Ik wilde ook eigenlijk reageren met: “Lekker in 't luchtledige aan het grijnzen?”
Zo stom geposeerd en die tekst bleh
Pff en al die reacties van vrouwen die het herkennen en blij zijn dat ze met mannen werken of een mannelijke baas hebben…
Haha ja dát is lekker empowering, haten op je vrouwelijke collega’s
Nou inderdaad zeg
Man, wat valt me dit tegen van Martine. Ik vond haar altijd een sympathieke vrouw. Leuker dan Willemijn. Maar de laatste tijd vind ik haar steeds meer op willie lijken. Ik vind het hart dat ze bij Annic zijn geweest. Annic 2.0 in the making
Vrouwen zijn bitches op de werkvloer en je kunt maar beter zin maken, want mannen moeten hun zaad kwijt.
Wat een teleurstellende dag voor emancipatie, als dat de dingen zijn die de jeugd meekrijgt van al die influencers…
Het is wachten op de persoon die zegt dat mannen hun zaad ook op de werkvloer kwijt moeten kunnen raken.
En dan de arbo die gaat klagen dat dit gevaarlijk is aangezien er dan gladde vloeren ontstaan en werknemers gaan uitglijden in het zaad van hun collega’s.
Sorry, door al dat domme gelul van die bloggers heb ik een kortsluiting in mijn hoofd.
Oh mijn God mijn vriend trekt zich af en toe alleen af op de wc, heb ik straks nog wel een relatie of moet ik al naar iets nieuws op zoek!??
Alsjeblieft zeg straks denken alle jonge volgertjes nog dat je het 3x per dag op de keukentafel moet doen wil je het gemiddelde halen. En mannen hebben toch ook wel eens geen zin, ook lekker dat zij die druk krijgen dat ze altijd maar wilde geile beesten moeten zijn.
Ik vind dezd ontploffende bom bij 2wmn veeeeeel te leuk. Welke idioot gaat dat boek nog kopen meisjes, NIEMAND TOCH
Miene hemel, dus omdat je vrouw bent mag je andere vrouwen geen kritiek geven? Ik kruip ondertussen gezellig uit die krabbenmand hoor, ondanks de kritiek die andere vrouwen kunnen hebben.
Wel een terugkerend patroon bij vloggers: je mag wel lovend zijn en aanbidden, maar zodra je kritiek hebt ben je een zure jaloerse kantoortrut die andere vrouwen niets gunt.
Bah ik vind het echt triest dat Martine in de comments zoveel bevestiging krijgt voor dit soort schadelijke, stereotiepe uitspraken. Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die juist het tegenovergestelde ervaren. Ga je schamen met je #proud #spreadthelove bullshit.
Nog nooit gehoord van die krabbenmand. En die quote geeft haar steun om haar hart te volgen jaja. Ze doet nu net alsof ze al jaaaaren wordt neergehaald door allemaal jaloerse vrouwen, wat volgens mij best wel meevalt toch?
Wel een boeiend dagje hier in dit topic zo.
Volgens mij heb je het nu niet over Martine want die is ‘per ongeluk’ zwanger geworden.
Jammer. Ze krijgen veel kritiek de laatste tijd, en dat moet taai zijn, maar ik zie daar echt niet in dat mensen, bewust of onbewust, hun het succes niet gunnen of ze klein proberen te houden?
Volgens mij wensen de meeste van hun lezers ze juist het allerbeste en alle succes van de wereld, maar snappen ze niets van de weg die Willemijn en Martine erheen willen nemen (en voelen zich in de steek gelaten).
En dat hoeft ook niemand goed te vinden, als Willemijn en Martine het zelf maar goed vinden. Maar als zoveel mensen zeggen dat ze de authenticiteit missen (en feitelijk jou/jullie missen) zou ik eerder eens kijken waar dat vandaan komt, dan het af te doen als “door de stront halen”, zeker als je op dezelfde dag zelfverzekerd vertelt dat je vanaf nu eigen producten wil gaan verkopen aan die volgers (?).
Mooi verwoord!
Klopt, kan ik me ook herinneren. Dit ging toen over haar schildklier volgens mij.
Op die post van martine op insta ook geen enkele negatieve reactie? Zullen die er niet zijn of verwijderd worden? Heb de neiging te reageren gewoon
Het kan haast niet dat 80% of misschien nog meer kritisch is op 2wmn en dat er op instagram niemand kritisch is.
Volgens mij was dit punt van discussie enige uren geleden in goed overleg beëindigd