Het andere YouTubers/bloggerstopic

hahahahah ik lol

2 likes

@anon26776401 ik zie het niet?

Omg en zojuist keek ik even de vlog van Willem van de huismuts en zie ik op de achtergrond weer die vader van Rachel de muur schilderen :scream: vind dit echt ongelofelijk, hoe vaak heeft die arme man haar huis nu wel niet geschilderd in het afgelopen jaar?!

14 likes

Ik durf het bijna niet te posten maar ik vind het korte haar van Bonnie echt heel leuk en wil het na de vakantie ook zo laten knippen!

8 likes

Willemijn en Martine gaan morgen een artikel plaatsen:

P.S. Afgelopen dagen kwamen er wat kritische reacties en vragen in de comments op 2WMN. Morgen komt er een artikel online waarmee we hier op reageren. Dat reageert wat makkelijker! :slight_smile:

5 likes

damage control on roll

3 likes

Ben heel benieuwd! Ik kan mij erg in de kritiek vinden die ze de laatste tijd kregen, dus ik ben benieuwd wat ze erop te zeggen hebben.

1 like

Ook ik heb/had de laatste tijd veel kritiek op 2wmn, maar ik zie dat ze van Berlijn aparte vlogs per dag maken?
Dat vind ik wel echt leuk, ik was een beetje bang dat het “gewoon” een weekvlog zou worden.
Nu al zin om hem straks te kijken :smiley:

4 likes

Ik heb cup F en ik moet er niet aan denken, zonder beha

4 likes

Hier was ik ook al bang voor, maar ben blij dat ze 't zo doen! De vlog van vandaag is dag 1, vrijdag komt de vlog van dag 2 + 3. Heb 'm net gekeken en het is wel een leuke, gezellige vlog. Al wou ik dat ze nog net iets meer sfeer-/omgevingsbeelden lieten zien, maar dat komt misschien nog.

Ah leuk! Ik vind de vakantievlogs altijd superleuk om te kijken.

Oh dat vind ik ook leuk, vooral omdat ik afgelopen week ook in Berlijn was.

1 like

huh wat doen Willemijn en Martine tegenwoordig met hun foto’s joh? Dit is niet alleen een ander filter maar ook die ogen, tanden en huid, zo extreem bewerkt
het lijken bijna Sims ofzo
En wat zit er op Willemijn dr borst? :face_with_monocle:

25 likes

Lip heeft het boek “De edele kunst van not giving a fuck gelezen.”
Overduidelijk.

3 likes

@monkeyslut die vrouw met die groengestreepte sjaal.

Maar volgens mij gaat dat over van cup aa tot cup h niet perse over het niet dragen van een bh. Maar dat ze zelf eerst niet oke was met der kleine borsten, en dat dat onzin is omdat elke borst goed is ongeacht de maat.

2 likes

Haha ik voel me echt dom want snap niet wat je bedoelt? Je ziet haar gezicht niet eens?

Niks doms aan :wink:

http://marketsizer.us/wp-content/uploads/2018/05/1527401288-lEajSBc.jpg

26 likes

Ik vond deze foto er ook zo ontzettend onnatuurlijk uitzien. Zo anders dan normaal, die ogen ook?

Vlog inmiddels gekeken, helaas toch geen dagvlogs (er is er nu één van een paar dagen en vrijdag weer) maar beter dan niets!

1 like

volgens mij komt die bevallingsvlog deze donderdag!