#mijnnieuwelijfspreuk #ittybittytittycommittee
Ik ben de naam van een bepaalde blonde Nederlandse (of deels van Nederlandse afkomst) vrouwelijke blogger/youtuber kwijt die ook een eigen webshop heeft of had met notitieboekjes etc in Amerika ging studeren en daar nu bleef door een nieuw bedrijf op te zetten. Ze was volgens mij van goede komaf en had een preppy minimalistische kledingstijl?
Volgens mij ben ik de enige die Wil en Tien juist wel een leuke naam vind. De content alleen niet zo…
Woaaah, is zij dat? Mijn eerste post op het EGF was over cultural appropriation omdat ik zo getriggerd was door haar naam, haahahaha! Ik heb haar overigens nooit gevolgd, maar wat ik van haar content meekreeg leek me wel bewonderingswaardig. En ze staat altijd tussen mijn Google-afbeeldingsresultaten wanneer ik een mooie lipstickkleur zoek, dus blijkbaar hebben we daarin dezelfde smaak.
Ik vind haar ook wel tof (aka ik ben jaloers op haar doorzettingsvermogen en discipline) maar die naam was op zijn minst onhandig. Ergens hoop/denk ik dat ze daar nu meer besef van heeft door haar studie in de VS.
Jeetje wat is Anna dun geworden :o niet gek ook als het net uit is met je vriend na 13 jaar. Hopelijk let ze wel een beetje op zichzelf
Was even aan het kijken bij Anna haar vlogs. Twee maanden terug had Danny zijn nier operatie. Daarna heeft ze enkel nog reisvideo’s en andere vage video’s geplaatst. De laatste vlog van Danny is van een maand terug. Ik denk dat het dan waarschijnlijk al een paar weken over is tussen ze? Het huis waar ze wonen is van Anna toch? Benieuwd waar Danny gaat wonen!
Misschien dat het later komt? Of dat ze nu nog harder werkt zodat ze er niet aan hoeft te denken?
Of misschien was het wel een opluchting voor haar
Ik stop met het volgen van Annic. Vind haar leven best interessant, want staat zo ver af van dat van mij, maar ik word echt gek van al die #spon.
Eerste vlog van Sanny vond ik wel tof.
Huh waar zie jij hem huilend op de bank zitten? kan het nergens vinden
Ik keek net 1 van die laatste vlogs van lily-like en ik spotte een vrouw met de ‘can i speak the manager’ look in het wild.
Ja hoooooor again Anna met een ribbenfoto in haar verhaal op insta
Echt om te kotsen zo irritant ze doet het erom. Previes zo staan ook. Lekker triggerend ook
Waarom volg ik haar nog?
Oh hajhahaha ja sorry ben een sensatiezoeker
Ik walg van mijn uitstekende ribben (niet door een eating disorder maar afwijkende lichaamsbouw) en ik snap echt niet waarom je zo zou poseren. Ik word er jarenlang belachelijk om gemaakt en voor anderen is het tegenwoordig sexy?
Wow ik zie het nu ja, echt een rare pose ook? Als ze normaal staat ziet het er denk ik niet zo uit
Huh daar kan je toch best over zeuren als je tevreden bent met hoe je lichaam eruit ziet? Ik heb verder niet gelezen wat ze precies zei erover hoor
Onder de foto van Lip zegt een niet trollaccount gewoon: zo jij bent aangekomen omg ik ff blij dat ik geen influencer ben, ik zou dat dus echt niet trekken.
Haha ik vind het wel mooi hoe Cynthia erop heeft gereageerd. Ze zegt: gefeliciteerd, je gaat door voor het strijkijzer.
Huh? Hoezo is dit een ding? Hoezo is het überhaupt nieuws?
Het is weer komkommertijd