Echt? lijkt mij sterk dat ze daar manager wordt, ze had het ook over een kleiner filiaal ofzo
Ja zei ze dat in een vlog?
Dan zijn ze volgende maand failliet
Er is ook nog een kans dat ze alweer een paar keer van gedachten is veranderd.
Nou ook omdat mijn leerlingen (middelbare) belangrijk willen doen en in de ub gaan leren voor toetsweken, de hufters. Ze snappen zelf ook het probleem niet EN wij hebben een chille studiezaal maar die is skeer dus die willen ze niet. Drinken liever gare koffie in de ub op plekken die voor betalende studenten bedoeld zijn.
Hey dat is mijn naam
Ja en het mooiste is dat je wel nog in studentenwoningen mag wonen die een campuscontract hebben.
#geenhaat
Ik kan haar engelse teksten echt niet serieus nemen nu die ik voice over met dat steenkolenengels heb gehoordš
Het Amsterdams studentencorps. Vandaar dat ik zei ācorpsmeisjesā.
Voortaan zal ik een spreekbeurt geven want dat is makkelijker dan googlen, dat snap ik wel. 
Be-la-che-lijk. (
)
Ik dacht altijd dat het een soort ehm ja vervolgstudie was waar je je zelfstandig verdiepte in lesstof. Thanks voor de uitleg!
Ik kreeg net op Instagram een gesponsorde post te zien van Willemijn van 2WMN. Het was een post waar haar zoontjes met full face opstonden.
Ik had die foto al eerder gezien en toen vroegen we ons ook al af waarom opeens de kinderen in beeld wel kan. Maar nu een gesponsorde post laat in mijn ogen wel echt zien dat het puur uit commerciĆ«le redenen is. Ik vind het jammer eerlijk gezegd. Je centjes verdienen via je kidsā¦
Ik verwacht een ordinaire naam bij Monica en Lars
Is promoveren hetgene wat we in Belgiƫ doctoreren noemen? Doctoraatsstudenten krijgen ook een vergoeding, doen onderzoek gedurende enkele jaren en geven ook les.
Zou Noor niet zwanger kunnen zijn? Misschien is ze gewoon heel moe/misselijk en vlogt ze daarom minder.
De vragen over Sander en haar leiden dan mooi af van een eventuele zwangerschapā¦
Hmm daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Maar ze gaf wel gewoon toe dat ze (tijdelijk) weer rookt dus dan zou ze dat niet doen neem ik aanā¦
Oooh dat had ik nog niet meegekregen𤣠of zou dat ook weer een rookgordijn zijn haha.
Ik word paranoĆÆde van het kijken van die vlogsš¤
ik llees nu dat hij officieel naar Sparta gaat! (Voor de geĆÆnteresseerde)
Ik volg Teske niet en ik heb ook alleen het begin van deze video gekeken, maar knap dat ze dit ook online durft te plaatsen!
Ik vind Teskeās videoās helemaal niks (maar ik ben denk ik ook niet haar doelgroep), maar ik vind het wel heel erg knap hoe ze aan haar eigen normen en waarden vasthoudt! Ik denk dat heel veel meiden of jongens die op zoān jonge leeftijd op YouTube zitten zich laten leiden door geld en succes, maar dat durft zij los te laten.
Ze heeft echt veel samenwerkingen gestopt denk ik door te stoppen met beautyvideos en dierproefvrij en vegan te gaan. En het moet ook moeilijk zijn om te zien dat je views achteruit gaan en minder volgers hebt.