Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja duidelijk…

1 like

TABOEDOORBREKEND

17 likes

nee je mag niet weg

1 like

ik denk ook dat t van haar kant kwam. Hij heeft op zn IG echt een mooie persoonlijke tekst zijn en zij die typische ‘we zijn nog besties respecteer onze privacy groetjes’

1 like

Zo mooi deze foto. Ik volgde haar ook heel actief, was echt fan van haar.

Maar vinden jullie het dan niet apart dat er ellenlang geblogd is over afvallen, sporten, weight watchers etc en Cynthia daar ineens niet meer mee bezig is? Zo lomp verwoord hoeft ook niet maar ik denk het ook steeds als ik een foto van haar voorbij zie komen

Nee niet apart. Ze zegt dat ze het geaccepteerd heeft, alleen maar heel fijn.

13 likes

Neuh, niet echt. Ze is (mede) aangekomen door medicatie en ze accepteert zichzelf zoals ze is. Dus snap wel dat ze er nu een beetje klaar mee is.

5 likes

Ik heb even geteld hoe vaak Annic ‘kijk nou’ zei in die 2 minuten dat ze dat vakantiehuisje liet zien. 11x in 2 minuten. Hoe vaak kan een mens in herhaling vallen :roll_eyes:

10 likes

Ik word echt zo schijtziek van de uitspraak ‘los in het hok’. En leuk dat ze vindt dat je lichaam goed genoeg is zoals het is, maar met een cup H lijkt ‘los in het hok’ me niet heel prettig.

21 likes

Dan is het meer ‘los op de grond’ denk ik.

50 likes

ze bedoelde eigenlijk ‘kijk mij nou enorme reclame maken voor mijn zus’

geloofwaardig hoor.

3 likes

hahahahah ik lol

2 likes

Omg en zojuist keek ik even de vlog van Willem van de huismuts en zie ik op de achtergrond weer die vader van Rachel de muur schilderen :scream: vind dit echt ongelofelijk, hoe vaak heeft die arme man haar huis nu wel niet geschilderd in het afgelopen jaar?!

14 likes

Ik durf het bijna niet te posten maar ik vind het korte haar van Bonnie echt heel leuk en wil het na de vakantie ook zo laten knippen!

8 likes

Willemijn en Martine gaan morgen een artikel plaatsen:

P.S. Afgelopen dagen kwamen er wat kritische reacties en vragen in de comments op 2WMN. Morgen komt er een artikel online waarmee we hier op reageren. Dat reageert wat makkelijker! :slight_smile:

5 likes

damage control on roll

3 likes

Ben heel benieuwd! Ik kan mij erg in de kritiek vinden die ze de laatste tijd kregen, dus ik ben benieuwd wat ze erop te zeggen hebben.

1 like

Ook ik heb/had de laatste tijd veel kritiek op 2wmn, maar ik zie dat ze van Berlijn aparte vlogs per dag maken?
Dat vind ik wel echt leuk, ik was een beetje bang dat het “gewoon” een weekvlog zou worden.
Nu al zin om hem straks te kijken :smiley:

4 likes

Ik heb cup F en ik moet er niet aan denken, zonder beha

4 likes