Het andere YouTubers/bloggerstopic

Hahaha, wat fantastisch

15 likes

hahaha “Er verscheen onlangs een boek” Hoe oud zijn jullie 12??!! Drop die naam

6 likes

Staat eronder

1 like

Worden er juicy dingen gezegd?

Niet echt, maar ze beweert wel dat het allemaal niet over geposeerd is op enkele foto’s na. Dat geloof ik niet helemaal.

'Ben jij model? Nee man ik ben 1 meter 1"

:joy:

9 likes

bless @zeikschrift op insta s/o naar haar

1 like

Ik volg haar door jou en ze heeft echt mn wereldbeeld nu al verandert geweldig

2 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

Nou naar aanleiding van de tientallen stories die Cynthia er al aan heeft gewijd komt morgen ook nog eens artikel over haar gewicht en het commentaar erop online.

2 likes

Ik vind dit echt een leuke video! Vind peter sowieso heel leuk en goede boodschappen overbrengen. Maar ik vind Anna hier ook echt heel leuk. Niet steeds dat gedoe met dat ze “perongeluk” super onhandig doet etc, gewoon lekker spontaan.

3 likes

Misschien zijn het ramptoeristen die in de gaten willen houden of ze reageert en wat er allemaal gezegd wordt op haar instagram. Ik hoop het in ieder geval haha

2 likes

Ik denk dit vooral! Zat er ook aan te denken om haar te haan volgen maar besloot het niet te doen. Dit topic houd me prima op de hoogte van de laatste onwikkelingen :joy:

1 like

Ja precies! Plus ik vraag me af of ze gaat reageren. Het wordt wel gezegd in die artikelen maar kan ook zijn dat ze het zeggen en dan hopen dat het een beetje stiller wordt.

Wow dit was nog eens bijlezen… wat een drama, love it!

4 likes

Neee. Zou voor haarzelf toch ook beter zijn om het nu te laten gaan. Wat wil ze er nog over zeggen?

Hahaha heerlijk dit!

Volgens NOS staat het boek wel in de bestsellerlijsten?