Haha beetje lullig die laatste opmerking.
Ik kom uit dezelfde stad als Cynthia dus misschien beetje regionaal om dat zo te schrijven
Vanuit mij ook niet rot bedoeld
Wat een enorme koopverslaving heeft die Sophie Hol. Nu weer een shoplog van €400 bij H&M. Zal het nooit vergeten hoe ze jankend ging bedelen om geld om de dierenarts te kunnen betalen.
Zij doet echt alles voor geld en bekendheid.
Ja ze mag zich echt kapot schamen. Snap echt niet dat ze na dat kattengedoe überhaupt nog dat soort filmpjes durft te posten
Haar stem… i cant
Ik reageerde op de reactie over Sophie. Een tijd geleden moest haar kat naar de dierenarts, maar zij claimde geen geld te hebben dus is ze een crowdfunding gestart om dat geld bij elkaar te krijgen. Ondertussen en na dat dat geld binnen was bleef ze wel allemaal Primark en andere shoplogs posten. Maar ze had geen geld voor die kat
Laura Kontiporvo dus in de toekomst.
En dat apparaat op haar bilpartij deed me denken aan gehoorbescherming voor kinderen.
Gooi je haren los… de ene heeft een bril en de andere twee een pruik.
*Huh waarom zeg ik bril? Ik bedoel kaal hoofd…
Omdat ze dikke tetten heeft dus zullen vast veel jochies zijn die haar volgen
Ik heb het gevoel dat Monica en Jipp ook geen vriendinnen meer zijn. Zie niks op instagram ofzo (sorry als dit al besproken is)
Ik vind het altijd gek dat youtubers zo vaak ‘opeens’ geen vriendinnen meer zijn. Ik heb natuurlijk ook wel eens gehad dat een vriendschap doodbloedt, maar bij veel mensen lijkt het echt zo opeens zo’n omslagpunt (voor ons iig dan).
Veel vriendschappen zijn denk ik niet ‘echt’ omdat je elkaar echt mag, maar meer om strategische redenen aangegaan en misschien ook vaak wel wat grotere ego’s dan mensen die niet besluiten om hun salaris te verdienen door zichzelf constant te filmen etc.
Ja, daar heb je een punt! Zal er vast wel mee te maken hebben inderdaad
Ja dat zal het wel zijn inderdaad. Je ziet het toch wel veel in die wereld.
@Woodkid ja en het lijkt altijd eerst helemaal dikke mik. Superveel posten en reacties achter laten maar dat is natuurlijk ook strategisch. En dan zie je opeens niks meer bij elkaar.
@Oprah ja maar meer daarna… Nu met de baby zie je niks van Jipp bij Monica ofzo en andersom ook niet met de zwangerschap van Jipp
Maar gingen Monica en jipp daarvoor dan zo vaak met elkaar om? Ik kan me alleen een vlog in de speelhal herinneren.
Jeetje wat awkward dat zingen in de stories van Sophie Hol. Ze trekt nog ergere gezichten dan Teske.
Ze heeft wel een goede stem maar ik trek die drama niet in haar gezichtsuitdrukkingen.
kijkt iemand De Duurzame DIY’er? (zus van nanne).
Ik vind haar ZO leuk! eigenlijk vind ik alle video’s van de familie meijer leuk. Lijkt me zo’n gezellige familie.