas een mooie snor:
Snap het gewoon niet, ze had altijd al zulke mooie lippen van zichzelf. En dat je dan hiervoor kiest. Kan daar echt niet bij. Maar hoop dat ze er zelf blij mee is.
Ah nee ik had het ook niet tegen jou hoor, ik bedoel het meer als algemeen ‘generatiekwaaltje’. Doe het zelf ook
Boudewijn valt volgens mij niet op meisjes.
Ze lijkt wel een cartoon. Ze is écht een karikatuur zo.
Dat denk ik ook hoor maar ik vind Nick ook zo een half metro mannetje. Wel heel leuk hoor (allebei) maar gewoon met veel vrouwelijke trekjes. Pff en dit bedoel ik allemaal niet aanvallend of vervelend maar gewoon, vibe.
Oh zo! Ja, erg eigenlijk he?
Ik moest in eerste instantie denken aan betty boob. maar nee, dit is echt zo lelijk, het lijkt er in de verste verte niet op.
Ik krijg bij die jongen juist heel erg het idee dat hij heel graag zelf influencer wil worden en zo via Bonnie wat bekendheid wil krijgen om vervolgens zelf een kanaal/insta te starten
Vanuit een andere hoek ziet het er zelfs erger uit, maar het lijkt hier juist heel erg overtekend? Niet zozeer fillers
Het gaat ook echt 24,50 kosten
Angel is zwanger!
jaaa kwam hier om dit te posten. Zo leuk! Is dr echt zo zo zo gegund!