Het andere YouTubers/bloggerstopic

haha ze heeft dit op haar instastories gezet

11 likes

Ooooh shit is gonna hit the fan / fence / female oppression (wat was het nu ook alweer)

11 likes

Gemiste kans

2 likes

Zo echt humor!

32 likes

Ik ben benieuwd hoe ze dan in godsnaam probeert die afschuwelijke passages uit het boek te relativeren? Iemand hier die zo’n bikkel is en het hele boek heeft gelezen?

1 like

Ok jamiegirl. Listen. Een aantal kantoortrutten van het forum hebben je boek gelezen. They read the whole fucking book. Totally read it. Fucking read it. The whole thing. So what’s your point? En als je van humor houdt, why are you not funny at all? Just sad?

Kom met een verklaring meid. You gotta try harder. You got some explaining to do.

62 likes

Lol dus als mensen haar beargumenteerde (!) kritiek geven, noemt ze dat “een bak stront over haar heengooien” :confused: Erg jammer. In mijn ogen had ze bijna geen slechtere reactie kunnen geven.

13 likes

Iemand help die meid

7 likes

sexy, but covered in shit, but sexy.

32 likes

Ze omschrijft dus echt het jaren '50 type huisvrouw. Als ze dat wil zijn, prima. Maar dan moet ze zich ook echt zo gedragen en haar mond houden en geen mening hebben. Want dat mocht een huisvrouw in die tijd niet.

14 likes

Ik vat het maar op als hĂĄĂĄr verhaal, hĂĄĂĄr manier om haar relatie met Alain goed te houden. Het zegt niks over mĂ­jn relatie en over mijn seksleven.

3 likes

Ik heb gister gehoord via via dat Alain vreemdging bij het leven en dat ze waarschijnlijk alleen maar zo doet om hem bij haar te houden :roll_eyes: #noreceipts

7 likes

Betrouwbare bron? Dit is wel juicy

Wow. Ik zou Jamie Li even niet willen zijn nu, wat een shitstorm jemig

8 likes

Van een vroegere vriend van Alain, die hem kende toen die twee pas een paar jaar samen waren

1 like

:eek:

1 like

80 likes

Thanks voor je uitleg! Wel begrijpelijk vanuit het blad gezien inderdaad. En zeker onprofessioneel om het zo op je insta te dumpen.

1 like

Ooh dus je moet het boek lezen om het te begrijpen aaah

Ja nou ik ga toch liever opzoek naar het “dubbele” sex achtige hoofdstuk in Mascha’s boek.

14 likes

Jezus wat slecht