Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ok ik ben zon spuit elf haha wou het hier net komen posten Tim hoffman had hier ook al allemaal dingen over in zn insta story.
Wat een oppervlakkig boek zeg.

2 likes

Maar de strategie van een bedrijf heeft toch niets te maken met hoe volgers reageren… Dat een bedrijf ervoor kiest met social influencers te werken en eigenlijk gewoon simpele word-of-mouth reclame te gebruiken betekent nog niet dat zo een reactie acceptabel is. Als iemand tegen je zegt 'Deze huidcreme is super hydraterend en fijn" zeg je toch ook niet “Gaat het allemaal goed, je bent zo aangekomen?”.

Cynthia deelt haar leven online. Maar dat geeft niemand het recht zo te reageren naar haar over zo een gevoelig onderwerp.

gewoon even de zak legen en je kan er weer tegenaan

1 like

I see what you did there

8 likes

De reactie van Tim Hofman op het boek van Jamie Li

Samenvatting

144 likes

Heeft iemand ooit al eens de vergelijking gemaakt tussen Jessie Maya en Meta van Gtst (1997? Ongeveer) :see_no_evil:.

Behalve dat Jessie er wel een stuk vrouwelijker uitziet, maar ze had ook van dat donkere lange haar (al is Jessie nu kort) zo’n Haags accent, beetje grof gebekt.

3 likes

Omg die stories van Tim Hofman over Jamie Li haar boek, wat heerlijk

Edit: sorry ben spuit 17

19 likes

Ik had volgens mij eerder al iets gelezen dat Jamie het in haar boek erover had dat ze er zelfs voor zorgde dat ze er fuckable uit zag als ze stond te strijken en iets over a blowjob a day keeps the sleur away. Dit in combinatie met dat zaad kwijt kunnen en het steeds sexy en krols dansen in haar vlogs geven me echt het idee dat ze heeeel erg probeert zichzelf neer te zetten als een of ander geil stoeipoesje. Ik kan haar echt niet meer serieus nemen en neig ook naar unfollowen

34 likes

Mijn god hee, ik had Jamie Li al niet hoog zitten, maar dit is echt om te janken.

7 likes

Precies dit idd. Ik vond haar toen ze nog niet zo lang vlogde echt leuk maar nu niet meer, echt jammer dit…

1 like

Ik ben heel erg benieuwd hoe Jamie met deze kritiek omgaat. Aangezien mijn" goodbyeeee kaytjeee" haar destijds al boos maakte

11 likes

Ik vind Monica zoo leuk met Zara-Lizzy, hoe ze haar de hele tijd die bijnaampjes geeft en zo dol op haar is en direct haar hele leven heeft omgegooid. Vond het wel zielig toen ze vertelde dat iemand had gezegd dat ze gesponsord werd door de Zara en daardoor voor deze naam gekozen had, ze was er toch denk ik wel een beetje door gekwetst!

18 likes

Hoe weet je dit?

Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, ik bedoel dat het een het ander in de hand werkt, los van wat ik daarvan vind.

Alsof mannen hersenloze wezens zijn met als enkel levensdoel het lozen van hun zaad inderdaad. Weten we ook hoe Alain is.

30 likes

Ik dacht eerst: Jezus wat een belediging voor vrouwen. Maar het is ook gewoon beledigend voor mannen. Hoe is dit oké. Hoeveel mensen hebben dit oké gevonden

34 likes

Ben nog altijd liever een zure kantoortrut dan een onderdanige zaadcontainer :roll_eyes: rare kijk op de wereld heeft zij

80 likes

Dat lijkt me nogal ver gaan. Dan wil ik toch receipts.

14 likes

deze reactie bij 2wmn, spot on haha:

Daarnaast zeggen dat jullie echte businessvrouwen aan het worden zijn, maar dat gevoel krijg ik niet als je zegt dat je tot woensdag niet reageert (op zo’n belangrijke post!!) omdat het nou eenmaal je werkdag niet is. Volgens mij werkt het leven van een ondernemer zo niet.

#powervrouwen

64 likes

Bewijs?