Het andere YouTubers/bloggerstopic

Hahah ja het is al in het andere beutyblog topic besproken, maar dat zag ik daarna pas. Het komt erop neer dat ze spijt had toen ze na haar operatie erachter kwam dat ze geen gevoel had in haar vagina. Gevoel als in kunnen klaarkomen etc. Maar na een paar maanden in de put te zitten etc. Heeft ze doorgezet en geprobeerd en is ze toch klaar gekomen. Dus nu heeft ze geen spijt meer.

Vaak reageert de ander met hetzelfde. Dus stel je loopt een winkel in;

‘Hi, how are you?’
‘How are you?’
‘Thanks, can I help you today?’

1 like

Ja het is een beetje gezapig ofzo, kan het nog steeds niet goed verwoorden. Daarnaast vind ik haar af en toe een beetje decadent (met de peuter naar verre landen willen reizen, etc)

Haha nee dat is waar, maar je zou wel reageren in de trant van ‘‘Goed, en met jou?’’. En in Amerika mag je dat dus ook overslaan. Dan kun je ook gewoon reageren door alleen hallo te zeggen, of iets van bedankt prima en door te gaan met het gesprek.

1 like

Hahaha oh ja hier zeg ik altijd gewoon “good, and you?”

Negeren doet hier in Canada niemand, als je ergens gaat eten vragen ze ook ALTIJD hoe je dag was of wat je vandaag op de planning hebt staan. In t begin denk je “oh dat is aardig” maar nadat je 3x uiteten bent geweest heb je het door haha.

1 like

Volgens mij ging het in dit topic het meest over Jamie Li’s boek. Deze had ik nog niet gelezen dus ik laat 'm even hier achter:

De schrijfster van het artikel heeft de kern wel te pakken denk ik. Leuk, dat vrouw zijn :sweat_smile:

15 likes

Iemand de story van Denise gezien (iamtheknees)? Denk toch een break up want ze zei: normaal zou dit in mijn vakantie zijn maar
of iets in die trant. Echt sneu voor haar

2 likes

Haha @FrozenFlame doet zelf ook aan clickbait.

1 like

Hahaha alles voor de views en de clicks :v:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.