Haha Tim Wat hou ik toch van die vent.
“Zoooo het is net of je de koelkast open doet, wat een kilte deze post! “
reacties onder 2wmn artikel, vermakelijker dan het artikel zelf.
Ja, echt spot on! Hoe kun je nou, op het moment dat er stront aan de knikker is, het zo af laten weten. Niet echt professioneel.
“Ik volg jullie ook al vanaf het allereerste begin, en vind het ontzettend jammer dat jullie je coachingssessie bij Annic hebben gebruikt om dan haar hele stijl te kopiëren(ook wel jammer dat dat schijnbaar het enige is wat Annic te bieden heeft).”
ok de laatste, sorry
Ik volg die Jamie niet en ken haar verder ook niet, maar mijn god, wat een triest mens moet je zijn om zoiets in een boek te durven zetten.
Hahaha 2MOEKES pakken dit zo slecht aan he. Van de een op de andere dag alles omgooien en denken dat je daar wel mee weg komt.
Deze reactie van ene Pim ook zo waar:
“(…) Veranderingen zijn goed en noodzakelijk, maar wat voor jullie een proces is komt voor volgers plots op. En daarbij is het voor mij als volger het feit dat jullie nu 4 bv’s hebben totaal niet relevant, tenzij je wilt uitleggen hoe en waarom -daar leer ik dan weer iets van. Maar nu komt het echt over als “ kijk ons zakenvrouwen”. En juist dat vind ik niet authentiek omdat een echte zakenvrouw zichzelf niet hoeft te overschreeuwen. (…)”
De hele tijd jaa we hebben nu 4 BV’s dus we hebben het veel te druk. Het is echt lege informatie, wat moet je daar nou mee? Oh wat zielig dat je nu ‘ineens’ zoveel BV’s hebt en JEZELF zoveel werk op de hals hebt gehaald daarmee. En waar het om gaat, het inhoudelijke, daar vertellen ze nauwelijks iets over. Er komt ‘een cursus’… Dat is juist wat je publiek wil weten, niet hoeveel bankrekeningen je gaat openen.
Ze wekken 0,0 sympathie op door het hele geraas over inkomsten en producten en part time werken. Hoe verwachten ze dat iedereen dat maar helemaal begrijpt?
Het boek van Kalvijn is nu een paar dagen uit en het kost gewoon 24 euro!!! Wtf!!!
Ja helemaal mee eens. Maar dat zullen ze vast ook wel weer geleerd hebben van Annic. Zij werkt zelf ook maar 3 dagen he. Dus het gaat er vooral om om zo effectief mogelijk met je werktijd omgaan (met andere woorden met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk geld verdienen). Want ze geven zelf toe dat blogpost schrijven veel tijd kosten en relatief weinig opleveren.
Pff, ik wilde net gaan posten over het boek van Jamie Li. Maar uiteraard is het al opgevallen.
Sanneke zegt dit erover op Twitter: Het ergste is; ik werk bij de boeken, dit boek is bijna constant uitverkocht en wordt veel naar gevraagd.
Roepen en gillen dat je het druk hebt kost ook energie
Ja reviews op bol zijn ook alleen maar lovend? Er worden woorden gebruikt als ‘inspirerend’. Vind ik vrij verontrustend Maar die reviews kan ze natuurlijk ook zelf geplaatst hebben
“oeee lekker aan het werk, mail openen in ons favo lunchtentje”
Waarschijnlijk iets zweverigs als: Luiers verschonen op holistische wijze
al die gratis feedback in de comments, ik zou er iets mee doen. beter dan annic dr duurbetaalde adviezen
Wat ik vooral irritant is, en dat is ook wat veel comments onder die blogpost zeggen, is dat ze hun oude publiek zomaar overboord gooien? Volgens mij weten ze dondersgoed dat veel volgers hen zien als vriendinnen (ik ook). Ondanks dat hun leven totaal anders is dan dat van mij, keek ik toch met regelmaat naar hun video’s, want het was zo lekker kneuterig en normaal. Nu krijg ik echt plaatsvervangende schaamte als ik die titels en social media-posts zie. Blijkbaar zijn meer volgers (en meer geld) belangrijker dan interessante content maken.
Tim for president!
Haar nieuwe action shoplog waarin ze vertelt dat ‘ze al het beddengoed heeft weggegooid omdat het haar herinnert aan wat er is gebeurd’
Ik vind het zo gek dat je dat boek op z’n insta bijna niet ziet?