Het andere YouTubers/bloggerstopic

Op z’n Nederlands staat in het artikel. Net als hazel in hazelnoot.

3 likes

Leuke naam :sweat_smile:

18 likes

Ik kijk even op haar blog, kom daar bijna nooit want ik trek haar schrijfstijl heel slecht. (In dit artikel bijvoorbeeld: ‘zo werden wij weer opnieuw ouders’ weer opnieuw?)
Maar deze foto uit dat artikel over die fotoshoot:
https://www.elisejoanne.nl/wp-content/uploads/2018/06/2-7-787x1024.jpg

Zo’n glam jurk en dan zo’n suf paardenstaartje? En een heel verhaal over flatteus op de foto willen staan blablabla (heel begrijpelijk hoor) maar dan op zo veel foto’s naar beneden kijken waardoor je een onderkin krijgt? Geen mooie reclame voor de fotografe!

5 likes

Nou als zij zeggen dat het vol humor zit dan zal het idd wel HILARISCH zijn:roll_eyes:

(Kan iemand die gif plaatsen :p)

2 likes

Net als meisjes/vrouwen die Rachel heten, maar waarbij je het uitspreekt als Raggel… :grimacing:

14 likes

Zo te zien heeft Willemijn inspiratie op gedaan bij Debby voor het smeren van crackers!

24 likes

Hahaha WTF is dit?! Hoe kun je dit serieus eten? Veel te droog toch? :scream::joy:

12 likes

Is wel voor één van de kinderen als dat nog uitmaakt. Ik zou het m’n hond nog niet voorschotelen. (Ik heb geen hond).

4 likes

Beetje uit de context, hij was de vlokken van zijn cracker aan het eten op dat moment.

7 likes

Hahaha :joy:

Oké dan is t al iets minder erg haha. Heb de vlog niet gezien, dus geen idee. Schijnbaar vindt hij het ook lekker om droge crackers te eten. Heeft ie niet van een vreemde dan iig :sweat_smile:

1 like

Jongenssss het was een grapje :roll_eyes:

1 like

Altijd heerlijk om de video’s van JaackMaate te kijken als ik weer eens gefrustreerd ben over de ignorance van youtubers.

14 likes

het antwoord is: jonge kinderen!

Ik zou mijn kinderen pertinent verbieden hier naar te kijken.

Het kanaal Koetlife, nog zoiets…

haha wauw normaal vind ik zulke video’s irritant maar deze man is zo grappig en on point. serieus hahahaha

4 likes

Hahhaaha zijn kalenderreview van zoella heb ik laatst opnieuw gekeken zo grappig

11 likes

Alfie doet me zo erg denken aan Ryan van Maci van Teenmom

5 likes

Omg can’t unsee!!!

2 likes

Wow ja :scream:

2 likes

Ik snap het niet, gaat ze nu nog een keer trouwen maar dan groots? Met 5 jurken?

4 likes

Twee bruiloften? Wow, ik kan niet eens uiten hoe achterlijk ik dat vind.

8 likes