Ik vind Fajah sowieso maar stom.
Ik kan er niets aan doen maar sinds Vier Handen gaat dat sowieso nooit meer goedkomen. Leuk detail hierbij: op haar insta staat de quote ‘if you can stay positive in a negative situation, you win’. Nou, you hartstikke lost.
Wat was er gebeurd dan?
Oh wow 1 meisje gaat los over Sanne. Triest, dat is ook weer niet nodig:
https://twitter.com/romybranger/status/1002922464664530944?s=19 en: https://twitter.com/romybranger/status/1002927260414988292?s=19 …
@Sax precies dat + de opmerking bij Jinek dat vrouwen tegenwoordig dik zijn omdat ze allemaal 2000 kcal eten terwijl je volgens haar maar 1300 nodig hebt. Compleet ongefundeerd. Fajah is echt een gekkie
Ik weet alleen dat haar broer is overleden
Ja, heb het idee dat ze tegenwoordig alleen maar een uithangbord voor reclame is, zit niet meer zoveel eigens bij. Zou het best wel interessant vinden als ze een keer de meer zakelijke kant van het werk zou laten zien of belichten hoe ze dat nou allemaal doet ofzo, dat is denk ik zoveel inspirerender dan dit standaard ‘kijk mij een lekker wijf zijn’ (al is dit misschien deel van het hele businessmodel).
Hoe kun je je nou comfortabel voelen in zo’n veel te klein bikinitopje
Iemand deelde op egf een keer een vlog van LA Sisters en ik vond het echt vreselijk, maar het is nu echt mijn guilty pleasure haha. Ik ben wel jaloers op alle vakanties enzo.
Haar broer is indd overleden, haar ouders zijn ook niet de gezondste meer en daar heeft ze ook veel zorgen om geloof ik
Goede keuze. Vind hun video’s over het algemeen toch leuker. Veel artikelen die ze de laatste tijd plaatsten klikte ik toch al niet aan, en als ik ze wel aanklikte bleef ik vaak wat op mijn honger zitten (korte/oppervlakkige artikelen, opvulartikelen of lijstjes over dingen waar je als buitenstaander niet zoveel aan hebt).
Er komt een cabaretshow met Rikkert en Treintje.
Meer spon op hun instagram en youtube waarschijnlijk? Of enkel advertorials op hun blog zetten haha.
Toch wel jammer, het blogtijdperk blijft maar afbrokkelen😅
2wmn was het enige blog dat ik nog las, jammer dat ze nu nog minder artikelen gaan plaatsen. Ik vond het zo fijn dat zij eigenlijk de enigen zijn die zo open bloggen over persoonlijke problemen. Kan dat altijd heel erg waarderen en hoop dat ze dat nu ook nog blijven doen.
dat ze minder artikelen willen gaan plaatsen kan ik best begrijpen, blogtijdperk is wel een beetje voorbij. Maar ik snap niet waarom ze dan niet een andere vaste dag en vaste tijd nemen? Doordat er nu geen regelmaat in zit ga je uiteindelijk alleen maar lezers verliezen.
Zie dit ook vaak bij youtubers, dat ze zich niet meer aan het upload schema willen houden maar gewoon willen gaan uploaden zonder vaste tijd etc, dat werkt toch niet lijkt me?
Niet haha, Nicolette heeft toen die aflevering afgemaakt en dat meisje verder begeleid haha.
Ja precies dat meisje is ook fout, maar Fajah is hier de volwassene dan kan je echt niet zo doen. Maar heb haar nooit leuk gevonden.
Denk dat ze ook wel genoeg verdienen d.m.v. youtube en instagramspon