Gewoon letterlijk hetzelfde…
En ik vind Jiami met haar ‘hoi lief’ erg amicaal.
Gewoon letterlijk hetzelfde…
En ik vind Jiami met haar ‘hoi lief’ erg amicaal.
Kelly Loef heeft haar haar bruin geverfd, ze lijkt echt precies die vriendin van Lil Kleine nu
Hoezo plaats je een punt tussen de namen?
oh nee, volgens mij bestaat hij niet meer omdat EGF uit de lucht is en hij daarop geupload stond?
Het was toch wel een van mijn langstlevende online knutselwerkjes dus ik heb hem zo goed en kwaad als het ging nog maar eens opnieuw gemaakt zodat hij kan voortbestaan
Sorry voor de mensen die hem 4 jaar geleden al niet grappig vonden
Wel echt suuuper mooie wimpers seg.
Ik zie de gelijkenis met die vriendin van Lil’ Kleine trouwens niet helemaal @Alchemy.
Niet? Ook niet als je op die foto klikt die ik heb gepost en naar links swiped?
Jaaa ik zie nu wel een beetje wat je bedoelt! Maar goed, het zijn allebei volgespoten koppen dus dan ga je sowieso al meer op elkaar lijken en de haarkleur helpt er inderdaad wel bij.
Wel absurd trouwens, want die vriendin van Lil’ Kleine was volgens mij al bloedmooi zonder al die fillers. Nu lijkt het alsof ‘ie steeds met z’n moeder op de foto staat. Dit is al duizend keer gezegd, maar ik blijf me erover verbazen hoe oud dat kunstmatige je laat lijken.
Die wimpers nee man, die op t einde zijn helemaal sad en Droopy en dan die te donkere wenkbrauwen en die verschrikkelijke lippen.
Over de rest zeg ik niks, maar dit heeft ze zichzelf aangedaan.
Iemand had laatst toch opgezocht hoe oud zij was? En ze was “al” 29, Lil Kleine is 23 en nogal ielig
Haha mijn sarcasme kwam niet helemaal over zie ik, ik vind het echt verschrikkelijk!!
Heh is die rechter dat niet dan? Zo nee dan is het een dubbelganger nu haha.
Jammer dat ze em alsnog dik verkoopt aan haar volgers. Net als die Ali kettingen
Ik weet niet of ik het geloof, maar het zou kunnen dat het andersom is. Dat de fabriek waar Jiami ze laat maken extra maakt en die verkoopt op Ali. Dit gebeurt ook vaak bij voetbalshirts. De fabriek die de originele maakt, verkoopt ze ook op Chinese webshops voor weinig geld.
Heeft iemand trouwens door gehad dat Jiami afgelopen jaar in Bangladesh of omstreken is geweest? Als je het niet in het echt ziet, kan je toch nooit goed controleren hoe de arbeidsomstandigheden zijn…
Noor gaat trouwen en is zwanger!!!
Nee natuurlijk niet. Je kunt 35% korting op Desenio krijgen.
Hahahaha maar eigenlijk moet de tumbnail er nog bij want die impliceert inderdaad iets met Sander
Jiami’s kleding is waarschijnlijk al maanden of een jaar geleden Naar de fabriek opgestuurd om te maken. Dan worden er aanpassingen gemaakt en gaat het weer terug. Dan komt alle marketing nog. Die ontwerpen liggen daar dus waarschijnlijk al heel lang.
Omg Ik opende de spoiler expres niet en ging meteen naar YouTube helemaal enthousiast en ik maar wachten op het moment maar toen las ik de comments en dat was niets speciaals dus ik klikte op jouw spoiler en dacht echt: trut
Hahahahahaha
Iemand vraagt als reactie op een foto op Wil’s insta of zij en Martine expres zo’n verschillende feed hebben, Wil met warme kleuren en Martine koele kleuren. Wil zegt: ‘hihi goed gezien! We zijn altijd al team koel en warm geweest door onze verschillen in smaak en uiterlijk ’ Lekkere marketingstrategie weer met je ‘teams’
en hun volgers mogen dan kiezen of ze zich de Willies of de Tienies noemen