Hahaha Jezus wat vermoeiend!! Ik zeg ook altijd school en als iemand dan denkt dat ik iets anders dan de universiteit bedoel dan is dat niet mijn probleem. Nou wordt mijn studie niet op een ander niveau dan de universiteit gegeven dus misschien ken ik de psychologie/rechten frustraties niet… Maarja dat weet ook niet iedereen.
Laatst zei iemand die ik ken het volgende: ik ga gewoon niet met domme mensen om, dus als ik opeens geconfronteerd word met mensen die niet zo bijzonder intelligent zijn als de mensen om mij heen, daar kan ik helemaal niet tegen.
Ik stond echt zo 
En hoe dom ben je dan zelf??? Al zou je daadwerkelijk alleen maar omgaan met intelligente mensen (dat was om te beginnen al onzin) en dat je dan vervolgens niet capabel bent om met zogenaamd minder intelligente mensen te communiceren dan ben je zelf nog de allerdomste van allemaal.
Of nog zo’n klassieker:
Vriendin heeft vwo gedaan, vervolgens een paar mislukte universitaire studies, toen een HBO afgerond en nu weer aan een WO bachelor begonnen, want, KOMT IE, ze wilde niet dat mensen haar zagen als hbo’er…
Nouuuu dan breken al m’n klompen. In plaats dat je een studie doet omdat je dat leuk/interessant/leerzaam vindt, whatever, nee alleen maar om wat andere van je denken, onvoorstelbaar