Denk dat ze gewoon bedoelt dat het 2 compleet verschillende opleidingen zijn, dus dan is het in principe gek om dezelfde naam te gebruiken toch. Maargoed genoeg hierover haha
Ik wil ook Sander en Noor nieuws!
Denk dat ze gewoon bedoelt dat het 2 compleet verschillende opleidingen zijn, dus dan is het in principe gek om dezelfde naam te gebruiken toch. Maargoed genoeg hierover haha
Ik wil ook Sander en Noor nieuws!
Dee heeft al wel een aantal dingen gedaan voor npo. Zoals die sekstest e.d.
Ik denk alleen maar wie gaat er nu nog een examen economie maken? Is toch allemaal allang geweest? Zoveel vragen.
Nou ik doe zelf HBO-Rechten, en zeg ik eerlijk gezegd de ene keer rechten en de andere keer HBO-Rechten en houd ik mij er verder totaal niet mee bezig. En wat @tuula zegt heet het op het WO rechtsgeleerdheid maar zegt iedereen daar ook zowat rechten.
haar bereik is denk ik echt minimaal afgezet tegen echt bekende youtubers (vind haar ook meer nog een blogger dan youtuber). denk helaas dat de mol hierin ook meegaat, jammer…
Volgensmij kun je met hbo wiskunde alleen maar docent worden dus dan doe je mijn inziens een opleiding tot wiskunde docent (tweedegraads)
Ik vond de video’s wel leuk om te kijken! Maar wel heel suf dat overal groen en bloesjes in zat en een zelfs een groen soort bloesjurkje met aztecprint terwijl ze had gezegd dat ze dat allemaal lelijk vindt en niet draagt. En datze dus bij een van die boxen ook nog eens heeft betaald voor dat advies terwijl ze niet naar haar wensen luisteren superkut.
Same vond ik ook. Daarnaast ook onnodig om dit in 2en op te delen maar ik vind dat zij sowieso veel te langdradig is.
Ik erger me dood aan dit soort uitspraken !
Laten we er alsjeblieft over ophouden.
Hahaha ik wil soms echt schreeuwen door bepaalde onderwerpen op dit forum (doe het ook wel eens)
Vervolgens zegt ze in de video van vandaag dat ze besloten heeft om vaker bloesjes te dragen haha.
Maar eigenlijk hebben de WO-studenten het dan hartstikke fout als ze zeggen dat ze rechten studeren, want hun studie heet Rechtsgeleerdheid!
Ik kijk nu pas die video van Nikkie. Echt leuk/mooi hoe ze het aanpakt. Over haar broertje en ook over de 10M subscribers incl allemaal beelden uit naar begin periode. Leuk dat ze ook beelden van die gare allereerste video heeft met gek Engels accent.
Maar echt vreselijk voor die familie om zo’n jong iemand te verliezen.
Lol daar doe ik niet aan mee hoor. Mijn studie heette - hou je vast -
Engelse Taal en Cultuur: Educatie en Communicatie
JA DOEI.
Niet?! Ik vertel altijd dat ik de pedagogische academie voor de lerarenopleiding in het basisonderwijs heb afgerond.
Ik zag net de video van Claartje Rose over haar bruiloft, echt cringe met die voice over, haha wat verschrikkelijk.
ik verveelde me zo erg dat ik de serie Voetbalvrouwen terug aan het kijken ben, zie ik Sanny ineens in beeld haha!
Ik vond het wel een hele mooie video. Echt heel lief en mooi samen. De voice over stoorde me ook niet echt eigenlijk.
Ik wil graag linkjes bij video’s waar mensen over praten!! (sorry ben lui)