Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik begreep alleen het doel van de poll niet;p maar ik heb haar nog een tijd gevolgd op Instagram, maar zij liep ook altijd voor dag en dauw nog even 80 km, die mate van perfectionisme kon ik niet meer handelen:p ook heel relevant dit btw

Ik vind dit zo bizar he. Ze is dus of te trots om een ‘fout’ toe te geven of ze staat echt echt echt achter wat ze heeft geschreven. Ik maak me normaal niet zo druk om dit soort dingen, maar ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Snap zo’n uitgever ook echt niet. Wat een ellende.

2 likes

Was dit al voorbij gekomen van Onnedi? Ik vind het wel lullig voor haar.

17 likes

Ja, ik zag het ook inderdaad. Ik vind het ook echt lullig! Maar ik heb geen flauw idee hoe zo iets werkt, maar heb je niet een contract of iets?

1 like

Geen idee eigenlijk. :o_o:

Ik zou het ook niet weten. Maar kan mij voorstellen dat ze je vragen voor cover / interview whatever. Neem aan dat ze iets af spreken, omdat je als, dionne in dit geval, de afweging wilt maken of het je tijd waard is? Een interview is toch anders dan cover +interview lijkt mij.

Waarom zou ze gratis werken?

3 likes

Jij hebt haar zo te zien helaas alleen maar een nieuw idee gegeven voor content

1 like

Ze zou dus op cover komen maar dat is niet gedaan?

Btw, waarom bespreken influencers dit soort dingen in godsnaam altijd openbaar. Hoe onprofessioneel :thinking:

24 likes

Maar het geven van winkeltips vind ik nu niet per se onder ‘werken’ vallen.

2 likes

Valt me echt tegen van Jamie dat ze helemaal niet reageert. Ik bedoel, er komt vandaag zelfs een stuk in de printversie van het NRC?!

1 like

DOEI JAMIE’TJEEEEEEEE

Credits gaan naar @anon39978576 voordat ik een boete aan m’n broek heb hangen :nerd_face:

3 likes

Ik kan het wel waarderen dat Mascha zichzelf niet zo serieus neemt. Ben wel een beetje klaar met zo sexy mogelijk proberen over te komen.

21 likes

Ja mij ook. Maar als er een reactie komt is het denk ik van het kaliber zure kantoortrutten in een krabbenmand.

7 likes

Precies. Volgens mij komen dit soort ‘fitties’ super vaak voor, ook bij BN’ers (hoeveel mensen er wel niet last minute worden afgezegd voor televisieprogramma’s bijvoorbeeld), maar influencers moeten het altijd delen.
Misschien was het heel niet-netjes van VIVA maar ik zou als blad/ander medium toch wel huiverig zijn om met iemand samen te werken die de dingen zo oplost.

7 likes

Meestal krijg je daar geen contract (want ook geen geld) voor, afspraken gaan vaak via de mail en blijven ook redelijk vaagjes. Juist om de reden dat het blad de boel nog wil kunnen omgooien :woman_shrugging:t3: Gebeurt best vaak. Ook interviews van 3 pagina’s die ineens worden ingekort tot een stukje van 300 woorden. Zo gaat het gewoon. Wordt niet altijd gecommuniceerd, maar zou in dit geval misschien wel netjes zijn geweest. Neemt niet weg dat het een beetje onprofessioneel is dat ze het zo op instagram gooit - maar snap de teleurstelling wel

1 like

die foto van mascha vind ik echt leuk haha #herkenbaar

4 likes

verder was het format van de poll wel leuk, dat je een gemiddelde van alle stemmen zag!

3 likes

Vind het wel echt lullig dat je denkt dat je op de cover komt van VIVA en dat ze dan zonder iets te laten weten opeens iemand anders op de cover zetten. Ga je helemaal blij naar de Bruna om 'm te kopen, allemaal mensen al verteld dat je er op staat
 ja ik snap wel dat je dan echt boos bent haha

18 likes

Volgens mij heeft ze het online gegooid omdat VIVA achter de schermen ook niet op haar reageerde.

3 likes