spuit elfff
Beetje wel hahahaha
Was aan het bijlezen want had het een paar dagen super druk, maar moest hier gewoon even op reageren!!
Maar precies dit hebben een aantal anderen voor je ook gezegd, ik snap dat het hoog zit, maar denk dat het voor @Yzile ook een beetje vervelend wordt zo.
Ja maar ik was dus aan het bijlezen, en had de andere comments nog niet gelezen. Ik reageerde uit automatische gewoon direct 
Haha nou echt hoor
ze zit zelf ook gewoon lekker op de bank toe te kijken? Dat je het niet alleen kan oke, maar help dan in ieder geval een beetje?
ah mennn, ze zit zelf ook gewoon met de voetjes omhoog 
Nee en ik schaam me er ook nog eens lichtelijk over dat ik het allemaal zo bijhoud:p
Dit staat op Linda nieuws:
âWe hebben gebeld met het management van Jamie Li, dat aangaf dat de YouTuber naar alle waarschijnlijkheid vandaag nog met een reactie komt op alles wat er over haar boek gezegd is.â
Kennie wachten
Zou dat niet de reactie zijn die ze vandaag in haar Instastory had geplaatst?
Ik denk het niet, het staan onderaan dit artikel: https://www.lindanieuws.nl/nieuws/reacties-op-boek-jamie-li-sexy-but-tired-but-sexy/
En die is een uur geleden gepubliceerd. Maargoed het kan natuurlijk! Zou wel een teleurstelling zijn haha
Oh, ik zie het ja!
https://www.instagram.com/p/Bl-UlhsHlOB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1x221flupj2r8
Dâr vriendin doet ook even een duit in 't zakkie
Ze missen het punt echt ontzettend
Hoe deze lamballen ook elke keer met emancipatie komen aanzetten??! Ga je ergens inlezen ofzo, hou die bullshit voor jezelf
Huh, dit is dan toch juist heel tegenstrijdig??
Het gaat toch verdorie niet om haar life choice? Het gaat om het boek en de boodschap die ze uitdraagt aan haar gevolg!
Leuk als je je vriendin een hart onder de riem wil steken maar dit is gewoon dom.
AAARGH NEE wat een KOE. Ik trek dit zo slecht. Helemaal eens met het accepteren van een keuze van een vrouw. Als zij graag elke dag op haar knieĂ«n zit en âzin maaktâ als haar man zijn zak moet legen, helemaal fucking prima. Maar ze moet inzien dat dit niet van deze tijd is en dat het een (achterhaalde) KEUZE IS. Schrijf het niet in een boek, met zoveel jonge volgers, als je een voorbeeldfunctie hebt.
Heb de baegels even ontvolgd na deze onzin. Canât handle it anymore.
Getekend; een vrouw die vindt dat men lekker elke dag moet pijpen en shapewear aan moet trekken als men daar zin in heeft, maar men dat niet als gulden standaard hoeft te presenteren. Bye
Ehm hoezo heeft zij een realityserie en weet ik dat niet?! Hoe heet dit en waar kan ik het vinden??