Video van Anna en haar sexy nachthemd nog niet gezien maar ze ziet er in haar gezicht wel heel smal/mager uit
Niet heel relevant maar ik spotte Bardo
Volgt iemand de Try Guys? Zaten eerst bij Buzzfeed maar ze hebben nu hun eigen kanaal. Ben nu deze aan het kijken en hij is leeeuk
Ja vind het echt super dat zij hun eigen kanaal zijn begonnen!
Ja heel tof!
Ik ben hem vorig jaar een keer tegengekomen. Supertoffe gozer, hij was bezig met werk zei hij toen
Zo fijn dat ze die sprong in het diepe hebben genomen. Ik neem aan dat ze diep in de buidel hebben moeten tasten om hun naam/trademark etc te mogen blijven gebruiken maar zo te zien gaat het ze nu al voor de zon. Dat filmje over het laten maken van 4 costum cakes was ook wel geniaal.
Jaa die vond ik ook echt leuk! Die vrouw van die ene winkel was ook zo lief.
Helen Anderson!
Sarah Rae Vargas misschien
Ik vond het een leuke vlog van Sanny. Denk alleen niet dat ik zelf na 2 weken alweer naar een feestje zou gaan.
Ik bespreek Cynthia wel hier hoor vind haar geen beautyblogger meer. Wat een tering chaos in de yurt word er heeeeeeelemaal kriegel van
Ik vind die inrichting van die Yurt wel wat gezelliger dan al die VT-wonenhuizen.
Maar die hond was toch wel het hoogtepunt. Doe mij ook maar zoân buur.
Hond Boots is de buurman, maar die komt vaak even chillen
Ik word helemaal gestoord van dat gekwalm van Annic in de vlog van vandaag. Echt waarom kijk ik dit
Als ze aan damage control willen doen een uitgebreide blogpost pybliceren in open brief stijl plaatsen waarin ze uitleg uitleg verschaffen waarom zij toch van koers van veranderd, terwijl zij eerder hadden beloofd aan hun lezerspubliek dat ze geen mommyblog zouden worden.
Ze zouden de structuur van hun blog ook zo kunnen aanpassen dat op 1 sub \blabla alleen non-moederschap dingen worden gepost. Dat je dat kattern dan duidelijk meeneemt in het menu waardoor niet iedereen wordt âlastiggevallenâ door mommyblog artikelen. En dan direct ook even het hele ontwerp aanpakken want het ziet er allemaal zo verouderd uit.
Maar ze kunnen beter gewoon de handdoek in de ring gooien en zeggen dat ze nu definitief een mommyblog zijn.
"Annic heeft ons dat geadviseerdâ. 
FF tegen de huidige staat van beutyblogland

Dat is niet eens meer een bikini, dat is een lap stof die ik normaal in mân haar zou dragen. Of een uit de kluiten gewassen tepelsticker, soort unibrow. 
wtf doet anna?
serieus, dit gaat toch nergens meer over.