Ja, dat was 'm inderdaad!
Nee toch!!! Of ze hebben hen allemaal unfollowed, ikzelf ook maar kom alleen de insta-ramptoerist spelen
Ik ook! Ga alleen nog kijken als ik hier iets er over lees.
Wow wat een boel bij te lezen ineens!
Sowieso dat Jamie Li straks zegt: ‘het boek is met een knipoog geschreven, niet iedereen snapt dat’ oid.
Zou bij dergelijke en soms gevoelige discussies eerst even de thread aflezen, doe ik zelf ook. Want anders rakel je weer iets op waar niemand het uren over heeft gehad en voor niemand echt leuk was (lees zelf ook op m’n tellie)
Je kan elk bericht ook in een nieuw tabblad openen op je gsm, en dan kun je wanneer je bijgelezen bent gemakkelijk antwoorden als je dat dan nog wilt!
Wat ik nog het mooiste vind is dat het boek van Jamie Feminist Li al 11 juli is uitgekomen en men er nu pas lucht van krijgt
#jongensmama #yellowfeed
Ik las laatst iets over dat veel ondernemers/designers gebruik maken van een ‘flexibele’ gebruiker wanneer ze met een nieuw product komen. Die flexibele gebruiker iemand die 99% op de ondernemer zelf lijkt en dus lyrisch is over het nieuwe product, terwijl dit natuurlijk onzin is en deze persoon vrijwel nooit bestaat. Lekker abstract dit, maar het doet me wel heel erg denken aan Willemijn en Martine, die haast verontwaardigd zijn dat hun publiek geen begrip toont en niet enthousiast is over hun nieuwe bedrijven en principes. Geen wonder dat ze inkomsten verliezen wanneer ze zich echt nul verdiepen in hun doelgroep.
Is dat juist niet een knipoog naar dit? Of denk ik te ver?
Hoefde het bij mijn oudste in elk geval niet te proberen! Maar dat was ook echt een onrustige huilbaby. Jongste was vanaf dag 1 vrolijk, dat ging al meteen makkelijker
Er staat Dan maam IK maar zin.
Enige wat ik hier echt messy vind is die tv die nog steeds op de grond staat, met dat schilderij er achter…
Ja wow echt zo klein. Hoe dan.
Soms moet een man gewoon even zn kak kwijt dusja dan maak je maar zin.
In hun oude huis kreeg ik altijd zulke kriebels van die rare kleine bank in de woonkamer. Vond dat altijd zo apart staan. Echt zo’n klein oncomfi ding. Maargoed dat wilde ik even kwijt #bankshaming
Ik weet niet of Cynthia dat wel Wil…
Omg zie dit helemaal voor me. Moet zo hard lachen
Zoveel comments onder dat artikel en Martine plaatst ze allemaal onder de categorie ‘jaloerse vrouwen die ons geen succes gunnen’. Dan heb je toch ook een bord voor je kop.