Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Huh ik volg haar al een tijdje niet meer maar ik vind haar zo anders dan ik me herinner. Alternatiever ofzo?

Ja, ik snap wat je bedoelt! Volgens mij is ze dat ook meer geworden o.a. door haar vriend. Ze gingen ook naar een nudisten camping op aanraden van hem, niet dat dat perse alternatiever is, maar krijg ook meer die vibe van haar inderdaad.

1 like

Ik keek net op de insta van haar vriend. Wat een aantrekkelijke man😱

10 likes

Jaaaa ik vind het ook zooo leuk! Had al wel het vermoeden, maar een tweeling?! Holy shit! Echt super leuk!

ik weet niet wat het is, maar de originele versie heeft zo’n hypnotiserende werking op me! geen ASMR maar weer wat anders.

1 like

Wauw, daar wil je toch 10 kinderen van

7 likes

Die aankondiging van Elise herinnerde me er wel aan dat ik te verpest ben door al die spon en onzinverhalen op Instagram. Ik was bij de zin “ik ben zwanger” nog achterdochtig dat het zou uitlopen in iets van: dussss “we gaan een hondje adopteren en de hondenmoeder is nu zwanger” (o.i.d.)

Gelukkig was het niet zo. :grimacing: Zo leuk, meteen geabonneerd op haar eigen kanaal!!

2 likes

Zo he. Zeg dat wel. :drooling_face:

2 likes

Hij is ook model toch! Inderdaad een mooie man en superleuk dat ze een tweeling gaan krijgen

1 like

Ik vind haar ook echt prachtig! Idd heel leuk voor ze!

1 like

Omg wat een dramatische foto, met alien en al haha :alien:

13 likes

:rofl:
7 likes

Hahahaha die foto, net de voorkant van een Kippenvel boek van vroeger man.

23 likes

Oh naja dan nog maar een keer. :rofl:

1 like

Alsof hij niet anders deze tijd aan het chillen was geweest op vakantie

2 likes

Natuurlijk…

2 likes

Net die aflevering van Thomas Cox bij Monica’s Podcast geluisterd, maar het valt me echt op dat hij geen enkele vraag terugstelt aan Monica, waar Snelle, Miljuschka en Jessie-Jazz dat allemaal wel deden… Toen het net ging over aan andere programma’s meedoen zei hij ook letterlijk “Weet jij nog programma’s waar IK aan mee kan doen” ipv ff te vragen of Monica zelf bijv mee zou doen aan Temptation of wat dan ook :face_with_monocle:

7 likes

Ik vond dat hij ook zichzelf vaak tegen sprak… Bijvoorbeeld Ene moment zegt hij dat hij niet die Thomas is die je in temptation zag en het andere moment was hij wel lekker zichzelf? Hij is me echt tegen gevallen bij temptation.

4 likes

“Ja goh trouwens Mo laten we het anders nog even over MIJ en MIJN toekomst hebben??” Haha nu ik dit typt komt hij er letterlijk voor de derde keer op terug
@Rozecoupeschaar ja dat viel mij ook op. Heb temptation niet gezien, maar het klinkt alsof ie zich flink heeft misdragen en hij lijkt er nu ook makkelijk mee weg te komen

1 like

Nog niet gekeken, maar Leonie eet een week als Mascha! Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of ze het als duur gaat ervaren, want dat vond ik vooral van die yoghurtbowl en ook die granola.

7 likes