Beschikbaar op 20-02-2002, zo special
Ik hoop het wel! Zit er idd ook op te wachten. Ik kijk nooit Zoella omdat ik mij snel irriteer aan haar (vooral dat hysterische gedrag met Mark) maar haar vlogmas vind ik wel altijd erg leuk. Ze kan goed het kerstgevoel overbrengen
Ik zie ze op guru gossip ook alleen maar gissen
2002? Dan was ze er nog eerder bij dan Sanne. Dat gaat ze niet leuk vinden.
Tsja, het was wel een beetje dramatisch dat Bonnie zo aan het huilen was omdat ze ziek was, maar na een nacht bijna niet slapen dus supermoe (dan huil je, ik iig, ook al sneller) en dan al die dingen in het verschiet en rijexamen, ik snap het helemaal.
En hoe awesome is die scene in waarin haar ouders de advent kalenders gaan openmaken haha
Ik was in gedachten bij het huwelijk van Máxima en WA en dat lied van Do en Marco
Ja love Bonnie haar ouders Lijken me echt zulke leuke mensen
Ja en lekker met hun rug naar de camera en de bodymist (van de japanse lijn…) uitlachen
Jaaa! Enige leuke stukje.
Van 1 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends ieder uur overgeven vind ik ook best wel behoorlijk ziek? Althans, het is voor mij jaaaren geleden geweest dat ik voor het laatst heb overgegeven en dat was dan 1x en toen was het klaar. Dus als ik dan een hele nacht lang zou blijven overgeven zou ik dit ook behoorlijk heftig vinden eigenlijk. Zeker met de omstandigheden nog erom heen waardoor het totaal niet uitkomt (rijexamen, uitreiking Nick, op vakantie dag erna). Zou me behoorlijk kut voelen.
Maar goed, ik zou dit dan weer niet huilend filmen en online zetten. Maar effe huilen en me zielig voelen zou ik denk ik wel.
Ik heb me kapot gelachen. Geniale opmerking ook over dat plastic in die Lego kalender. En zo droog alles terwijl Bonnie die kalenders vaak fantastisch vind
Wow wat doet zij?! Ik heb vaker video’s gezien waarin ze gekkig doet maar dit is wel next level. Bijvoorbeeld van 08:00 tot 08:50. Dat gekrab en rare praten
Edit: oh en 05:10 tot 05:40 ook weird
Hahahaha ja en dat die vader zo een bon bon naar bonnie gooit en zij zegt “auuuuu paaaap” en wim “ ik gooi hem straks wel goed” en bonnie “nu ben ik hem kwijt huil huil”. Wim is al bij de volgende kalender “ wat is dit nou weer”
Wow inderdaad
Wow, heftig. Ik dacht even dat ik het op versneld afspreken had staan, zo snel bewoog ze.
Ja hahahaha. Zo mooi. Vind het zo lief, want het sarcasme druipt er vanaf, maar ze doen het wél
Ik heb ook altijd het idee dat haar haar supervet is. Maar ja als je er zo aan gaat zitten plukken snap ik dat wel.
Wat doet ze vreemd! Lijkt wel alsof ze iets teveel heeft gesnoven
Misschien brengt ze alles na afloop terug
De laatste drie kandidaten van StukTV’s Jachtseizoen zijn Sylvana IJsselmuiden, Soufiane Touzani en Poke? Heb ik onder een steen geleefd of waren de bekende nederlanders op?!