Het andere YouTubers/bloggerstopic

Hahahaha, ik heb m Nog niet helemaal gelezen, maar ik denk dat dit artikeltje ook zo door mw veldsla geschreven had kunnen worden

Hierna stop ik; maar ik vind die contour er een beetje vies, poeperig uit zien bij Jos. Beetje gekkige kleur krijgt ze er van

1 like

Yes, althans ze hebben om tips gevraagd op insta.

1 like

Ik dacht dat ze ergens in een vlog genoemd had dat ze hulp in de huishouding zouden nemen, maar geen nanny dacht ik.

Oh zie nu het bericht boven mij :innocent: dan heb ik het verkeerd of is ze van mening veranderd.

Oke, toch niet. Een luiertas van Gucci, nadenken over het eerste fotomoment van je baby, deze vrouw is echt out of this world

1 like

Ik vind deze thumbnail echt grappig, lijkt net alsof ze een kind gaat opvreten.

33 likes

Ik vraag me nu af of mensen zich ook irriteren aan hoe ik mijn vingers beweeg :worried:

8 likes

Huh bevallen in een witte blouse, ze neemt ook nog een wit kanten hemdje mee en een creme broek. Zou bijna hopen dat het kind alles onder braakt/poept/plast

7 likes

Ik heb ook even gekeken naar Josh haar filmpje. Het is best aandoenlijk wat ze allemaal meeneemt haha, ze gaat dat echt never nooit niet gebruiken. ‘Nick, spray jij even de roomspray in de kamer dan voel ik mij helemaal thuis?!’
En al die onhandige kleding voor de baby, je gaat zo’n kleine frummel toch niet een onhandig jurkje aandoen?

7 likes

Kruisje zit rechtsboven

1 like

Dan heb ik hier een leuke turtulio voor je

3 likes

MSN?! Bestaat dit nog?

1 like

Lijkt op Christina Applegate!

2 likes

Hahaha ik heb er wel echt om gelachen, hoe bloedserieus ze ook alles uitlegt :joy: ze neemt meer verzorging mee dan ik op een vakantie van 3 weken

Snap trouwens niet dat Nick niet zegt dat ze ff normaal moet doen haha, hij heeft toch al een paar kinderen dus hij zal toch wel weten dat 3/4 echt onnodige onzin is om mee te slepen

Plottwist voor Josh: dalijk krijgt ze keizersnede. Maar gelukkig zijn er ook olietjes voor op je littekens

3 likes

Anna staat op telegraaf met een ‘sexy jurk’ maar het enige wat ik zie is een snor :speak_no_evil:

Nooshin trouwens

1 like
2 likes

:no_mouth: ik wil van alles zeggen maar das wel echt lullig. Dat vette kapsel maakt t ook niet beter… tis net alsof dat lange haar erachter is aangeplakt

1 like

En Anna’s hakken hadden wel wat hoger gemogen? Wat is dit nou weer voor iets walgelijks.

5 likes

Iemand geef die meid een fles shampoo

Hahaha bij de Telegraaf kunnen ze er ook wat van. " Anna Nooshin kiest voor een sexy nachthemd"

1 like