Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja wat een leeg leven heb je dan? Klinkt misschien lullig/hard, maar is er niets meer wat je de wereld zou kunnen bieden of waar je jezelf in zou willen ontwikkelen dan het showen van spullen en je leven

4 likes

Omg die piercing is zo sexy bij Nick. Die boy is echt lekker aan het opdrogen

18 likes

Het is bizar om te zien hoe vaak dit nog speelt hoor! Ik heb van huis uit meegekregen dat ik mijn eigen broek moet ophouden en daar heb ik dan ook altijd voor geknokt. Ik ben minder gaan werken toen er kinderen kwamen, maar ik heb dit financieel wel ‘ingedekt’. Genoeg moeders om mij heen die helemaal niks geregeld hebben
 Je hoopt voor altijd samen te blijven, maar je weet het gewoon niet. Ik weet in ieder geval wel dat ik, mocht ik weg willen (of als 'ie me eruit schopt), mezelf kan redden met drie kinderen.

11 likes

Als ik weer fulltime zou werken, verdien ik ook meer. Wij grappen vaak dat we niet uit elkaar kunnen want dan moet ik hem alimentatie betalen :joy:. Nee serieus, we zouden ons allebei redden. Niet de luxe van nu, maar wel basic en genoeg. Ik vind dat heel belangrijk, maar ws ook omdat ik het er van huis uit in gestampt heb gekregen

HAHA oh shit sneu voor haar hoor maar hier moet ik heel hard om lachen? Wat een slechte journalist ook dan :joy:

Ben ik dan weer te achterdochtig als ik denk dat dit expres niet zo anoniem is geschreven. Met naam en toenaam zou teveel slachtoffer zijn maar op deze manier kan iedereen haar super makkelijk vinden en volgen.

15 likes

En er komt nog een boek aan
 ik ben ook benieuwd of ze hier meeleest, zal me niks verbazen inderdaad.

2 likes

Jaa zo vaag. Ik denk dat het idd is zoals @Banananana schrijft. Ze wilt heus gevonden worden maar het er niet te dik op laten liggen.

Ik ken deze mensen niet, maar ligt het aan mij, of zien Anna Liss en Kimberley Klaver er praktisch precies hetzelfde uit!?! :flushed:

16 likes

Neee joh Kimberley Klaver is echt de tokkie versie van Anna Liss vind ik. Ik vind haar zo onwijs ordinair/niet chic overkomen, Anna vind ik dan, zelfs zonder geld, veel meer classy.

19 likes

Maar qua uiterlijk lijkt Anna Liss meer op Kimberley dan Kimberley’s eigen zussen.

3 likes

Het zijn andere settings en looks, maar ik zou het zo geloven als iemand me zou zeggen dat dit dezelfde persoon is, haha!

53 likes

Haha misschien zie ik dan niet wat jullie zien. :stuck_out_tongue_winking_eye: wat ik wel zie is dat kimberley erg haar best doet om iets meer op haar te gaan lijken. Best wel gestoord imo. Zo iemands leven inpikken en dan helemaal het leven van je vriendin. Leuke vriendin zeg. :face_vomiting:

9 likes

Ze zijn nooit vriendinnen geweest probeert Kimberly te beweren.

1 like

Eerst stond hun insta vol fotos samen met elkaar :joy:

4 likes

Anna heeft trouwens wel geld voor lipfillers, dat is 1 ding dat zeker is. En jammer dat het zo opvallend is.

Ik ga ook altijd weekendjes weg met mensen met wie ik niet bevriend ben.

Add

24 likes

Hahaha ja bizar toch

Ik ken deze mensen niet, maar wat een verhaal. Ik zou er ontzettend op afknappen als een man zo om zou gaan met de kinderen die hij al heeft. Echt een red flag. If they can do it with you they can do it to you.

37 likes

Hmm, slordig
 De journalist heeft Eva wel een langere tijd gevolgd blijkt uit het artikel, maar dan zou het logischer zijn als die 34 na de 35 werd genoemd. Vind het verder wel een goed geschreven artikel!