Heb zelden zoiets saais gezien
+1 voor de woordgrap
Welke woordgrap? Markookshow? Dat omschrijft ook wel hun humor in 1 woord, zo saaiiii
Edit: stom grapje over vorige discussie
Ik kijk soms videos van haar maar meer uit fascinatie voor hoe ergerlijk ik haar (samen met haar) vriend vind
Edit: dus deze video is daar een voorbeeld van :’)
Haar man is ook wel uitbundiger in de video’s geworden door de jaren heen geloof ik. De vakantievlogs van hen ben ik dit jaar gaan kijken en hij was zo vaak “grappig” aan het doen, wat juist irritant was ipv een leuke toevoeging.
Man man man ik keek veel naar Leonie maar ze is de laatste tijd alleen maar aan het zeuren in video’s en soms ook wel terecht maar haar video’s zijn zo langdradig… heb de eerste 10 minuten iedere keer doorgespoeld en toen maar weggeklikt https://www.youtube.com/watch?v=x1S6rKhlL3U
Heee ik open een keer Nieuwsbegrip (begrijpend lezen voor op de basisschool) en ik zie Saske opeens haha
(Mag dit nog wel posten toch, ondanks ze niet meer bij Vetgezellig in beeld komt? Haar instagram staat ook nog open enzo)
Volgens mij heeft ze dit ook samen met Alwin opgenomen een tijd terug!
Justitie verdenkt hen ervan dat bewust gepland te hebben in overleg met anderen. Op zo’n daad van grote burgerlijke ongehoorzaamheid staat maximaal een jaar cel. De mannen verschijnen morgen voor de rechter.
Ik ben benieuwd.
Ik vind zo spannend! Ga het morgen echt goed in de gaten gehouden. Gelukkig krijg ik alles van het anp binnen gnagna
Jeeeezes die Huismuts is gewóón op vakantie op Ibiza met haar vrienden maar ze doen echt alsof het een lifechanging dream come true is. Alsof zij en haar vrienden zoooo bijzonder zijn met hun vakantie. Dat ‘we lachen’, ‘we dansen’ klinkt echt als zo’n fucking dienblad van de Action. Kan het echt niet meer aanzien.
‘’ We lachen, we dansen, we helpen de aarde naar de tering ‘’
Dit zou ik bijna op een poster willen.
Ik volgde blijkbaar een vriendin van haar op Instagram want ik zag de foto vandaag voorbij komen van het groepje (maar dan niet op het account van Huismuts), inclusief zo’n tekst eronder, en ik heb haar maar eens ontvolgd. Ik kan de overdrevenheid niet aan. In de zomer kwam hetzelfde al voorbij tijdens dat gehypte Wildeburgfestival.
Je wacht op een complete ABBA show.
Incl dansje enzo.
De huismuts is zo ontzettend vermoeiend. Ik heb geen kinderen, maar word helemaal leip van hoe ze haar gezinnetje en ‘sores’ in beeld brengt. Dat moet voor iemand met kinderen nog veel erger zijn.
Onlangs schreef ze een heel klaagzang over het feit dat haar kindje tegenwoordig om 06:00 wakker is. MENS! Tel je zegeningen.
Vind dit echt helemaal niks. Het had een leuk concept kunnen zijn, maar hoe het ge-edit is en het veel te dramatische (zelfs voor Nikkie vind ik dit te dramatisch) acteren, bleh.