Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

1 like

Oooooohhhh

mega heftig. maar kittens :heart:

Dit is wel riskant inderdaad. Charlotte Hoeboer vlogt ook, maar die heeft alles in overleg met de school en de ouders, ook geen kinderen in beeld enzo. Is ook veel informatief, laat zien hoe het reilt en zeilt op school. Volgens mij doet zij het ook om mensen enthousiast te maken voor het onderwijs.
Zomaar vloggen en er dan ook nog over liegen is niet handig.

1 like

Ik kijk Dionne dr video over de laatste aflevering van Expeditie en ze heeft daarna mega veel haatcomments en doodsbedreigingen gehad, wtf?? Slaat echt nergens op, het is maar een spelletje.

4 likes

Ik snap ook wel waarom het merk het doet hoor, zoals ik mijn post daarna zei, en ik snap ook wel waarom Bonnie het aanneemt.
Maar dat maakt het gevoel niet minder bizar.

Dit is echt heel raar! Wel leuk om eens een Nederlands filmpje van haar te zien

5 likes

Ik keek altijd de reactie filmpjes van thomas cox na een nieuwe aflevering temptation island. Maar hij heeft al twee weken niks meer geupload?

1 like

Kon vast de negativiteit niet meer aan

2 likes

Zou mij niks verbazen. Blijft ook gewoon een mens. Je moet wel verdomde ongevoelig zijn (of juist heel sterk in je schoenen staan :thinking:) mocht al die negativiteit niks met je doen.

Ik vraag me af wat Clairelucia nu gaat doen nu ze uit NY vertrekt… ik vond haar NY filmpjes altijd erg leuk ( de laatste tijd wat minder met die rare stemmetjes etc) maar weet niet of ik haar nu nog blijf volgen.

Vera is nog steeds veel bezig met beauty!

Ik ben nog niet helemaal wakker en dacht…Jullie zaten samen in De Bachelor :flushed:

afbeelding

52 likes

Vraag me af of het feit dat ze als Russische gediscrimineerd werd, haar aanzette om haar Youtube/blog/twitternaam van Nappyhairz naar Lilylike te veranderen.

Although textured hair goes by many names, such as curly, kinky, or coily, nappy hair is specifically used when speaking about the hair of black people. The term has historically been a racist term.

1 like

In Belgiƫ is dat echt anders! Tenminste, waar ik studeer. Wij gaan echt wel netjes/representatief naar college en de docenten zijn zelf ook in pak.

2 likes

Onder mijn universiteitsdocenten bevonden zich onder meer een oude hippie die altijd duidelijk zonder beha en in korte rokjes voor de klas stond, en een mannelijke docent die vaak leren knielaarzen droeg :joy: Er was niet echt een dresscode (maar ik heb ook geen studie als rechten gedaan)

21 likes

Ik heb een docent gehad die standaard in zijn pantoffels college stond te geven

24 likes

Haha ja same. Ik moet daar altijd heel hard om lachen eigenlijk.

Ik dacht ook dat ze dat gezegd had, maar er staat een podcast met Miljuschka online

Die is van vorige week, nieuwe moet nog komen

En @Drawster

Ze geeft zelf aan dat ze zich niet okĆ© voelde op de uni hier in Nederland. Omdat iedereen haar judgde zonder dat ze haar kenden. Op basis van haar uiterlijk. En dat zij dat echt heel erg heeft gevoeld, al die blikken en ā€œroddelsā€.
Best sneu… en zeker kut voor haar. En dan lees ik jullie reacties en kun je dus de andere kant van het verhaal ook zien

Weet zo niet welke video. Volgens mij heeft ze dit ook wel meer dan 1 x vertelt

8 likes