Ja wow echt zo klein. Hoe dan.
Soms moet een man gewoon even zn kak kwijt dusja dan maak je maar zin.
In hun oude huis kreeg ik altijd zulke kriebels van die rare kleine bank in de woonkamer. Vond dat altijd zo apart staan. Echt zo’n klein oncomfi ding. Maargoed dat wilde ik even kwijt #bankshaming
Ik weet niet of Cynthia dat wel Wil…
Omg zie dit helemaal voor me. Moet zo hard lachen
Zoveel comments onder dat artikel en Martine plaatst ze allemaal onder de categorie ‘jaloerse vrouwen die ons geen succes gunnen’. Dan heb je toch ook een bord voor je kop.
Ik ben benieuwd of Jamie vanavond nog zin heeft kunnen maken na het lezen van het commentaar
Ik stoor me mateloos aan die foto’s van Nina warink ofzo van Kalvijn
Op 90% van haar insta kijkt ze op opzij naar links of rechts why
Jij kijkt toch ook steeds naar links (sorry flauw)
Zullen we anders algemeen afspreken dat “… jullie zijn jaloers en gunnen anderen niks” geen verdediging meer mag zijn
Die Josiefromspace vindt het boek van Jamie Li ook stom.
De kamer wordt wel heel donker door die roomdividers.
OMensen gaan ook los onder Jamie’s laatste insta post https://www.instagram.com/p/Bl5LymhgynH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1q683whl63mdk
En blijkbaar noemde ze het net ook op 538? Dat commente iemand. Ben benieuwd of ze hier nog op gaat reageren.
Edit: en hier ook https://www.lindanieuws.nl/nieuws/boek-youtuber-jamie-li-weerstand-passage-zin-maken/
Ik ben ook vooral heel benieuwd wat haar eigen vriendinnen dan dit soort teksten vinden? Zitten die nu dan van ‘Jamie gurrrl, zo trots laat die zure kantoortrutten maar lullen, wij maken ook gewoon zin als vriendlief zn zaad kwijt moet’ (dit kan ik me namelijk niet voorstellen) of is dit nu mega ongemakkelijk en shocking en zitten ze het dan een beetje ongemakkelijk weg te lachen als ze samen wijn zitten te drinken…
Nah ik denk eigenlijk dat ze het precies zo bedoeld maar dat ze geen idee heeft hoe niet ok dat is. Ik ken best veel meiden die vinden dat ze zin moeten maken voor hun partner en die daar niets kwaads in zien.
Als zij zich dat hele doei kaytje al zo intens persoonlijk aantrok kan ik mij niet voorstellen dat ze hier helemaal Oke mee is. Wij waren onbekenden, nu pakt de media het op (haar wereldje). Denk dat de stories beetje façade zijn
Zeikschrift op instagram wilt er een opiniestuk over schrijven. Zo benieuwd!
Begin nu wel een beetje met haar te doen te krijgen. Hoe fout het ook is wat daar staat, mensen kunnen echt heel hard zijn
Totaal mee eens. Ik vind het echt bijzonder wat voor shitty boekjes er tegenwoordig uitgegeven worden. Terwijl onbekende personen met goede manuscripten veel moeten doen om uitgegeven te worden.
Hang ergens de naam van een social influencer aan vast en de inhoud van het hele boek maakt geen reet meer uit, als je maar met je bekende kop op de cover staat kopen mensen het toch wel