weet iemand waarom lilia like com (weet het ff niet precies meer haha) geen vlogs meer online heeft gegooid afgelopen weken?
De laatste vlog die ik van haar gekeken hebt zei ze dat ze haar bedrijfje in het buitenland op ging zetten, dus misschien is ze daar druk mee? Ik vind haar echt leuk, dus ik hoop ook op een vlog!
Ja dit indd⦠Er zijn jongens die er een moord voor zouden doen en hij gooit er met de pet naar.
Sorry dubbelpostā¦
Maar die Djurre van Willemijn
Doe mij ook zoān man!
Ik vind Jessie hier ook niet leuk.
Sanne houdt het nog lang vol zonder twitter.
ik word iedereen die ik volg na een tijdje zat maar misschien zegt dat meer over mij dan over de vlogger in kwestie haha
Citaat
Dit vind ik ook. Hij heeft altijd blessures maar in de vlogs kan die dan wel leuke dingen doen. Dan denk ik zoān club moet dit toch ook zien?
Wat ik ook altijd vind aan de hand van de vlogs is dat ij het gevoel kri kg als Mason bij Lars en Monica is dat Monica meer voor Mason zorgt dan Lars zelf. Ik kan er niks aan doen maar vind hem gewoon helemaal niks, echt zoān lapzwans.
Oeps! Ik wilde jou citeren @Flamoes en dacht dat dat kon via een bepaalde knop, maar nu heb ik mijn eigen antwoord in een citaat gezet haha. Sorry mijn 2e post hier, moet nog leren
Ja mee eens! Vond Bali ook heel leuk en ging toen vlogs kijken nu ze weer hier is maar vind er geen hol aan eigenlijk
Ik mis de videoās van stephanie broek ik zag wel dat ze een nieuw eigen kanaal heeft maar er staat nog niks op
Ik vind zijn vlogs ook leuker dan die van haar
Zo dit is ook dood. Iemand Monica s babyshower gezien??
Ja ik, vond er niet zoveel boeiends aan heb de vlog op de helft weer uitgezet
Aaahh zo mooi ļø
Lief filmpje hoor!
Mooi! Kreeg er tranen van (hormonaal much)
Ik ben nu al benieuwd naar hun bruiloft!
Ik denk dat dat heel leuk word. Geen overdreven pinterest gedoe maar een gezellige bruiloft.