Het andere YouTubers/bloggerstopic

Dankjewel dat is heel heel lief en ik ga het zeker onthouden :heart:

Waw, schreven ze in 1960 nog zo?!

Gelukkig waren ze in 1973, tijdens de tweede feministische golf, in ieder geval al stukken verder. Toen schreven ze dit in een adviesboek voor tienermeisjes:

60 jaar terug in de tijd met Jamie…

13 likes

Ze zijn vast aan het nöken

Kan hij zijn ALLEMANSRÄTTEN bij haar kwijt. Die naam echt ook.

1 like

Dus hoe oud is ze?

Haha hoe dan

Ik vind haar echt lijken op iemand die aankomende september gaat beginnen met studeren.

Je kan de leeftijd wel beetje zien in haar gezicht

Waarom is dit relevant?;p niet kwaad bedoeld

Reactie van management
Aan VIVA laat de manager van Jamie Li weten dat de influencer nog steeds volledig achter haar tekst staat. ‘Uiteraard bezien binnen de juiste context,’ voegt ze eraan toe.

3 likes

Ik had het juist gegokt, vooral aan haar gezicht. Jonge meiden hebben hun wenkbrauwen meestal nog niet zo verpest door te veel epileren.

1 like

Ah nee ik snap je hoor, zou haar ook veel jonger inschatten

1 like

Wat is die “juiste” context volgens hen dan? :thinking:

3 likes

Je liet me luidop lachen :joy:.

2 likes

Ik begreep alleen het doel van de poll niet;p maar ik heb haar nog een tijd gevolgd op Instagram, maar zij liep ook altijd voor dag en dauw nog even 80 km, die mate van perfectionisme kon ik niet meer handelen:p ook heel relevant dit btw

Ik vind dit zo bizar he. Ze is dus of te trots om een ‘fout’ toe te geven of ze staat echt echt echt achter wat ze heeft geschreven. Ik maak me normaal niet zo druk om dit soort dingen, maar ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Snap zo’n uitgever ook echt niet. Wat een ellende.

2 likes

Was dit al voorbij gekomen van Onnedi? Ik vind het wel lullig voor haar.

17 likes

Ja, ik zag het ook inderdaad. Ik vind het ook echt lullig! Maar ik heb geen flauw idee hoe zo iets werkt, maar heb je niet een contract of iets?

1 like

Geen idee eigenlijk. :o_o:

Ik zou het ook niet weten. Maar kan mij voorstellen dat ze je vragen voor cover / interview whatever. Neem aan dat ze iets af spreken, omdat je als, dionne in dit geval, de afweging wilt maken of het je tijd waard is? Een interview is toch anders dan cover +interview lijkt mij.