Het andere YouTubers/bloggerstopic

Nog nooit gehoord van die krabbenmand. En die quote geeft haar steun om haar hart te volgen jaja. Ze doet nu net alsof ze al jaaaaren wordt neergehaald door allemaal jaloerse vrouwen, wat volgens mij best wel meevalt toch?

Wel een boeiend dagje hier in dit topic zo.

5 likes

Volgens mij heb je het nu niet over Martine want die is ‘per ongeluk’ zwanger geworden.

6 likes

Jammer. Ze krijgen veel kritiek de laatste tijd, en dat moet taai zijn, maar ik zie daar echt niet in dat mensen, bewust of onbewust, hun het succes niet gunnen of ze klein proberen te houden?
Volgens mij wensen de meeste van hun lezers ze juist het allerbeste en alle succes van de wereld, maar snappen ze niets van de weg die Willemijn en Martine erheen willen nemen (en voelen zich in de steek gelaten).

En dat hoeft ook niemand goed te vinden, als Willemijn en Martine het zelf maar goed vinden. Maar als zoveel mensen zeggen dat ze de authenticiteit missen (en feitelijk jou/jullie missen) zou ik eerder eens kijken waar dat vandaan komt, dan het af te doen als “door de stront halen”, zeker als je op dezelfde dag zelfverzekerd vertelt dat je vanaf nu eigen producten wil gaan verkopen aan die volgers (?).

21 likes

Mooi verwoord!

2 likes

Klopt, kan ik me ook herinneren. Dit ging toen over haar schildklier volgens mij.

1 like

Op die post van martine op insta ook geen enkele negatieve reactie? Zullen die er niet zijn of verwijderd worden? Heb de neiging te reageren gewoon

1 like

Bedoelen jullie dit artikel? https://2wmn.nl/2017/08/trage-schildklier-en-zwangerschap/

1 like

Het kan haast niet dat 80% of misschien nog meer kritisch is op 2wmn en dat er op instagram niemand kritisch is.

Volgens mij was dit punt van discussie enige uren geleden in goed overleg beëindigd

20 likes

Ja, dat was 'm inderdaad!

Nee toch!!! Of ze hebben hen allemaal unfollowed, ikzelf ook maar kom alleen de insta-ramptoerist spelen

Ik ook! Ga alleen nog kijken als ik hier iets er over lees.

Wow wat een boel bij te lezen ineens!

Sowieso dat Jamie Li straks zegt: ‘het boek is met een knipoog geschreven, niet iedereen snapt dat’ oid.

17 likes

Zou bij dergelijke en soms gevoelige discussies eerst even de thread aflezen, doe ik zelf ook. Want anders rakel je weer iets op waar niemand het uren over heeft gehad en voor niemand echt leuk was (lees zelf ook op m’n tellie)

18 likes

Je kan elk bericht ook in een nieuw tabblad openen op je gsm, en dan kun je wanneer je bijgelezen bent gemakkelijk antwoorden als je dat dan nog wilt!

3 likes

Wat ik nog het mooiste vind is dat het boek van Jamie Feminist Li al 11 juli is uitgekomen en men er nu pas lucht van krijgt :joy:

4 likes

#jongensmama #yellowfeed

6 likes

Ik las laatst iets over dat veel ondernemers/designers gebruik maken van een ‘flexibele’ gebruiker wanneer ze met een nieuw product komen. Die flexibele gebruiker iemand die 99% op de ondernemer zelf lijkt en dus lyrisch is over het nieuwe product, terwijl dit natuurlijk onzin is en deze persoon vrijwel nooit bestaat. Lekker abstract dit, maar het doet me wel heel erg denken aan Willemijn en Martine, die haast verontwaardigd zijn dat hun publiek geen begrip toont en niet enthousiast is over hun nieuwe bedrijven en principes. Geen wonder dat ze inkomsten verliezen wanneer ze zich echt nul verdiepen in hun doelgroep.

2 likes

Is dat juist niet een knipoog naar dit? Of denk ik te ver?

9 likes

Hoefde het bij mijn oudste in elk geval niet te proberen! Maar dat was ook echt een onrustige huilbaby. Jongste was vanaf dag 1 vrolijk, dat ging al meteen makkelijker

1 like