Het andere YouTubers/bloggerstopic

SAME

2 likes

Hahaha Okee dan heb ik het zelf inderdaad ookšŸ™‰

Maar even serieus, gaan jullie dat boek kopen?

Nee. Ik volg haar niet, en ik heb verder niks met zulke boeken. Leuk voor de fans denk ik, maar verder niet.

Daar leek het wel op ja.

1 like

Uhhh okee dat gedoetje van Nanne Meijer en Fred van Leer was dus geen hacker maar een stunt om aandacht te krijgen voor zijn nieuwe single???

1 like

IK WIST HEEEET. Ik heb een gave ik ben Uri Geller. Vond t al een saaie zoen geen passie niks.

8 likes

Ja dat heb ik ook gelezen! Was gevraagd op een boebpresentatie ofzo dacht ik me te herinneren. Ik volg hun verder niet meer dit is wat mij bijstond uit het oude forum.

1 like

Zij houd ook niet alle ballen hoog want ze upload vet vaak te laat of niet…

5 likes

Sanne tweet dat ze haar Twitter gaat verwijderen, maar waar het om gaat is verwijderd, iets met een crowdfunding ofzo…

ā€œEn nu ga ik twitter verwijderen en een tijdje weg. Want het brengt me op dit moment alleen maar verdriet en gedoe wat ik niet kan hebben. Niets persoonlijks maar beter voor mij. Bye. :heart:ļøā€

Net als Cynthia met dr structuurjunkie werkboek terwijl ze zichzelf in een (bijna) burnout heeft gestructuurd.

14 likes

Ik presenteer u hier; onze boebs. #lovealleboebs

18 likes

Een boebpresentatie, de boekpresentatie van Anna

10 likes

Lijkt me ook leuk! Al bedoelde ik wel een boekpresentatie natuurlijkšŸ¤“

1 like

Ik geloof dus echt niet dat zij van twitter gaat. Volgens mij is ze binnen een week terug als ze al gaat. Waar moet ze anders klagen?

3 likes

Tot nu toe is het account er ook nog gewoon. Ik kan het me ook niet voorstellen.

1 like

https://www.ad.nl/show/snapking-hoort-werkstraf-huilend-aan~a39bd4fe/

ah gosh :roll_eyes:

2 likes

Hier kan ik dus hartelijk om lachen. Lekker zitten op die blaren!

2 likes

Geloof ik ook niet. Twitter is haar uitlaatklep, haar manier van communiceren met de buitenwereld. Zonder is ze heel eenzaam.

Ze had een crowdfunding opgestart voor een meisje die een verblijf op Ijsland had gewonnen. Echter moest ze de vliegtickets zelf kopen en die waren nogal duur. Dus had Sanne die crowdfunding opgezet. Het meisje had vervolgens aangegeven dat ze het echt niet aan kon nemen etc.

1 like

Uit pure verveling na het werk naar die LA Sisters gekeken, heb ik vervolgens 4x duurder de hele tijd in mijn hoofd. Die straf heb ik ook wel verdiend.

10 likes