Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ze heeft ook geen opleiding afgemaakt en het lukt haar niet om een stabiele goede baan te vinden

Heeft iemand trouwens dat super sneue gedicht van snapking aan famke gezien? Echt lullig wat hij in dat gedicht van hem zegt, wat een kansloos figuur

1 like

Misschien leuk om er even bij te zeggen wat erin staat

8 likes

Oh ja haha sorry, is een nieuwe serie voor zijn youtubekanaal iets van ā€œall you need is timā€. Hij gaat naar famke dr huis, daar gaat hij haar opwachten tot ze naar dr auto komt. Zij heeft er helemaal geen zin in, maar hij komt toch met zn ā€œgedichtā€. Hij zegt o.a. dat hij haar naam gemaakt heeft en dat ze zonder hem nog een saaie baan had als bloemist. Iedereen kent haar nu dankzij hem. En elke keer zegt hij ā€œje moet wel oplettenā€, omdat ze de andere kant op kijkt. Hij lulde ook iets over dat ze haar trouwring af moest doen als ze met andere boys ging daten. Daarna dwingt hij haar een bosje rozen vast te houden, wat ze niet wil en dan legt hij ze toch in dr auto.
Aan het begin leek het alsof hij haar terug wou, maar dan ben je toch achterlijk als je denkt dat het met zoiets flauws gaat lukken. Anyway, was echt gewoon genant haha

wat stom dat is smeerkaas

zucht

ik vind 't trouwens wel dom, wat ze doet. dit kan nooit leuk zijn, geloof ik geen seconde.

Huh, zijn ze dan getrouwd?

1 like

Omg ja dat intro?!?!?! ā€œWelkom dat je kijktā€ echt ik zou de link wel willen plaatsen zodat men kan mee cringen maar gun hem de views niet

2 likes

Vind het zo sneu dat hij dit soort dingen nu nog plaatst

1 like

Denk dat het ook scheelt dat hun mannen ook werken en dus niet het hele gezin afhankelijk is van het inkomen van 2WMN

4 likes

Co? (Zo heet ze toch? Die met die rode haren?) Ik vind haar in de vlogs van de huismuis altijd heel leuk!

Edit: huismuts uiteraard :joy: autocorrect vindt huismuis leuker

3 likes

Ik vind ā€˜dat intro’ ook wel cringe

3 likes

Ik ga wel kijken! Ze reist natuurlijk ook veel, dus hopelijk legt ze daar de nadruk een beetje op!

Lekker ongemakkelijk filmpje wel

1 like

love Co!

Is het al lang uit tussen Jessie en Bas?

Ik denk het niet want hij zei iets over die trouwring en toen later zei die ā€œheb je mn ringen nog omā€. Maar hij is sowieso nogal onduidelijk

Kim ter Stege

1 like

Over Nikkie en haar broertje, wat natuurlijk heel triest is; van de week hadden een paar leerlingen het over YouTube en zei iemand ā€˜nikkietutorials broertje is overleden’ en een ander reageerde ā€˜ja lekker boeiend dat boeit helemaal niemand’.
Ik schrok er echt van, klonk zo gemeen! Maar liet me wel extra inzien dat kids van die leeftijd (14,15) niet beseffen dat er een echt persoon achter zit.

1 like

Ik vind mensen niet zo snel dom, maar die Tim spant wel echt de kroon

Dat gedicht ook voor Famke man man nan

2 likes

Ik dacht een week of 2