Het andere YouTubers/bloggerstopic

omg ik heb dit nooit gelezen/gezien, wat leuk!

1 like

Ja maar ik geloof eigenlijk ook niet dat zij haar eigen foto’s/die van Sander edit :woman_shrugging:

Leuke man van Martine hoor!

2 likes

Ik heb vandaag Jill gespot in DH!!!111!!11
Vond haar er echt heel goed uitzien.

9 likes

Heh hoezo edit ze niet haar eigen foto’s? Dat laat ze juist regelmatig zien.

Volgens mij zijn de opnames rond deze tijd altijd

Ik vind haar zoooo knap

1 like

King alert had dat ook in zijn video volgensmij, heb het niet gekeken maar het stond in de titel. Kan goed zijn dat ze mee doet ja!

2 likes

Neee, laat haar aub niet meedoen met expeditie Robinson. Vind haar echt niet leuk.

4 likes

Ik was gisteren een vlog van Enzo Knol aan het kijken en normaal gesproken reageren al die kinderen met ‘like dit als je enzo leuk vindt’ of ‘hoeveel likes betekent hoeveel jaar enzo leeft’ blabla.
En toen zag ik opeens deze comment

Ik schoot hardop in de lach hahaha wtf

26 likes

Nee, dat is een kettinkje met babe, uit haar eigen collectie. Liet ze vorige vlog zien.

Dit vind ik inderdaad nog wel een goede mogelijkheid.

Hebben julliie de nieuwe video van Safiya al gezien? Vond hem echt superleuk en ook heel informatief. Ze stopt echt zoveel tijd en werk in haar content.

14 likes

Zou goed kunnen want ze heeft ook bijna geen instastory’s geplaatst de laatste tijd, en zeker geen een waar ze zelf in beeld was. Sommige zeggen ook dat het weer uit is met Enzo. Dia hoop het eerste haha want vind hun echt leuk samen.

1 like

Jaa zo leuk! Zij doet echt veel voor haar video’s. Zelfs dus bij zoiets als dit waar het laten zien ook al gewoon leuk is om te zien.

1 like

Net als ‘University of applied sciences’ als je gestudeerd hebt aan een hogeschool. Het is geen universiteit. :sweat_smile: deal with it.

9 likes

Nouja ze heeft toch meer dan 1 miljoen volgers op instagram?

1 like

Ja klopt. Ligt gewoon aan het Nederlandse systeem. Geen enkel ander land kent HBO. Maar vind het raar dat de intentie wordt gewekt dat het universiteitsniveau is.

3 likes

Uhm sorry hoor maar dat zijn dus gewoon hbo en mbo scholieren.
Het heet niet voor niets hogeschool

(grapje, ik deel je ergernis)

14 likes

Ik zag superveel nieuwe berichten in dit topic dus dacht oeh misschien is er nieuws over Sander en Noor maar helaas haha (ik ben hier meer mee bezig dan ik zou willen :grimacing:)

25 likes

Geen idee, maar denk wel dat de mol onderhand ‘moet’ gaan vernieuwen met kandidaten en er influencers bij komen. Wil niet meteen zeggen dat ze Dee kiezen, maar het zal er een keer van komen want influencers zijn de nieuwe bn’ers he.

1 like