Het andere YouTubers/bloggerstopic

Mensen zijn vast nieuwsgierig. Wat ik best begrijp.

1 like

20 euro-betalen-nieuwsgierig zelfs? vind ik best toewijding.
ik hoop vooral dat jamie zich openstelt voor het commentaar, er zelf wijzer uit wordt en dan gewoon normaal reageert. maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Mooi!

66 likes

Ze krijgt op deze manier wel in een klap veel meer naamsbekendheid, en het is ook gratis reclame voor haar boek.

Yes Serena🙌🏻

2 likes

Ja goede boodschap van Serena!
(en ik ben blij dat er nergens #losinhethok staat)

16 likes

Omg is marshall al 3 maanden???

5 likes

Heeft gelukkig inmiddels iemand met hersens gereageerd op die post van die taviza

4 likes

Ze heeft hier echt een lieve uitstraling

2 likes

ik denk ook niet dat taviza erop gaat reageren want die comeback zit zo lekker in elkaar - daar is niets tegenin te brengen

4 likes

Waarom zouden mensen Serena vragen om haar mening over het boek? Wat heeft Serena ermee te
maken? Of denk ik nu krom

Overigens wel een mooi antwoord van haar!

1 like

Haha, dank je wel, dat ben ik :stuck_out_tongue:. Ik kon het niet aanzien zonder te reageren.

6 likes

MIND. IS. BLOWN

17 likes

Wauw…

31 likes

Ze heeft me geblockt. Beetje jammer…

Ik denk omdat het goed is dat een andere influencer dan een positiefs tegengeluid laat horen. Dat de vloggers met z’n allen desnoods laten weten dat dit niet is hoe het werkt en hoort.

2 likes

Zo echt he! Echt bizar gewoon. Watvoor plank heb je dan voor kop zitten?

2 likes

Haha oh inderdaad, dat kwartje valt nu pas! Goed gedaan Serena!

2 likes

Oooh ik word er gewoon kwaad van! Wat een nare nare domme niet inhoudelijke reactie. Bah bah

7 likes

Nou echt hoor. Ze gaat ook helemaal los in haar stories richting dat meisje, echt niet normaal.

Edit: oh ik lees nu pas dat @Hinkje het is haha

2 likes