Ik kan er nog steeds niet over uit hoe knap Denise is.
Mijn zusje en ik zijn naar Furtjuh live geweest en ik viel gewoon zowat van m’n stoel toen ik Denise zag. Zo bizar knap.
Hmm ik heb er een dubbel gevoel bij. Ik snap dat ze het niet fijn vinden en dat lezeressen zich er niet prettig bij voelen. Ik vond bij het ‘het is hier een beetje stil’ artikel wel een paar harde reacties staan. Maar bij het artikel waar deze reactie stond, vond ik de reacties nogal meevallen. Kritisch, maar wat mij betreft wel terecht kritisch. Ik ben benieuwd waar voor hun dan de grens ligt.
Hoezo heeft Sophie H ineens 9000 abonnees? Was dat heel kort geleden niet iets van 400?
Zit nu alweeeeeer een shoplog van 90 euro te bekijken mijn God. Maar die staat er al een week hoor, valt mij nu pas op.
Edit: 4000 bedoelde ik
Zou dat niet door die break-up video komen. Heb altijd het gevoel dat daar veel ramptoerisme op af komt.
Lijkt me gekocht dan? Via Socialblade valt het wel op als Instagrammers die kant op gaan…
Hmm, ik snap hun gevoel wel en ik denk ook dat ze op het moment inderdaad weinig goed zouden kunnen doen en dat er ineens een stuk makkelijker negatieve comments geplaatst worden.
Aan de andere kant pakken ze het niet slim aan, dat artikel was ook echt bar slecht, en waar er altijd al betere en slechtere stukken waren is dit nu zo ongeveer het enige stuk dat verschijnt. Als je al zo weinig schrijft kun je maar beter zorgen dat het hetgeen je wel publiceert tenminste van kwaliteit is (want ze zouden toch niet meer schrijven gewoon om de blog te vullen), zeker als eerste na hun uitleg die niet goed viel. Bovendien staat er nu geen ander stuk naast dat wel goed is, waardoor je kunt denken “ach, het is een dagje wat minder, morgen beter”.
Die break up video is ook 127.000 keer bekeken dus denk dat het daardoor komt. 
Ik snap ook nooit dat mensen die comments plaatsen, verwachten ze dan bf’s te worden met de blogger/vlogger ofzo? Het heeft totaal geen inhoud en kan me niet voorstellen dat mensen echt zo denken na een artikel of vlog
Ja, haar meest bekeken video. Was dit toch ergens goed voor.
Ik vond Wil en Tien (haha) altijd best leuk, maar op dit moment leef ik echt voor het (overwegend) negatieve commentaar op hun blog.
[misschien hoort dit in het opbiecht topic]
Ik denk eerlijk gezegd dat het met haar serieus nooit goed is, wat er überhaupt wel/niet gezegd wordt.
Wat heeft zij leuke sproetjes! Is me nooit opgevallen.
Ik ken volgens mij niemand die zo ontzettend negatief in het leven staat als Sanne. En ik heb nota bene een vriendin die al jaren aan zulke zware depressies lijdt dat ze MAO-remmers moet gebruiken. Zelfs zij is (in goede periodes) vrolijker en optimistischer.
Wat ik vooral ook heel storend aan Sanne vindt is dat zij al haar tinderberichten out in the open gooit? Dat is toch mega respectloos tegenover al die jongens die haar goedbedoelde berichten sturen. Moet echt op mijn handen zitten om daar geen opmerking over te maken tegen haar.
Ik vind haar zoooo ontzettend wanhopig overkomen qua vriendjes/relaties. Het druipt er gewoon vanaf.En dan ook zeggen dat haar ex (waar zij maar 3 maanden wat mee had) zo makkelijk verder gaat en appt met andere vrouwen. Nou en!! Het is toch uit.
Meit moet der muil houwe
Eerst pijpen, dan werken
Wil en Tien. Net niet 2.0
Ik vraag me af hé, wat zou er gebeuren als je jamie li, sanneke, cynthia, will & tien in een mixer zou stoppen. Wat voor soort content zou je dan krijgen. 
Ben ik de enige die het vet vind dat Monica iets weggeeft aan een volger bij 1 miljoen volgers? Waarom doen anderen dit niet?