Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik twijfel echt om de box van Monica te bestellen. Mijn vriend is me bang aan het maken dat ze mij voor 70 euro op gaat lichten. :joy:

Hier!

3 likes

Als ik die samenwerkende merken zie dan vrees ik dat het niet heel veel zal zijn. Wat snacks, ik denk Elnett haarlak, een haarproduct van John Beerens, een sieraad van meauxmeaux en van Videoland misschien een maand gratis lidmaatschap oid?

2 likes

Kijkt iemand actief Jill? Ze zei over die pas bevallen vriendin dat ze op bezoek gaat omdat die vriendin bezoek krijgt van de ggz. Ik denk dat het de ggd is en dat vind ik eigenlijk al veel informatie over iemand anders.

1 like

Ja dat vond ik ook heel raar? Maar waarom zou de ggd dan thuiskomen als iemand net bevallen is

1 like

Die komen standaard langs, haha. Eerst na een paar dagen voor de hielprik en na twee of drie weken voor de intake voor het consultatiebureau.

4 likes

Ohh :joy::joy::joy: ja ik ben geen moeder dus geen idee ahhaha

3 likes

Ik vond het vooral stom toen ik de hielprik moest leren voor de opleiding en het blijkbaar nooit ging doen :thinking:

Huh? Is dit niet een soort Groupon?

2 likes

Hmmm, ja bij haar doelgroep past het misschien niet, maar ik vind het dan wel weer bij haar passen.

Dit is dan wel weer grappig verzonnen van de zusjes Verbon Nasi Goreng shirts.

9 likes

LOL @vuilnisglitter, zeg eerlijk, eerste gedachte was toch: mooi Hatebreed logo :rofl:

1 like

Voor 28 euro no thank
En dan te bedenken dat nasi zo armoedig is

3 likes

Och jezus! Jammer dat ze niet Cro-Mags stijl hebben gepakt, had Harley weer iets te zeiken.

Beter goed gejat dan slecht bedacht inderdaad

1 like

Ik denk dat er op ‘mijn seks is niet stuk, mijn seks is gewoon mijn seks’ na nog geen conclusie is. Dat het een lang proces is van (h)erkenning tot aan wat werkt voor jou (en de ander) binnen de relatie waardoor deze stand kan blijven houden. Trouwens wat is Lize ongelooflijk mooi. Echt prachtig.

11 likes

Dit is gewoon een kopie van trasher

8 likes

Is Queen of Jetlags nou echt aan het doen alsof ze pannenkoeken aan het bakken is maar er liggen gewoon van die kant-en-klare pannenkoeken in de pan?!? :joy:

14 likes

Ach, ze doet ook altijd alsof ze 20 pizza’s eet dus zo raar is dit niet meer :joy:

2 likes

En van Sassypud die dit shirt al mega lang maken

5 likes