Oh hajhahaha ja sorry ben een sensatiezoeker
Ik walg van mijn uitstekende ribben (niet door een eating disorder maar afwijkende lichaamsbouw) en ik snap echt niet waarom je zo zou poseren. Ik word er jarenlang belachelijk om gemaakt en voor anderen is het tegenwoordig sexy?
Wow ik zie het nu ja, echt een rare pose ook? Als ze normaal staat ziet het er denk ik niet zo uit
Huh daar kan je toch best over zeuren als je tevreden bent met hoe je lichaam eruit ziet? Ik heb verder niet gelezen wat ze precies zei erover hoor
Onder de foto van Lip zegt een niet trollaccount gewoon: zo jij bent aangekomen omg ik ff blij dat ik geen influencer ben, ik zou dat dus echt niet trekken.
Haha ik vind het wel mooi hoe Cynthia erop heeft gereageerd. Ze zegt: gefeliciteerd, je gaat door voor het strijkijzer.
Huh? Hoezo is dit een ding? Hoezo is het überhaupt nieuws?
Het is weer komkommertijd
Ja duidelijkā¦
TABOEDOORBREKEND
nee je mag niet weg
ik denk ook dat t van haar kant kwam. Hij heeft op zn IG echt een mooie persoonlijke tekst zijn en zij die typische āwe zijn nog besties respecteer onze privacy groetjesā
Zo mooi deze foto. Ik volgde haar ook heel actief, was echt fan van haar.
Maar vinden jullie het dan niet apart dat er ellenlang geblogd is over afvallen, sporten, weight watchers etc en Cynthia daar ineens niet meer mee bezig is? Zo lomp verwoord hoeft ook niet maar ik denk het ook steeds als ik een foto van haar voorbij zie komen
Nee niet apart. Ze zegt dat ze het geaccepteerd heeft, alleen maar heel fijn.
Neuh, niet echt. Ze is (mede) aangekomen door medicatie en ze accepteert zichzelf zoals ze is. Dus snap wel dat ze er nu een beetje klaar mee is.
Ik heb even geteld hoe vaak Annic ākijk nouā zei in die 2 minuten dat ze dat vakantiehuisje liet zien. 11x in 2 minuten. Hoe vaak kan een mens in herhaling vallen
Ik word echt zo schijtziek van de uitspraak ālos in het hokā. En leuk dat ze vindt dat je lichaam goed genoeg is zoals het is, maar met een cup H lijkt ālos in het hokā me niet heel prettig.
Dan is het meer ālos op de grondā denk ik.
ze bedoelde eigenlijk ākijk mij nou enorme reclame maken voor mijn zusā
geloofwaardig hoor.