Ook Teske vind het boek van Jamie stom
Er staat Dan maam IK maar zin.
Enige wat ik hier echt messy vind is die tv die nog steeds op de grond staat, met dat schilderij er achter…
Ja wow echt zo klein. Hoe dan.
Soms moet een man gewoon even zn kak kwijt dusja dan maak je maar zin.
In hun oude huis kreeg ik altijd zulke kriebels van die rare kleine bank in de woonkamer. Vond dat altijd zo apart staan. Echt zo’n klein oncomfi ding. Maargoed dat wilde ik even kwijt #bankshaming
Ik weet niet of Cynthia dat wel Wil…
Omg zie dit helemaal voor me. Moet zo hard lachen
Zoveel comments onder dat artikel en Martine plaatst ze allemaal onder de categorie ‘jaloerse vrouwen die ons geen succes gunnen’. Dan heb je toch ook een bord voor je kop.
Ik ben benieuwd of Jamie vanavond nog zin heeft kunnen maken na het lezen van het commentaar
Ik stoor me mateloos aan die foto’s van Nina warink ofzo van Kalvijn
Op 90% van haar insta kijkt ze op opzij naar links of rechts why
Jij kijkt toch ook steeds naar links (sorry flauw)
Zullen we anders algemeen afspreken dat “… jullie zijn jaloers en gunnen anderen niks” geen verdediging meer mag zijn
Is goed. Mail jij alle bloggers en Youtubers even
Die Josiefromspace vindt het boek van Jamie Li ook stom.
De kamer wordt wel heel donker door die roomdividers.
OMensen gaan ook los onder Jamie’s laatste insta post https://www.instagram.com/p/Bl5LymhgynH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1q683whl63mdk
En blijkbaar noemde ze het net ook op 538? Dat commente iemand. Ben benieuwd of ze hier nog op gaat reageren.
Edit: en hier ook https://www.lindanieuws.nl/nieuws/boek-youtuber-jamie-li-weerstand-passage-zin-maken/
Ik ben ook vooral heel benieuwd wat haar eigen vriendinnen dan dit soort teksten vinden? Zitten die nu dan van ‘Jamie gurrrl, zo trots laat die zure kantoortrutten maar lullen, wij maken ook gewoon zin als vriendlief zn zaad kwijt moet’ (dit kan ik me namelijk niet voorstellen) of is dit nu mega ongemakkelijk en shocking en zitten ze het dan een beetje ongemakkelijk weg te lachen als ze samen wijn zitten te drinken…
Volgens mij trekt ze zich er niet zoveel van aan. Ze heeft nog verschillende stories gepost.
Nah ik denk eigenlijk dat ze het precies zo bedoeld maar dat ze geen idee heeft hoe niet ok dat is. Ik ken best veel meiden die vinden dat ze zin moeten maken voor hun partner en die daar niets kwaads in zien.