Het andere YouTubers/bloggerstopic

Een goede nude kan ik nog begrijpen (vanuit het oogpunt van een man, ik kan echt niets met nudes) maar ik denk niet dat ie op deze foto zijn zaad kwijt kan :disappointed_relieved:

Even het boek checken of er nu iets aan hem mankeert.

Laat je me de conclusie weten? En wat ik vervolgens met hem moet doen?

Ik raak dat boek met geen vinger aan straks word ik er nog mee gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Of aangestoken

1 like

:scream:

Ik ben ook benieuwd of jamie gaat reageren op alle ophef en reacties die nu allemaal rond gaan. En is ze trouwens gestopt met vloggen?

3 likes

Nou, die laatste post van Martine op Instagram. Is het een passief agressieve reactie op de reacties van haar lezers?

4 likes

Oh god :roll_eyes: Dit komt echt weer neer op kritiek? Je bent gewoon jaloers!

Hier de tekst voor de luiaards onder ons:

6 likes

Ik wilde ook eigenlijk reageren met: “Lekker in 't luchtledige aan het grijnzen?”
Zo stom geposeerd en die tekst bleh

3 likes

Pff en al die reacties van vrouwen die het herkennen en blij zijn dat ze met mannen werken of een mannelijke baas hebben…

5 likes

Haha ja dát is lekker empowering, haten op je vrouwelijke collega’s

31 likes

Nou inderdaad zeg

2 likes

Man, wat valt me dit tegen van Martine. Ik vond haar altijd een sympathieke vrouw. Leuker dan Willemijn. Maar de laatste tijd vind ik haar steeds meer op willie lijken. Ik vind het hart dat ze bij Annic zijn geweest. Annic 2.0 in the making

2 likes

Vrouwen zijn bitches op de werkvloer en je kunt maar beter zin maken, want mannen moeten hun zaad kwijt.

Wat een teleurstellende dag voor emancipatie, als dat de dingen zijn die de jeugd meekrijgt van al die influencers… :frowning_face:

83 likes

Het is wachten op de persoon die zegt dat mannen hun zaad ook op de werkvloer kwijt moeten kunnen raken.

En dan de arbo die gaat klagen dat dit gevaarlijk is aangezien er dan gladde vloeren ontstaan en werknemers gaan uitglijden in het zaad van hun collega’s.

Sorry, door al dat domme gelul van die bloggers heb ik een kortsluiting in mijn hoofd.

24 likes

Oh mijn God mijn vriend trekt zich af en toe alleen af op de wc, heb ik straks nog wel een relatie of moet ik al naar iets nieuws op zoek!??

Alsjeblieft zeg straks denken alle jonge volgertjes nog dat je het 3x per dag op de keukentafel moet doen wil je het gemiddelde halen. En mannen hebben toch ook wel eens geen zin, ook lekker dat zij die druk krijgen dat ze altijd maar wilde geile beesten moeten zijn.

2 likes

Ik vind dezd ontploffende bom bij 2wmn veeeeeel te leuk. Welke idioot gaat dat boek nog kopen meisjes, NIEMAND TOCH

36 likes

Miene hemel, dus omdat je vrouw bent mag je andere vrouwen geen kritiek geven? Ik kruip ondertussen gezellig uit die krabbenmand hoor, ondanks de kritiek die andere vrouwen kunnen hebben.

Wel een terugkerend patroon bij vloggers: je mag wel lovend zijn en aanbidden, maar zodra je kritiek hebt ben je een zure jaloerse kantoortrut die andere vrouwen niets gunt.

8 likes

Bah ik vind het echt triest dat Martine in de comments zoveel bevestiging krijgt voor dit soort schadelijke, stereotiepe uitspraken. Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die juist het tegenovergestelde ervaren. Ga je schamen met je #proud #spreadthelove bullshit.

11 likes