Het andere YouTubers/bloggerstopic

Naja, maar toen waren ze echt 16 ofzo? Niet om vreemdgaan goed te praten, maar dat is ook niet het toonbeeld van een volwassen relatie.

Denk wel dat onzekerheid/angst dat hii vreemdgaat (al dan niet terecht) wil ten grondslag ligt aan dit monster van een boek

6 likes

Ik vind het altijd zo vreemd als vloggers in de gewone media besproken worden, zoals Mascha op nu.nl of Jamie Li nu in in het NRC. Voelt allemaal toch meer als ‘ons ding’ of zo.

@wompie
Jamie Li zou het wel goed kunnen vinden met mijn oma. Haar tip tegen overspel was ook om je man iedere keer voor hij weg gaat te pijpen
 (Weet niet of het een tip vanuit eigen ervaring was.)

43 likes

Ja en als dan mensen in je omgeving komen met" ja ik las dat een of andere blogger
"

3 likes

Terwijl je al op je klompen aanvoelt dat dat iemand is geweest die je al jaren volgt

Hahaha dat je dat weet van je oma! Of mis ik hier een inside joke of sarcasme?

Nee dat zegt ze altijd gewoon hardop. Ik weet niet of ze het verzint of het echt meent hoor
 Ze noemt zo’n 90’s lipliner ook ‘De zwarte band voor pijpen.’ Hou ouder ze wordt, hoe ongepaster haar opmerkingen worden

54 likes

Whahaha dit klinkt echt als een droom van een oma. Mijn oma maakt wel eens vieze grapjes, maar over haar eigen seksleven weet ik helemaal niets. Ze doet ook alsof ze haar kinderen heeft gekregen zonder er iets voor gedaan te hebben.

6 likes

Ik heb gewoon brede heupen en vollere bovenbenen. Daar kan ik vrij weinig aan doen. Ook zit ik op een gezond gewicht, dus het is niet alsof ik te dik ben. Het is gewoon enorm vervelend om in de zomer geen jurkjes of rokjes te kunnen dragen zonder dat je benen tegen elkaar aan schuren en schaafwonden veroorzaken. Ik denk dat jij er iets te luchtig over nadenkt

2 likes

spuit elfff

8 likes

Beetje wel hahahaha

Was aan het bijlezen want had het een paar dagen super druk, maar moest hier gewoon even op reageren!!

Maar precies dit hebben een aantal anderen voor je ook gezegd, ik snap dat het hoog zit, maar denk dat het voor @Yzile ook een beetje vervelend wordt zo.

8 likes

Ja maar ik was dus aan het bijlezen, en had de andere comments nog niet gelezen. Ik reageerde uit automatische gewoon direct :stuck_out_tongue:

ik zag een stukje van de reality serie van Kristin Cavallari en ze kreeg ze vraag waarom ze haar 3 kinderen niet in beeld brengt: “i don’t want to make that decision for them”.

:raised_hands:

25 likes

Haha nou echt hoor :confused: ze zit zelf ook gewoon lekker op de bank toe te kijken? Dat je het niet alleen kan oke, maar help dan in ieder geval een beetje?

4 likes

ah mennn, ze zit zelf ook gewoon met de voetjes omhoog :woman_facepalming:

1 like

haha ja ik word nu de hele tijd getagd door mensen op Facebook in artikelen die hierover gaan, en dan denk ik: waar denk je dat ik de afgelopen twee dagen mee bezig ben geweest?? oud nieuws!

Maar niet iedereen is zo op de hoogte van het blogger/vlogger wereldje natuurlijk haha

3 likes

Nee en ik schaam me er ook nog eens lichtelijk over dat ik het allemaal zo bijhoud:p

2 likes

Dit staat op Linda nieuws:

‘We hebben gebeld met het management van Jamie Li, dat aangaf dat de YouTuber naar alle waarschijnlijkheid vandaag nog met een reactie komt op alles wat er over haar boek gezegd is.’

3 likes

Kennie wachten

4 likes