Het andere YouTubers/bloggerstopic

Haha wtf. Ik spoelde door en ik kwam op het stukje uit dat ze zei: en dit zit er allemaal in mij toilettas. Toen pleurde ze alles weer terug en ik dacht heel even dat ze een grapje maakte want waarom neem je in hemelsnaam zoveel spullen mee als je gaat bevallen? Ik heb nieteens zoveel crèmetjes in mn badkamer staan :roll_eyes:

3 likes

In haar vorige vlog vertelde ze dat ze 10 hele kilo’s was aangekomen :scream: en daar schrok ze toen best wel van

1 like

Jaaaa ik erger me ook steeds meer. Twijfelt ze over kwalitatieve goede sandalen die jaren mooi blijven (van dr Martens, 120 euro) maar goedkope plastic schoentjes van Asos die gelijk stuk zijn is wel allemaal oke! En dan elke paar maanden super veel kleding wegdoen die ze niet draagt of kapot is… echt zo zonde.
Investeer gewoon in mooie, wat prijzigere maar duurzame dingen denk ik dan. Maar goed, dat geldt natuurlijk voor vele NL Youtubers (Aimee, Mascha, Sara Rebecca, Lotte, Diana, etc…)

7 likes

‘Mijn craving is sinaasappelsap’ SERIEUS?! Ging ook wel stuk hoor met die witte blouse en kanten ondergoed. Ik vind mijn kanten stringetjes ook lekker zitten maar zie dat toch niet helemaal voor me. Vind het wel heel aandoenlijk op de een of andere manier?

5 likes

Ik denk dat veel bloggers die veel goedkope spullen kopen ook niet zo snel zullen veranderen van houding omdat ze bang zijn om lezers kwijt te raken. Het is natuurlijk nu helemaal hip om allemaal cheap fashion challenges te doen, aliexpress filmpjes te maken, ze willen natuurlijk vaak met een nieuwe kekke outfit voor de dag komen en hun doelgroep is vaak ook niet zo kapitaalkrachtig. Nou moet ik zeggen dat ik het bij Diana tegenwoordig nog wel vind meevallen.

1 like

DOODZIEK OP DE BANK. Weekvlog waarin nauwelijks wat gebeurt en dan een avond je wat minder voelen.

15 EURO ZOMEROUTFITS. Weer die action zwarte jumpsuit en een cheap ass pilotenzonnebril of een tweedehandswinkel lewkkk

GEHEIIME SAMENWERKING. Lang van te voren iets aankondigen dat 13 uit een dozijn blijkt te zijn.

Wat ik wil zien:

Youtubers die een hele week gekleed zijn in outfits in 1 bepaalde kleur. Rood, blauw, kanariegeel, bling bling goud

Vloggers met afritsbroeken en bergschoenen of fietsen die een tocht maken door de natuur. Uiteraard ook een shoplog bij de ANWB of Decathlon

Ga broodbakken

En ga is uit die comfortzone jongens. Probeer 10 verschillende sporten, ga naar 10 verschillende uitgaangsgelegenheden, festivals, concerten whatever.

Logeren bij mensen uit andere culturen/religieuze achtergrond

46 likes

Ik heb dat met Mascha, haar handen met dan een paar kromme vingers. Slaat echt nergens op i know

4 likes

Dat niet inderdaad!
Maar ik vind wel dat Diana heel veel koopt. Laatst ook nog een shoplog waarin ze zegt niet veel gekocht te hebben, waarna ze 15/20 minuten lang allemaal nieuwe broeken, jurkjes, schoenen en tassen laat zien. En dan in de afgelopen weekvlog weer de stad in om “een paar dingetjes” te kopen.
Het is natuurlijk beter dan die alieexpress zooi shoplogs (ik volg eigenlijk niemand die dat doet) maar ik verbaas me er vaak over hoeveel kleding Diana koopt en naar hoeveel items zij altijd ‘al tijden op zoek is’.
Zal ook van mijn eigen referentiepunt afhangen hoor.

4 likes

Ze had volgensmij van Monki de mogelijkheid gekregen om best veel uit te zoeken (als ik het goed heb, ik spoel veel door haha).

