Het andere YouTubers/bloggerstopic

Piano snap ik wel;p daar moet je dingen voor regelen om te verhuizen en mogelijk geen plek in je eigen huis. Gitaar is geen moeite;p

Maar ze geeft toch aan in de video #nospon?

1 like

Maar schoolmeesters hebben toch ook relaties? Of is de reden erachter heel ernstig? Ik heb de video niet gekeken.

Maar anders rijdt de postbode toch ook met een telefoonhoesje van 80 cent? Alleen gaat hij nog 10 keer over de kop en betalen wij er 8 euro voor. Dat betekent niet per se dat de inkoop eerlijker is.

4 likes

Volgens mij is hij maanden vreemdgegaan in haar huis terwijl zij aan het werk was. Hij werkt overdag, zij 's avonds/ 's nachts. Wat ik uit de video haal is dat ze hem een avond heeft betrapt met een ander. Helemaal omdat ze het heeft over dat “dingen in haar huis haar herinneren aan wat er gebeurt is”.

2 likes

Huh maar Sophie geeft toch nergens aan dat ze twijfelde over hun relaties en hem aan het lijntje hield? Ik interpreteerde het dat ze niet zo goed wist welke richting ze ‘in het leven algemeen’ op wilde. En dat ze inderdaad langs elkaar leefde door het werk van beide. Dat hij echt is vreemd gegaan zegt ze niet maar het lijkt wel zo. Of misschien was hij alleen bezig met om zich heen kijken. Misschien contact met andere meisjes?

3 likes

Btw dit zegt Jiami onder haar video over de kledinglijn (ik ben die qwerty uiop niet):

qwerty uiop
24 minuten geleden
Misschien even handig om uit te leggen waarom je deze kleding van AliExpress doorverkoopt voor driedubbele van de prijs? Voor die prijs die jij er voor vraagt, verwacht je duurzamere herkomst, hogere kwaliteit en betere arbeidsomstandigheden.

Beantwoorden

Jiami
15 minuten geleden
Hoi lief, de kleren zijn niet op Aliexpress ingekocht. Ik ontving zojuist inderdaad een berichtje van iemand die een look-a-like vond. Maar ik ben destijds op zoek gegaan naar een fabriek waarbij ik ook heb gekeken naar de arbeidsomstandigheden en de kwaliteit. De inkoopprijs die ik per item betaal is duurder dan de gemiddelde Aliexpress prijs. Ik ben behoorlijk lang bezig geweest om op zoek te gaan naar een fabriek die goede arbeidsomstandigeden heeft, met goede kwaliteit werkt en ook met hun hulp deze ontwerpen gemaakt omdat veel voor mij ook nieuw is. Tja, nu is er blijkbaar op Aliexpress een look a like te vinden voor goedkoper - maar ik wil heel duidelijk maken dat ik die NIET inkoop en voor het driedubbele door verkoop. Nee, dat zou ik ook niet eerlijk vinden en zo wil ik niet handelen. Bovendien kun je op Aliexpress geen grote inkopen doen omdat het enkel voor consumenten is.ï»ż
Minder weergeven

1 like

Tja, dat kan zo zijn. Maar ik denk dat niemand het toe zou geven als diegene ze wél van Ali had. Dus hoeveel is deze reactie waard?

3 likes

Aldus de persoon die ook bleef ontkennen dat ze haar lippen vol heeft laten spuiten

86 likes

Ja dat kan net zo goed gelogen zijn ja, ik kopieer alleen haar reactie :grin:

Dat zou wel echt lef zijn om keihard te zeggen dat je die kleding helemaal zelf hebt ontworpen enzo. Hou het dan vaag en zeg gewoon dat je het zelf heb ingekocht zoals de meeste influencers doen die spulletjes gaan verkopen.

2 likes

H&M ontwerpt toch zelf en laat het vervolgens door een ‘atelier’ in Bangladesh of zo maken.

2 likes

Ik denk idd dat “je Wil” aan het poseren was en dat die vrouw er ineens naast sprong :zipper_mouth_face:

Hilarisch :stuck_out_tongue:

14 likes

Even tussendoor over haar, het nieuwe kapsel vab Diana vind ik wel heel leuk en fris staan! En is niet Hilary Clinton stijl geföhnd!

4 likes

Ik denk dat je in dit pakje echt hele lelijke billetjes krijgt, plus dat die broek waarschijnlijk echt drie meter je gat in steekt

2 likes

Maar als het in één keer 500 hoesjes zijn of 500 verschillende mensen, vind je dat dan anders?

Lijkt me echt grappig als er een YouTuber zou zijn die allebei de jumpsuits besteld om te vergelijken. Voel me zelf alleen niet echt geroepen :grin:

8 likes

Misschien is het ook dat mensen goedkope spullen sneller kopen, minder over nadenken dan wanneer het iets duurder geweest was

1 like

En dus dat de bezorger uiteindelijk meer rondrijdt voor al die makkelijk bestelde spullen.

1 like

Ja we zouden eigenlijk een Nederlandse Patricia Bright meets Michella Kox meets Petty Paige meets King Alert moeten hebben (sorry voor de overload aan meets)

3 likes