Ja, wat @EllaFitzgerald inderdaad zegt. Ik was een beetje kort door de bocht met mijn reactie zie ik nu waardoor het niet helemaal duidelijk was. Ik bedoelde niet dat niemand er ooit grappen over mag maken (mits beide partijen dit leuke humor vinden). Maar ik denk dat je op moet passen om dit soort grapjes en vragen te stellen in het openbaar. Zeker als je beide een publiek persoon bent en je weet dat veel mensen dit gaan zien.
Maar ik ga er vanuit dat Vera al wel weer wat de aankondiging is en als dit als grapje reageert omdat er doorgaans direct gedacht wordt aan zwangerschap. Ben het wel met he eens dat het ongepast is als ze niet weet wat de aankondiging is.
Bonnie heeft samenwerking met een bepaald rijstwafel-met-smaakjes-merk, moet ze blijkbaar vermelden wat het aantal kcal per rijstwafel is. Dat is toch helemaal niets voor haar? Annemerel heeft dezelfde samenwerking en die vermeldt het nietā¦
Ik weet nog dat nick ooit in een vlog begon te lachen omdat Bonnie een eierdopje had gevuld met borrelnootjes (aka 6 stuks die erin passen) en dat Bonnie dat heel serieus bedoeld had als snack.
En over teskes tweet: dit is toch juist wat ze nu doet? Het is dan wel geen zwangerschap maar het wordt wel gesuggereerd op deze manier. Heeft iemand zin om de printscreen van de instapost naar mascha te sturen? Ben wel benieuwd of zij er haar mening over zou delen als ze erop geattendeerd wordt.
Dit doet mij dan weer denken aan een vlog van Romee Strijd waarin ze liet zien dat ze 6 amandelen ging eten als snack
Idd. Enne, app elkaar anders. Dit is echt categorie partners die naast elkaar op de bank zitten en ondertussen reageren op elkaars fotoās op social media. Bij voorkeur fotoās van iets waar ze diezelfde dag samen waren
Ik spotte vandaag Thomas met Paco
Maar loooove het kapsel
ZO knap (ondanks de plamuur)
Ja ze is prachtig! Snap alleen echt niet dat ze zo verkeerd kunnen gaan met de foundation.
Ja dat snap ik ook niet helemaal
Vind ik ook. Elise vind ik op Babette van Veen lijken.
Omdat mascha een hele sterke mening heeft hierover (net als velen in dit topic, ik deel die mening ook hoor dat het niet okƩ is om over zoiets te inside-joken).
Ik ben gewoon benieuwd of mascha daar openbaar of privƩ wat over gaat zeggen tegen teske en vera, dat bedoelde ik meer.
Please donāt
Het duurde echt mega lang voordat ik door had dat dit niet Sylvie Meis is
Bij Nienke onder haar nieuwe post gaat het ook los, meine gute mensen hou gewoon je mond
Ok de hoeveelheid kleding die Sarah Rebecca krijgt is echt ongelofelijk. Ik kijk pas sinds kort (bij gebrek aan beter) haar vlogs en het is gewoon schaamteloos!
En ze praat zo onwijs kinderlijk, hoe oud is ze eigenlijk?
Volgens mij ook iets van 28?
Neee meen je niet!
Echt na elke 3 woorden komt het woord ālekkerā gevolgd door een verklein woord, āoutfitjeā, āwijntjeā, ājurkjeā, "outfitje ātheetjeā. PRAAT NORMAAL.