Kapsel van Bonnie is wel leuk alleen ze moet het wat rommeliger dragen! En niet zo glad en vettig naar beneden. Mn handen jeuken om eraan te zitten haha! Je ziet die kapster er ook nadat Bonnie eraan zat, het rommeliger maken haha!
Bij dat soort uitgaven vraag ik me altijd af wat ze dan wel niet moet verdienen. Ik heb het ook echt niet slecht met een modaal inkomen, maar schoenen van ruim 400 euro, no way.
Afschuwelijk.
Ja ik ben het hier mee eens! Ik heb zelf ook zo’n soort kapsel (iets korter nog) maar ik draag het altijd met slag erin en wat volume. Vind het zelf juist leuk om korter haar te hebben maar het moet niet meteen zo stijfjes worden anders lijk je ook wat ouwelijk.
Ik had dat gereageerd waarop ze zei dat dr haar er al mee vol zat die dag…
Kinderen zijn ook totaal niet mijn ding, alhoewel ik dat kind van Monica wel echt schattig vind hoor! Ik vind het gewoon heel leuk om te zien hoe Monica als persoon is gegroeid. Normaal gesproken heb ik niks met baby vlogs, maar bij Mo vind ik het dus wel speciaal om te zien
Ja echt! Ook dat hij zegt, op de opmerking van Frank dat er al wordt gezegd vraag het je ouders en dat de verantwoordelijk dan niet meer bij hun ligt, ‘ja is dat zo?!’
Sterk!
True! In de vlog van vandaag zat het ook even ronmelig en was het meteen een stuk leuker. Het shot daarna had ze het weer zo plat geveegd. Zeker in de laatste stuk van de vlog zat het zooooo tuttig. Ik heb even een bonniebreak nodig denk ik
En met bril - in begin van de vlog - zag ik Sadness.
Samenvatting
Ik vind de filter die Martine gebruikt wel erg mooi. weet toevallig iemand welke app/instelling dit is?
Die zal ook offline zijn nu egf niet meer bestaat
Dat was bij haar zelf thuis dacht ik. Ik snap niet zo goed waarom het niet zou kunnen, er zijn inderdaad richtlijnen maar ik zou het helemaal prima vinden als mijn tattoo artist bij mij thuis mn tattoo zou komen zetten, ik weet hoe schoon mn huis is en als alles wat hij pakt gewoon steriel is, is er niet zoveel verschil met in de shop zelf hoor!
Mijn lefeehhh!! Is wel makkelijk trouwens bij kritiek; “ja, moet je maar niet kijken als het je niet aanstaat”. Dat je dat op je werk ook tegen je baas gaat zeggen bij feedback/kritiek; ja, kijk dan lekker niet naar m’n werk joh!
Of tegen klanten/gasten/patiënten op werk. “Vind je de zorg niet goed? Nou, ga dan lekker naar een ander ziekenhuis!”
Ze heeft gezegd van wel, in een interview met Kay Nambiar dacht ik. Maar dan moesten het wel jongens zijn.
Hoezo heeft Sophie Milzink veel volgers, ze pleurt zichzelf voor de bank en gaat een reactievideo maken. Dan met die lakse houding en slome stem erbij.
Ze is toch influencer? Bij elke baan op deze wereld komt er iets van verantwoordelijkheid bij kijken. Het is makkelijk praten om als influencer dan niet het gevoel te krijgen dat je iets goeds moet doen met je following. Als ik zoveel mensen had die naar mij keken, zou ik willen dat ik een goede indruk achterlaat en mensen beter kan maken. Maargoed, wie ben ik?
Klopt het dat Sanny zoekt Geluk nog niet gevlogd heeft na haar bevalling? Of kijk ik niet goed?
Dat klopt. Haar man heeft al wel mini vlogs gemaakt.