Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind chubrub best een lief woord eigenlijk

29 likes

In Breda! Gewoon die katoenen legging stof maar dan kort.

1 like

Haha echt he. Ik ging serieus nadenken ben ik nou dik omdat ik chubrub heb maar toen bedacht ik me dat zelfs vriendinnen die slanker zijn het ook hebben

Love mijn dijen

10 likes

Hoe begrijp je niet dat je hier supernegatief bent over mensen met overgewicht (&mensen met chubrub)z Ik heb chubrub en overgewicht (wordt trouwens keihard aan gewerkt want er is al bijna 20kg af). Ja die twee gaan vaak samen. maar het is tcoh compleet irrelevant om dat hierbij te halen? Je stelt eigenlijk: ja anna heeft uitstekende ribben en dat is normaal want dunne mensen hebben geen chubrub en chubrub wordt tegenwoordig ook door iedereen normaal gevonden terwijl het voor dikke mensen is?

2 likes

You wanna chubrub with me?

Klinkt echt cute idd gewoon zo van wil je knuffeleeen

6 likes

Heb nu echt vet veel zin om een vieze vette hamburger te eten.

2 likes

nou nou, ik heb uitstekende ribben én chubrub.
:o_o:

Heb 2 bedenkingen hierover

1. Bodies are instruments not ornaments. Ben de hele focus op hoe een lichaam er moet uitzien intussen ook wel beu
  2. Veel miserie zou ons bespaard blijven als we naar lichamen in hun geheel zouden kijken en niet naar speciefieke lichaamsdelen en hoe die er wel of niet zouden moeten uitzien. Elke keer als we gaan focussen op armen of benen of ribben of whatever missen we gewoon the bigger picture
30 likes

Schuren jouw bovenbenen tegen elkaar?

• Ja en ik heb overgewicht
    • Ja en ik heb geen overgewicht
    • Nee en ik heb overgewicht
    • Nee en ik heb geen overgewicht

0 stemmers

2 likes

kunnen we de focus weer verschuiven van @Yzile haar post naar andere youtubers? lijkt me inmiddels dat de boodschap goed is overgekomen.

34 likes

Zeemeermin dijen ftw

1 like

Ik probeerde meer te stellen wat @Jauregui zei. Beide zijn normaal en beide kan bij een te licht, gezond en te zwaar gewicht voorkomen dus het ene zou niet normaler moeten zijn dan het ander. En ik observeerde (misschien onjuist, ten gevolge van mijn eigen eetprobleem @anon31745129 en wat ik zo al doe en bekijk op internet) dat chubrub normaal is maar zodra iemand uitstekende ribben heeft het heel erg is.

Ik ben het met je eens, dit stukje probeerde ik ook te zeggen met mijn eerste post in hebt onderste stukje dat ik het soms jammer vind dat lichaam zon grote rol speelt.
Dat laatste heb je ook mooi gezegd ja.

4 likes

Ja denk het ook wel. Zal niet meer zulke controversiële posts plaatsen. Zal ik mijn laatste bericht verwijderen dat ik heb geplaatst na jouw post?

Geen overgewicht, wel chubrub en je ziet mijn ribben zeer goed. Zegt allebei precies niks over je gezondheid.

Iets relevanters dan de chubrub discussie. Ik vind het persoonlijk heel goed hoe Cynthia nu reageert. Ipv de screenshot het hele verhaal in stories. Zorgt voor veel meer begrip bij mij en sympathie. Denk dat ze vaak vooral onhandig uit de hoek komt met screenshots plaatsen en alles in een korte alinea te willen zeggen, terwijl als ze het zo uitgebreid doet het veel beter over komt.

Vind het overigens wel heftig dat ze zich dit beroep de rest van haar leven niet ziet doen door comments en meer uit de media zou willen leven daardoor.

8 likes

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Monica met Zara Lizzy gewoon overal naar toe gaat! Is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd met zo’n kleintje maar het is wel even een andere boodschap dan dat verplichte thuiszitten wat je veel ziet.

13 likes

Bij zo’n foto als die van Anna denk ik in de eerste instantie niet eens aan haar gewicht. Meer aan de bochten waarin ze zich wringt (kijk bv. hoe ze staat met haar heupen?) om denk ik te laten zien dat ze superslank is? Dat is meer wat ik heftig vind.

2 likes

Same hahaha wilde ff een break op werk nemen met dit topic, maar helaas.

Ja vind ik ook! Stom eigenlijk, ik verwacht begin november een kleintje en had ingecalculeerd de eerste twee maand wel aan huis te zitten. Ook al is het inderdaad niet weggelegd voor iedereen, vind het wel heel verfrissend om te zien dat het inderdaad niet ‘hoeft’!

4 likes

ja die stories zijn echt tenenkrommend steeds. dáár stoor ik me aan. elke keer haar lichaam in bepaalde hoeken wringen om precies te laten zien wat ze wil. ze weet toch wel hoeveel jonge meiden dat zien.

en triggerend maarja moet niets op mezelf betrekken

ik moet stoppen met haar te volgen

10 likes

ah zei ze dat laatste? sneu zeg!

1 like

Ja! Er staat in één van die stories letterlijk ‘hierdoor overweg ik te werken naar een leven waarin ik minder zichtbaar op social media’. Stukje daarvoor in dezelfde stuk tekst heeft ze het over ongevraagde meningen over uiterlijk.