Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

En weer dooooorr.

Zonder gifje want ik snap gifjes niet :older_woman:t3:

3 likes

Speciaal voor jou, een gifje van hoe wij allemaal achter de laptop zitten :dog2:
afbeelding

60 likes

Haha thanks, dan is bij dezen het topic officieel geopend.

2 likes

:heart:

Luf it als mensen dit goed spellen

27 likes

Het is allebei goed

7 likes

Ah shit ik kruip weer onder mijn archaïsche steen…

Wel sinds 2015 pas zie ik dus dat valt mee. Of zo. :’)

8 likes

Sanne zet zichzelf even voor schut onder de laatste instagram-post van Tim Hofman :flushed:

9 likes

En in haar insta stories ook. :upside_down_face:
Toch duidelijk dat dit om aantal followers en hoeveelheid invloed gaat ipv man/vrouw?

1 like

Ze blijft ook maar reageren… ook op mensen die suggereren dat ze haar volgers heeft gekocht. Laat jezelf toch niet zo kennen.

1 like

Ahh die bash op haar vind ik echt sneu. Maar ze laat zich inderdaad wel kennen

2 likes

Ze zegt dat ze ook wel eens degene wil zijn die iets goed doet… lijkt me een uitstekend motief om iets ‘goeds’ te doen, het alleen doen als anderen het zien en hun waardering uitspreken.

Maar… hoe kan je jezelf zó belangrijk vinden? Ik wist wel dat ze graag in de slachtofferrol ging zitten, maar dit vind ik next level :sob:

17 likes

Sanne was zelf ook helemaal niet de eerste. Het werd al veel eerder benoemd door mensen die zij ook volgt. Dat gebeurt voortdurend.

5 likes

En dat blurren doen ze voor de privacy. Dat hebben ze niet gedaan om haar te naaien.

3 likes

Pfffffff wat is zij vermoeiend

4 likes

Deze ook bij Tim Hofman

Ja die bedoelde ik dus

2 likes

Haha huh maar Tim heeft toch gewoon een veel groter bereik dan Sanne

7 likes

Volgt iemand hier simply Klaire? Zij is een Engelse youtuber, een aantal jaar geleden maakte ze echt supermooie kunstzinnige makeup-looks en tegenwoordig maakt ze wat meer minimalistische video’s. Haar stem is echt heerlijk om naar de luisteren en ook de sfeer van de video’s is zo mooi. Het is geen asmr maar wel gewoon lekker rustig.

4 likes

Woow, haar heb ik al heel lang niet meer gezien! Ik volgde haar vroeger wel veel, heb ooit nog een lijmpistool gekocht omdat zij daar supervette dingen mee maakte (haarbanden met hoorns en zo!)