Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind het zo gek dat zij elk half jaar weer met een ander concept lijken te komen voor hun kanaal. Alsof ze het allemaal niet uitdenken en na drie afleveringen denken ‘nah, geen zin meer hierin.’

Ik vind het wel een super leuke familie! Lijkt me echt een heel warm, liefdevol gezin en lekker nuchter allemaal.

2 likes

poef

1 like

Vind het echt jammer dat Jill zo veranderd is. Ze ziet er echt goed uit maar het lijkt wel alsof dat het enige is waar ze nog mee bezig is, ook met die foto’s de hele tijd en dat mondje. Vond haar filmpjes eerst ook leuker

15 likes

Mee eens! Ik vind het echt heel knap van haar en inderdaad: ze ziet er onwijs goed uit! Voorheen keek ik altijd haar vlogs tijdens het opmaken of ontbijten, maar vind er tegenwoordig niet zo veel meer aan. Natuurlijk zien we maar een klein deel van hoe ze is, maar ze komt op mij zo schreeuwerig over. Hoeft van mij niet zo.

Monica kijk ik nu wel weer graag naar, zij is positief veranderd vind ik!

4 likes

Oh ik ga hier echt slecht op. Vooral die beelden dat ze aan het masturberen zijn, wat ongemakkelijk (obviously Linda zit er ook in wantja #seksguru)

ja i know, shame on me maar kwam via een topic hier op Viva terecht haha

1 like

Ahhh, heb dit volgens mij echt al vijf keer gepost, maar trek die Linda zo slecht.

2 likes

Ik kan niet zo goed tegen de vingers van Bonnie… ik kan het niet uitleggen. Telkens als ze aan dr vette haar zit met die tengels of een shirtje laat zien of iets vast pakt en zo d’r vingers filmt dan gil ik een klein beetje van binnen. Ze pakt alles zo raar vast en die vingers zijn zo lang.

Snapt iemand wat ik bedoel?!?!?!

11 likes

Jawel joh. Weet je hoe vaak er zakendeals worden gesloten op feesten en partijen (en begrafenissen).

5 likes

Ahhh nee die ene Milou van dat slutshaming filmpje en van dat iemand een foto onder haar rokje had gemaakt toen ze aan het werk was zit er ook in, ik kan haar ook echt heel slecht hebben

2 likes

@voortaan AAHHHHHh ja precies dit. Cannot be unseen :open_mouth:

@anon31745129 doet Vera ook gekke vinger dingen dan? Zal er eens op letten

1 like

Dat met die vingers heb ik met Colleen Ballinger, die trilt altijd als ze iets aanwijst of vasthoudt, word ik ook een beetje naar van

3 likes

Ja! Dat gepluk en gegraai. Ze pakt haar haar niet vast, ze aait het.

1 like

Katie Snooks doet het ook, die laat ook heel vaak makeup producten of boodschappen of pakketjes zien met die gekke klauwtjes ohhhhh ik word er niet goed van. Vooral in dit filmpje!

Ja en ze tikt altijd overal op als ze iets wil aanwijzen. Ze denkt waarschijnlijk dat dat ASMR is? Ik krijg er altijd kriebels van…

8 likes

Bonnie?? Hahah ik ga er voortaan op letten!!

1 like

Ik kijk nu de laatste vlog van Josh en moet wel lachen om wat ze allemaal in haar vluchtkoffer stopt. In de comments is ook te lezen dat ze een hoop essentials niet heeft ingepakt. Ze is zo erg bezig met haar uiterlijk en dat alles er perfect uit ziet, denk dat het haar nog wel gaat tegenvallen. Want een bevalling en de periode erna zijn nou niet bepaald glamoureus en denk dat je op dat moment meer bezig bent met je baby, je lekkende tetten en je vajayjay die aan gort ligt dan met de vraag of je wenkbrauwen er wel goed op zitten. Hoop ik dan.

10 likes

Vooral ook die gucci luiertas :’)

2 likes

En een witte blouse om in te bevallen… :sweat_smile: heb het idee dat Monica haar vluchtkoffer beter had ingepakt, qua essentials sowieso

7 likes

moet zeggen dat ze er ook nog aardig glamorous uit ziet met haar 36 weken

1 like

Ze kwam me zo bekend voor en ik kwam er maar niet op waar ik haar van ‘kende’. Maar zij dus