Ik ben wel benieuwd naar hun nieuws eerlijk gezegd!
Ik ben ook wel benieuwd, maar ik denk echt dat het super gaat tegenvallen. Vind het ook niks dat hun videoâs nu 's middags om 16.00/17.00 (ik weet ff niet welke tijd het is) online komen. Die weekvlog keek ik heerlijk 's ochtends in bed.
Ja heb daar dus ook een hekel aan. Doe gewoon âs ochtends! Vind t tijdens mân ontbijt t fijnste
Dat de Bellingaâs succes hebben vind ik eigenlijk niet te bevatten. Wie vindt dat interessant?
Mooi kut, doe je een onthulling, blijkt bij t editen dat je lippenstift op je tanden hebt
Vind het best heeeel jammer dat de grote onthulling waarvoor ze het al karige blog nog ernstiger afbouwen een boek over zwangerschap is:( 2wmn bezoek ik denk ik over een aantal jaar weer als ik zelf in die fase zit
Hahaha echt hoor. En âmet heel veel humorâ etc. Eh, dat is toch niet aan jullie om over je eigen boek te zeggen?
Ondanks dat ben ik best benieuwd. Ik vind Wil en Tien over het algemeen wel leuk.
Leuke naam! Heel anders dan verwacht!
Maar zou het dan op zân Nederlands of Engels zijn?
Op zân Nederlands staat in het artikel. Net als hazel in hazelnoot.
Leuke naam
Ik kijk even op haar blog, kom daar bijna nooit want ik trek haar schrijfstijl heel slecht. (In dit artikel bijvoorbeeld: âzo werden wij weer opnieuw oudersâ weer opnieuw?)
Maar deze foto uit dat artikel over die fotoshoot:
https://www.elisejoanne.nl/wp-content/uploads/2018/06/2-7-787x1024.jpg
Zoân glam jurk en dan zoân suf paardenstaartje? En een heel verhaal over flatteus op de foto willen staan blablabla (heel begrijpelijk hoor) maar dan op zo veel fotoâs naar beneden kijken waardoor je een onderkin krijgt? Geen mooie reclame voor de fotografe!
Nou als zij zeggen dat het vol humor zit dan zal het idd wel HILARISCH zijn:roll_eyes:
(Kan iemand die gif plaatsen :p)
Net als meisjes/vrouwen die Rachel heten, maar waarbij je het uitspreekt als RaggelâŠ
Hahaha WTF is dit?! Hoe kun je dit serieus eten? Veel te droog toch?
Is wel voor één van de kinderen als dat nog uitmaakt. Ik zou het mân hond nog niet voorschotelen. (Ik heb geen hond).
Beetje uit de context, hij was de vlokken van zijn cracker aan het eten op dat moment.
Hahaha
Oké dan is t al iets minder erg haha. Heb de vlog niet gezien, dus geen idee. Schijnbaar vindt hij het ook lekker om droge crackers te eten. Heeft ie niet van een vreemde dan iig
Jongenssss het was een grapje