Het andere YouTubers/bloggerstopic

Wow het is nog erger dan ik dacht. Naast de inhoud vind ik dat Engelse taalgebruik in zowat elke zin ook héél irritant.

14 likes

Seks schrijven als ‘sex’ nnnnngh :grimacing:

12 likes

Nou ik dacht we zijn toch met zo veel op dit forum, kunnen gemakkelijk wat bloggers/vloggers onderverdelen :crazy_face:

Ze gebruikt om de twee zinnen ‘tho’.

zwaar irritant. :mad:

13 likes

He, dat was ik! Haha toen had ik dit inderdaad nog niet gelezen. Ik vond het in het begin een leuk en luchtig boek, maar later dacht ik daar anders over. Ik begon me zelfs wat onzeker te voelen “ben ik niet sexy genoeg? Moet ik (nog) meer mijn best doen voor mijn uiterlijk? Moet ik vaker seks hebben met mijn man?” terwijl ik een volwassen vrouw van 30+ ben, kun je nagaan hoe de jonge meiden die het lezen zich hierover kunnen voelen, denken dat dat normaal is, dat je altijd seks moet ‘geven’.

Ik heb het boek terug gestuurd.

63 likes

Onze kinderen komen niet meer in beeld omdat dat geld of views oplevert. Zoals anderen ook al aangaven: een mening kan veranderen, je kunt je mening in de loop der tijd bijstellen.

Dan had je dat toch ook gewoon kunnen vermelden in een artikel of vlog van “ik ben tot het inzicht gekomen dat ik het eigenlijk niet zo’n probleem vind als mijn kind(eren) toch volledig in beeld komen. Als jonge moeder ben je vooral erg voorzichtig blablaaaaa”. Ze maken alles groter dan het daadwerkelijk is waardoor ze juist vijandiger over komen en de afstand tussen hen en hun lezers vergroten.

3 likes

Zit echt heel erg te wachten tot Jamie Li reageert op alle commotie.

10 likes

Voor de mensen die zeiden dat Jamie dit boek met een knipoog heeft geschreven, hebben jullie ooit haar vlogs gekeken? Want veel van wat ik in dat upcoming-artikel lees, herken ik wel echt uit de vlogs. Continu bezig zijn met sexy dansen, halfnaakt door het huis struinen, altijd shapewear dragen, een lange jas dragen??? met 30 graden om d’r cellulite te verbergen. Ik vind het vooral echt heel, heel erg voor haar dat zij werkelijk denkt dat dit de manier is om door het leven te gaan… volgens mij is ze gewoon ontzettend onzeker.

10 likes

Jouw ondertitel. :joy:

11 likes

Wat een lap tekst. Ik kan dingen beter hier posten want op 2wmn praat je toch tegen een moekemuur.

Het is zo ontzettend moeilijk om op te vallen op Youtube tussen al die miljoenen video’s. Het is voor ons zo balen dat een video waarin zo veel werk en persoonlijke dingen zitten, ondersneeuwt tussen content waarin sensatie en sex voorop staat. Wij vinden zelf dat onze echte content veel interessanter zijn. Het tegenstrijdige is alleen dat een titel als ‘Weer gezellig samen gewerkt’ het nooit zal winnen van’ Wil ik een tweede kind?’. Daarom proberen we clickbait titels.

Als je echt originele en goede content levert van goede kwaliteit dan is dat helemaal niet nodig. Als je middelmatig bent of het moet hebben van de ‘shock factor’ dan heb je die clickbait titels wel nodig. Van authenticiteit is dus al helemaal niet meer sprake. Als ze origineler wilde zijn zouden ze een boek moeten schrijver over de eerst 1 of 2 jaar na de bevalling en niet een boek waar vooral de zwangerschap centraal staat en maar een beetje de aftermath.

.

Zou heel erg verbaasd zijn als ze dat doet.

1 like

Jamie kan het heen en weer krijgen.

7 likes

Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat boek van Jamie Li (met als toppunt de tip over dagelijks pijpen). Ik heb het gelezen omdat ik haar al een tijdje volg en haar super leuk vind. Maar dat boek is echt vreselijk. Dat boek hoeft echt geen literatuur te zijn of whatever, prima en leuk als er oppervlakkige dingen in staan zoals make up of styling tips. Daar hebben sommige mensen echt nog wel wat aan. Maar letterlijk alles wat ze in dat boek zegt, daar heeft precies niemand wat aan. Ga niet tegen je volgers zeggen dat ze vaak moeten pijpen (ik citeer: a blowjob a day keeps de relatietherapeut away en ‘in een gezonde relatie wordt goed gepijpt’). Ga niet tegen je volgers zeggen dat ze hun cellulite en putjes of buikje moeten verbergen. Ga niet tegen je volgers zeggen dat ze gekapt en gelakt een kind moeten baren. Ga niet tegen je volgers zeggen dat ze naaktfoto’s van zichzelf moeten sturen. Je hoeft niet de wereld te verbeteren, maar maak hem ook niet slechter.

43 likes

http://www.upcoming.nl/roella/24509/alle-meisjes-en-vrouwen-van-nederland-trek-je-alsjeblieft-niks-van-dit-boek-aan

Nog meer pagina’s te lezen in dit artikel.

Edit: deze vrouw is nie goed hoor, mijn god.

8 likes

YT beveelt mij dit aan :’)

1 like

Nou ja deels met je eens maar het zou ook wel naar censuur neigen.

Ik vraag me echt af of Jamie Li dus met vriendinnen ook op deze manier praat, of dat ze er helemaal niet over praat. Ik kan me zo slecht voorstellen dat dit soort dingen normaal zijn.

1 like

Wat is deze?

‘Abonneer of ik knal je neer’

:confused:

5 likes

Ja true, maar als dit echt de mening is die zij wil verkondigen…
volgens mij is ze gewoon niet zo slim. Je kan het ook zo bekijken: misschien had de redacteur haar tegen zichzelf moeten beschermen.

2 likes