Het andere YouTubers/bloggerstopic

Als zij zich dat hele doei kaytje al zo intens persoonlijk aantrok kan ik mij niet voorstellen dat ze hier helemaal Oke mee is. Wij waren onbekenden, nu pakt de media het op (haar wereldje). Denk dat de stories beetje façade zijn

15 likes

Ja inderdaad. Vooral dat ze het niet laat merken.

1 like

Zeikschrift op instagram wilt er een opiniestuk over schrijven. Zo benieuwd!

11 likes

Begin nu wel een beetje met haar te doen te krijgen. Hoe fout het ook is wat daar staat, mensen kunnen echt heel hard zijn

1 like

Totaal mee eens. Ik vind het echt bijzonder wat voor shitty boekjes er tegenwoordig uitgegeven worden. Terwijl onbekende personen met goede manuscripten veel moeten doen om uitgegeven te worden.

17 likes

Hang ergens de naam van een social influencer aan vast en de inhoud van het hele boek maakt geen reet meer uit, als je maar met je bekende kop op de cover staat kopen mensen het toch wel

4 likes

Maar is dit het enige controversiele stukje? Ik kan me niet voorstellen dat het boek in dezelfde trant geschreven is

Mijn favo online criticus Thamar Kempees deelt ook haar mening over het boek: https://www.thamarkempees.nl/blog/jamie-li-sexy-but-tired/

Ik dacht dat ik in 2018 leefde. Dat een vrouw geen zin meer hoefde te ‘maken’ om haar man tevreden te houden. Ik had het mis. Blijkbaar leef ik in 1950 en ben ik verantwoordelijk voor de zaadlozing van een man. Mijn man. Tenminste, volgens Jamie Li. Schrijfster van het boek Sexy, but tired. But sexy.

19 likes

Ik schrik er eigenlijk helemaal niet van dat ze dat soort domme uitspraken doet… was te voorspellen met alleen al zo’n achterlijke titel voor een boek.
Hopelijk krijgt ze nog wat kritiek over haar heen en pikken haar volgers dat ook op.

15 likes

Dan verschillen daar onze meningen. Ik vind dat op een boek best kritiek mag komen, nodige slechte recensies, beetje verontwaardiging. Maar hordes vrouwen die op jouw persoonlijke social media kanalen reageren vind ik zelf een beetje ver gaan. Ik voel zelf de behoefte om iemand gezellig met zijn allen compleet te slopen niet zo.

2 likes

Die posts van will en Tien staan vol drogredenen, “jullie vrouwen zijn gewoon jaloers”, lekker makkelijk dan hoef je ook inhoudelijk niet meer te reageren. En echt rot op met die empower shit hoor, totaal misplaatst, je bent totaal geen powervrouw als je bij de minste of geringste feedback om je heen gaat slaan met jij-bakken

18 likes

Zo zonde, zulke reacties. Lekker het stereotype ‘vrouwen zijn jaloers’ bevestigen

36 likes

Dat Jamie vrouw is heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Ook in het geval van een DJ vind ik het op zo’n grote schaal niet oké. Ik vind ook zeker dat het het risico is van het schrijven van een dergelijk boek, maar in mijn ogen gaat het af en toe wel erg ver. Waarbij ik het in vergelijking met de dj nog anders vind omdat hij een serieuze persoonlijke aanval deed en Jamie haar superconservatieve maar wel persoonlijke opvatting deelt met mensen die er bewust voor kiezen haar boekje te willen lezen

1 like

Ik werk in een omgeving met héél veel vrouwen en hoor ook vaak dit soort vooroordelen van familie en vrienden. Maar ik heb echt nog nooit deze ervaring gehad? Ik vind net de weinige mannelijke collega’s vaak vervelend. Ik heb een beetje het idee dat vrouwen die zelf heel onzeker zijn het gevoel hebben dat er een constante competitie heerst, maar dat doe je vooral jezelf aan

18 likes

Same! Vraag me af hoe ze er nu over denkt.

2 likes

Jaa op mijn afdeling zitten we ook met 13 vrouwen en 2 mannen, bij m’n oude stage ook maar met 1 man tussen 15 vrouwen… was alleen maar gezellig vond ik. Heb ook het idee dat dat dan meer als uitzondering gezien wordt, van ‘nou dan heb je echt geluk’, in plaats van dat het als norm gezien wordt. Allemaal stereotypes en aannames… zucht.

3 likes

Meiden jullie begrijpen het helemaal verkeerd, de instapost heeft niets met het artikel te maken!!! :roll_eyes:

20 likes

Martine nu: “:smile:

16 likes

Vriendin van Jamie: “Zeg Jeem, voel je je dan niet de opvangbak van je vriends zaad?”
Jamie: “Pardon???”
Tienvanwil: “Je hebt het helemaal verkeerd. Je moet de metafoor nemen van de krabbenmand.”

28 likes

Heeft Martine überhaupt ooit gewerkt naast deze uit de hand gelopen hobby? Serieuze vraag, geen haat.

17 likes