Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ben je in vakantie gegaan.

2 likes

Ja die wil wel een pijpbeurt per dag

54 likes

Ik kan er niet bij hoe dieptreurig het leven is als je dit serieus neemt.
Zeikschrift publiceert morgen een artikel over het boek in een krant, ben benieuwd welke!

4 likes

Ik hoop niet dat iemand nu gaat zeggen je bent racistisch Plaag. Maar als je waarschijnlijk je hele leven woont in Nederland (of in ieder geval vele jaren), allemaal luxe dingen show op YT terwijl je een bijstandsuitkering hebt en boos wordt als de UWV ingrijpt omdat je je niet aan de regels houdt, dan vind ik iemand toch wel een karaktuur inclusief taalgebruik. En eigenlijk moet ik dit voor de eerste keer en direct de laatste keer kijken want dit soort figuren verdienen geen aandacht of geld van YT.

2 likes

Thankyouu!

Ik vond dit ook een goed artikel: https://www.oneworld.nl/harlot/influencers-gebruik-je-podium-ten-goede/

6 likes

Ze draagt idd vaak lange kleding. Ik dacht eerst misschien heeft die meid het nooit heet ofzo. Maar ze wilt dus niet laten zien dat ze een mens is.

4 likes

Paar artikelen etc. nu al gelezen over dat boek en vraag me echt af hoe ze zich in godsnaam uit gaat proberen te lullen.
Wonderbaarlijk dat je zoiets kan schrijven maar nog wonderbaarlijker dat dit ook gewoon wordt uitgegeven.

3 likes

Eerlijk is eerlijk, het boek krijgt nu wel ontzettend veel media-aandacht. Vraag me af wat dat betekent voor de verkoop ervan.

7 likes

Naja je kunt als zelf-respecterende vrouw bijna niet meer gezien worden met dit boek in je handen :’)

2 likes

Er komt een vierde druk zegt ze zelf. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoeveel boeken er per druk waren…

Eigenlijk staat er niks nieuws of anders in dan we hier de afgelopen 2 dagen hier hebben besproken. Anyway, toch tof dat een gerenommeerde krant als NRC hier aandacht aan besteedt.

2 likes

Haha, same. ik ben niet zo voor het zomaar verspreiden van e-books, maar hiervoor maak ik graag een uitsondering.

4 likes

Ik weet niet of ik moet kotsen of huilen!
Wat een afgrijselijk mens. En dan dat taalgebruik! Al dat quasi-hippe Engels, welke redacteur heeft dit in hemelsnaam naar de drukker gestuurd?
Wie koopt dit boek?
Wie neemt deze vrouw serieus?

4 likes

Het stukje over influencers die elkaar de hand boven het hoofd houden omdat anders hun inkomsten ook gevaar lopen, vond ik wel een nieuwe invalshoek

4 likes

Wooooow.

What the actual fack.

Refresh de hele tijd stiekem op werk dit topic want vind dit zo juicy. Maar terecht. Maar juicy.

47 likes

Haha dan net zoals 50 shades dat allemaal mensen de e-book versie stiekem lezen in de trein en dan hun scherm een beetje wentelen als je naast ze gaat zitten. :stuck_out_tongue: #realstory

4 likes

@grace Ik hoop dat zoiets ook al ‘in the making’ is! Maar ik neem aan dat het wat meer tijd kost om dat goed uiteen te zetten

1 like