Ik vraag me nu af of mensen zich ook irriteren aan hoe ik mijn vingers beweeg
Huh bevallen in een witte blouse, ze neemt ook nog een wit kanten hemdje mee en een creme broek. Zou bijna hopen dat het kind alles onder braakt/poept/plast
Ik heb ook even gekeken naar Josh haar filmpje. Het is best aandoenlijk wat ze allemaal meeneemt haha, ze gaat dat echt never nooit niet gebruiken. ‘Nick, spray jij even de roomspray in de kamer dan voel ik mij helemaal thuis?!’
En al die onhandige kleding voor de baby, je gaat zo’n kleine frummel toch niet een onhandig jurkje aandoen?
Kruisje zit rechtsboven
Dan heb ik hier een leuke turtulio voor je
MSN?! Bestaat dit nog?
Lijkt op Christina Applegate!
Hahaha ik heb er wel echt om gelachen, hoe bloedserieus ze ook alles uitlegt ze neemt meer verzorging mee dan ik op een vakantie van 3 weken
Snap trouwens niet dat Nick niet zegt dat ze ff normaal moet doen haha, hij heeft toch al een paar kinderen dus hij zal toch wel weten dat 3/4 echt onnodige onzin is om mee te slepen
Plottwist voor Josh: dalijk krijgt ze keizersnede. Maar gelukkig zijn er ook olietjes voor op je littekens
Anna staat op telegraaf met een ‘sexy jurk’ maar het enige wat ik zie is een snor
Nooshin trouwens
ik wil van alles zeggen maar das wel echt lullig. Dat vette kapsel maakt t ook niet beter… tis net alsof dat lange haar erachter is aangeplakt
En Anna’s hakken hadden wel wat hoger gemogen? Wat is dit nou weer voor iets walgelijks.
Iemand geef die meid een fles shampoo
Hahaha bij de Telegraaf kunnen ze er ook wat van. " Anna Nooshin kiest voor een sexy nachthemd"
Ze lijkt daar echt op aladdin
HAhaha deze beschrijving ️
ach ik vind het best lullig hoe hier over josh gepraat wordt haha, het lijkt me echt vreselijk om gelijk de hele moedermaffia op je dak te krijgen
het is voor haar toch ook haar eerste keer, laat haar zelf lekker ontdekken wat nutteloos/stom is en wat niet. ze wordt nu al met de grond gelijk gemaakt terwijl het alleen nog maar over haar vluchtkoffer gaat
huh dat zeg ik toch ook niet?
Heeft volgens mij niks met moedermafffia te maken? Gewoon bijzonder om te zien hoe iemand in zo’n andere wereld leeft.
ja natuurlijk maar dat is niet het enige wat hier gezegd wordt. het gaat letterlijk 50 reacties lang over hoe wereldvreemd en typisch verwend rijkeluis ze is.
je zegt ook dit: “Ik ben echt oprecht wel beetje in shock. Heeft niemand haar verteld dat en je baby onder het bloed en smeer zit en je zelf ook bloed tijdens/na de bevalling?!”
ik snap het verband tussen haar vluchtkoffer en deze reactie echt totaal niet? ik vind sommige opmerkingen gewoon overdreven en onnodig