Ik las Manon-vriendelijk, dacht al wat heeft Manon Tilstra ermee te maken
Suuz_ gaat op insta ook even los!
Ik ben wel heel benieuwd hoe Wil en Tien morgen op de reacties gaan reageren. En of ze dachten dat dat artikel afdoende was, want dan zal het morgen nog flink tegenvallen. Enerzijds heb ik het soort met ze te doen, want de reacties zijn niet mals en het lijkt me lastig om dat te lezen over jezelf/je werk. Anderzijds zijn de reacties in mijn ogen grotendeels wel erg terecht.
Ik hoop dat ze op een goede manier met de genoemde feedback om zullen gaan en niet meteen in de verdediging schieten of de jullie-doen-ons-pijn kaart zullen trekken.
Ik zag ook al dat josiefromspace en blijkbaar allaboutleonie (die laatste ken ik niet maar is wel een grote) het op hun stories gezet hebben. Jamie heeft denk ik een kloteavond.
Haha same
Ik ken heel die jamie li niet, maar walgelijk zeg!
DEGENERATIE
Ik denk dat ze zich kapot schrikt achter de schermen maar zich voor altijd blijft verdedigen. En dan inderdaad helaas medestanders vindt.
Desalniettemin zit ik zo
Ik liet dit zien aan een vriendin die Jamie grappig vind. Haar reactie was " Nja mensen hebben altijd wel iets te zeuren"
Is goed laat jij je lekker volpompen door je konijn ga ik andere vrienden zoeken joejoe
Zo te zien is Ted Baker nu ook elke ~ influencer ~ aan het sponsoren
Ik vind het zo gaar dat bijvoorbeeld Tara & Larissa hier dan mee gaan samenwerken. Het is zo’n truttig merk dat totaal niet bij hen past en dan gaan ze nep enthousiast reageren over dat ze het een leuke outfit vinden. Dat merk moet dat toch ook wel zien, dat ze geen match zijn??? Echt jammer dat ze niet kritisch zijn.
yes, mijn vriendin (die altijd al die boeken van influencers koopt) zei net: oneeee daar ga ik echt geen cent aan uitgeven, belachelijk boek
love her
Heb het idee dat Tara en Larissa sowieso altijd alle spons mee willen pakken. Ik volg ze al jaren, maar er is verder zo weinig persoonlijkheid in hun blogs te vinden? Of zijn ze gewoon een modeblog en is dat niet realistisch van om te denken?
Ja dat klopt ook wel, terwijl ik ze verder wel echt leuk vind. Denk dat ze gewoon geld nodig hebben
Net als Jiami
Hmm ik heb dus geen vriend. Kan ik ergens als vrijwilliger mannen helpen om hun zaad te lozen #allesvoorhetgoededoel
Ohh jongens ik heb me echt vermaakt met alle reacties over Jamie hierboven, thanks!
Dit stuk uit de flaptekst ook, rot op hoor
“Oppervlakkig? Yes, but no… Want achter goed geföhnd haar, een dansje in de club, een snorvrije bovenlip en sexy designerschoeisel aan de voeten, schuilt heus een diepere laag.”
Geloof er geen snars van haha
Een diepere laag? Achter die laag make up zit een laag zaad of wat?
Haha ik ook!