Het andere YouTubers/bloggerstopic

Het Amsterdams studentencorps. Vandaar dat ik zei ‘corpsmeisjes’.

Klik

Voortaan zal ik een spreekbeurt geven want dat is makkelijker dan googlen, dat snap ik wel. :yum:

12 likes

Be-la-che-lijk. (:yum:)

1 like

Ik dacht altijd dat het een soort ehm ja vervolgstudie was waar je je zelfstandig verdiepte in lesstof. Thanks voor de uitleg!

2 likes

Ik kreeg net op Instagram een gesponsorde post te zien van Willemijn van 2WMN. Het was een post waar haar zoontjes met full face opstonden.

Ik had die foto al eerder gezien en toen vroegen we ons ook al af waarom opeens de kinderen in beeld wel kan. Maar nu een gesponsorde post laat in mijn ogen wel echt zien dat het puur uit commerciële redenen is. Ik vind het jammer eerlijk gezegd. Je centjes verdienen via je kids…

12 likes

Ik verwacht een ordinaire naam bij Monica en Lars

9 likes

Is promoveren hetgene wat we in België doctoreren noemen? Doctoraatsstudenten krijgen ook een vergoeding, doen onderzoek gedurende enkele jaren en geven ook les.

Zou Noor niet zwanger kunnen zijn? Misschien is ze gewoon heel moe/misselijk en vlogt ze daarom minder.
De vragen over Sander en haar leiden dan mooi af van een eventuele zwangerschap…

1 like

Hmm daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Maar ze gaf wel gewoon toe dat ze (tijdelijk) weer rookt dus dan zou ze dat niet doen neem ik aan…

Oooh dat had ik nog niet meegekregen🤣 of zou dat ook weer een rookgordijn zijn haha.
Ik word paranoïde van het kijken van die vlogs🤔

1 like

ik llees nu dat hij officieel naar Sparta gaat! (Voor de geïnteresseerde)

2 likes

Ik volg Teske niet en ik heb ook alleen het begin van deze video gekeken, maar knap dat ze dit ook online durft te plaatsen!

1 like

Ik vind Teske’s video’s helemaal niks (maar ik ben denk ik ook niet haar doelgroep), maar ik vind het wel heel erg knap hoe ze aan haar eigen normen en waarden vasthoudt! Ik denk dat heel veel meiden of jongens die op zo’n jonge leeftijd op YouTube zitten zich laten leiden door geld en succes, maar dat durft zij los te laten.
Ze heeft echt veel samenwerkingen gestopt denk ik door te stoppen met beautyvideos en dierproefvrij en vegan te gaan. En het moet ook moeilijk zijn om te zien dat je views achteruit gaan en minder volgers hebt.

7 likes

Wisten jullie dat Lars Veldwijk een Zuid-Afrikaanse nationaliteit heeft? Dat zei mijn vader ineens…

5 likes

Haha, ik moest een beetje lachen om je stelligheid. Ik heb op de VU gezeten, heb geeen idee wat HOP is, en ik heb een sociale studie gedaan en geen rechten. Ik denk dat het dus wel wat vaker voorkomt helaas!

5 likes

Ik vind die foto’s van Sophie echt te grappig. Op haar insta. Dat ze op bed zit met ballonnen. Zo komisch dat dat haar manier is om die ‘grote Insta meiden’ een soort van na te doen. Je zou denken dat ze er de draak mee steekt maar het is gewoon serieus :joy:

1 like

Al denk ik dus dat zij dit wel helemaal geweldig vindt. Dat vind ik juist zo leuk :joy:

En het hele nachtkastje staat vol met spullen die je niet op je insta bae foto wilt hebben.

8 likes

Ik ga echt helemaak stuk om die bh naast het bed😂

3 likes

54

waar slaat dit ook op? En dan bedoel ik niet Mascha maar die 697 seconden :face_with_monocle:

9 likes

Een online dagboek.