Wat de fack
Over dikke mensen gesproken @oprah hehrhehee graaap
Eentje dichtbij, ver lopen kan niet met mijn thunder thighs
@Yzile Ik denk dat uitstekende ribben wel slecht zijn om te promoten. Maar verder ben ik het wel met je eens eigenlijk.
Ik wil even aan deze shitstorm toevoegen dat mijn vetjes uitsteken waardoor het lijkt alsof mn ribben uitsteken. Hoe denken we daar over?
Dat zijn alle frikadellen die je in 1 keer door hebt geslikt.
Nee ik vind het niet gek, maar vind het wel een vorm van symptoombestrijding van overgewicht. Als je een gezond gewicht hebt en je hebt wat aan die producten is het toch goed. Ik schrijf ook in mijn post dat schuurbenen niet alléén kunnen voorkomen bij overgewicht.
Waar shame ik iemands body dan? Het is toch een feit dat overgewicht een maatschappelijk probleem is.
Ja, maar niet op een boze manier gevraagd, wat heeft dat hiermee te maken?
aaaaaaaaaaaand Iâm back
Ik vind dit zo jammer. Je haalt er nu iets bij wat super onrelevant is. Ja we zijn té dik, de hoeveelheid dikke mensen in Nederland neemt toe én dat is inderdaad een probleem. Ik heb niemand hier dat horen ontkennen. Ik ken sowieso weinig dikke mensen die niet bewust met afvallen bezig zijn ( eigenlijk zijn de bodypositivity goeroes op instagram de enigen). Dat maakt niet dat het niet zorgelijk mag zijn als een slank iemand veel afvalt in korte tijd en ervoor kiest dat te promoten.
Maar oké ik ga weer verder zoeken naar mijn broekje dat ik draag tegen chubrub.
Chill! Thanks voor de tip
Soieso is " Dat moet je niet tegen een dik iemand zeggen " zon dood doener.
Mensen maken zich zorgen om Annaâs gewicht omdat ze de laatste tijd veel shit heeft meegemaakt en veel hooi op dr vork neemt.
Om dan te zeggen Jaaa maar dikke mensen. Dat is totaal niet relevant.
Als je hem niet kunt vinden, die van de Zeeman zijn fijn!
Offtopic maar: die verkopen ze niet meer
Ik heb ze 2 weken geleden nog gekocht ?
Die zijn er nog wel als het goed is.
Nou, dat vind ik niet. Ik zeg toch nergens iets negatiefs over mensen met overgewicht? Ik zeg alleen dat uitstekende ribben in mijn ogen normaler zijn (of te wel vaker voorkomen) dan chubrub (bij een gezond gewicht).
Als nou blijkt dat hier heel veel meiden wel last hebben van die schurende benen (bij een gezond gewicht) dan zal ik vanuit mijn omgeving wel een vertekend beeld hebben.
Wat voor lichaam iemand zelf nastreeft/blij mee is/accepteert maakt mij niet uit.
Dus wat wil je nou precies zeggen?
Dat ze het zelf ook niet snapt
Wel nog corrigerende broekjes maar niet korte âgewoneâ leggings (misschien nog wel ergens maar zie ze online niet en ook niet bij de 2 winkels waar ik was)
Ik heb ze 2 weken geleden nog gekocht ?
Waar?
Mocht je ze ânodigâ hebben, wil ik deze week wel hier kijken en eventueel naar je de op sturen?
ik heb een ingebouwde febo zwemband