Het andere YouTubers/bloggerstopic

haha okeee reageer je altijd zo als iemand het niet met je eens is? ik zeg toch IK VIND het onnodig, prima als jij dat blijkbaar niet vindt, nergens voor nodig om er een persoonlijke aanval van te maken

2 likes

Nou ik snap best wel dat ze er een beetje “mooi” bij wilt liggen. Het kan toch een voornemen zijn? Ik wilde er ook enigszins mooi bij liggen en heb me rot gezocht naar een mooi pyjamajurkje waarin ik wilde bevallen. Uiteindelijk iets gevonden, dat ik het nooit aangehad heb, dat doet er helemaal niet toe. Voelde me er goed bij dat ik het bij me had. En wb bloederige troep viel dat bij mij enorm mee hoor, minder dan een kopje bloed verloren en m’n hemdje die in aanhad was echt helemaal niet zo vies.

Toevoeging: ik heb de video niet bekeken want niks in Josh trekt mij aan.

9 likes

Ik ben het met @Yucca eens. Laat Josh het lekker op haar manier doen. Who cares of ze in witte string wil bevallen.

8 likes

Voor als die fietsbroekjes, die straks overal in de winkels hangen, voor je te gewoontjes zijn.

3 likes

Haha er is vast wel een lieve zorgzame verloskundige/verpleegkundige/kraamverzorgende die een warm washandje tegen de onderkant houdt tegen het uitscheuren :smiley:
Ik heb zelf nog nooit olie daar gesmeerd? Nooit van gehoord ook… en ik werk in die “branche”.

2 likes

Video van Anna en haar sexy nachthemd nog niet gezien maar ze ziet er in haar gezicht wel heel smal/mager uit

1 like

Niet heel relevant maar ik spotte Bardo

1 like

ah bardo. ik keek vroeger echt al zijn filmpjes. waar is hij gebleven?

Volgt iemand de Try Guys? Zaten eerst bij Buzzfeed maar ze hebben nu hun eigen kanaal. Ben nu deze aan het kijken en hij is leeeuk

7 likes

Ja vind het echt super dat zij hun eigen kanaal zijn begonnen!

2 likes

Ja heel tof!

2 likes

Ik ben hem vorig jaar een keer tegengekomen. Supertoffe gozer, hij was bezig met werk zei hij toen

1 like

Zo fijn dat ze die sprong in het diepe hebben genomen. Ik neem aan dat ze diep in de buidel hebben moeten tasten om hun naam/trademark etc te mogen blijven gebruiken maar zo te zien gaat het ze nu al voor de zon. Dat filmje over het laten maken van 4 costum cakes was ook wel geniaal.

1 like

Jaa die vond ik ook echt leuk! Die vrouw van die ene winkel was ook zo lief.

wat een leuke eerste vlog van Sanny! heel eerlijk en open.

1 like

Helen Anderson!

1 like

Sarah Rae Vargas misschien

Ik vond het een leuke vlog van Sanny. Denk alleen niet dat ik zelf na 2 weken alweer naar een feestje zou gaan.

Ik bespreek Cynthia wel hier hoor vind haar geen beautyblogger meer. Wat een tering chaos in de yurt word er heeeeeeelemaal kriegel van

3 likes

Ik vind die inrichting van die Yurt wel wat gezelliger dan al die VT-wonenhuizen.

Maar die hond was toch wel het hoogtepunt. Doe mij ook maar zo’n buur.

Hond Boots is de buurman, maar die komt vaak even chillen

2 likes