1 like

Ah ja, was me ontgaan, maar ik maak qua dingen kopen of ‘uitzoeken’ geen onderscheid, het komt allemaal op dezelfde hoop neer.
Daarom vond ik het wel goed dat Bonnie een tijd geleden een samenwerking met zo’n troepkleding website had opgezegd, omdat ze het niet meer wilde promoten.

5 likes

Ja precies dit vind ik ook bij Diana, bijna iedere vlog heeft ze “weer even wat nieuwe spulletjes voor de vakantie/zomer/lente/herfst etc gekocht”. En idd dat zogenaamd al heel lang op zoek zijn naar iets, daar hebben meerdere vloggers wel een handje van. Ik vind Diana’s stijl verder wel heel leuk, maar het geeft zo’n verkeerd beeld naar mensen en promoot consumeren zo ontzettend

1 like

In het kader van irritante vingertjes; op Instagram/YouTube heb je van die opmaakfilmpjes waarbij ze dan met zon heel irritant ongeduldig vingertje meerdere keren op zon product tikken wat ze gebruiken. Maar sowieso die maniertjes; met hun hoofd zo schattig naar de zijkant houden, of hun vinger zo op hun kin leggen. Allemaal zeer irritant

3 likes

Soms hoop ik dat de capsule wardrobe trend weer terugkomt, denk dat dat een veel duurzamere trend is dan de huidige Aliexpress prul hype.
Het nadeel van de capsule wardrobe tijd was wel dat er veel mensen een hele nieuwe set kleding bestelde om die wardrobe te creëren, wat volgens mij niet echt de bedoeling was… Het consumerisme verdient gewoon zoveel beter voor de ‘influencers’ dan duurzame content, zo zonde!

2 likes

I wish dat ik nog youtube videos maakte, had ik nu echt gratis goede ideeen van je gehad hahhah

Ik word ook gek van al die goedkope troep video’s. En de meeste kleding is ook nog eens zo lelijk. Dan is de eerste reactie: oh wauw de kwaliteit is best oke want de stof is niet zooooo dun en er hangen maar 10 losse draadjes aan i.p.v. 30. Vervolgens nooit iets dragen want de meeste YouTubers verdienen meer dan genoeg om dure merkkleding te kopen en vinden die troep zelf ook mega lelijk. Het betekent natuurlijk niet dat je daar nooit een leuk item zou kunnen scoren, maar de hoeveelheid en frequentie maken het echt zo belachelijk. En het schept sowieso een beeld bij jongeren dat dit normaal is. Ik zie dat bij mijn zusjes. Die hadden rond de kerst knallende ruzie met mijn moeder omdat ze geen jurkjes voor hun gala op ali mochten kopen omdat mijn moeder bang was dat ze alleen maar troep zouden ontvangen haha.

4 likes

Woe heeft er nog meer zo genoten van de vluchtkoffer van Josh?
Heb tijdens het kijken de comments doorgespit en op een enkeling na vind ik echt dat haar volgers heel netjes reageren met hun tips, ik hoop dat ze er wat mee doet want bevallen in die witte blouse lijkt me geen pretje.

6 likes

Een blouse???
Wat dacht je van een lekkere wijde t shirt of slaapjapon oid?
Als je weeën hebt ben je echt niet bezig met je uiterlijk en ik ben ook echt ijdel maar op zulke momenten boeit niks meer je behalve je kind op de wereld zetten.

3 likes

Dat heb ik met de vingers van Alwin van Vet Gezellig. Die zijn zo viesss ieh dat ik soms zelfs de vlog af moet zetten. Hij heeft hele vieze afgekloven nageltjes en je ziet hem soms ook op die velletjes bijten in de vlog. Hij zit dan ook heel veel aan z’n kin met die vingers en daarna dit gebaar :ok_hand: ieh krijg nu zelfs kippenvel bleh

21 likes

De vingers van Marloes van Optimavita. Ze wijst alles aan en tikt erop. :expressionless:

Heb de video niet gezien, maar kant?? Waar denkt ze dat ze haar lappen kraamverband (met de twee tegelijk) gaat laten? :joy:

4 likes