Altijd heerlijk om de video’s van JaackMaate te kijken als ik weer eens gefrustreerd ben over de ignorance van youtubers.
het antwoord is: jonge kinderen!
Ik zou mijn kinderen pertinent verbieden hier naar te kijken.
Het kanaal Koetlife, nog zoiets…
haha wauw normaal vind ik zulke video’s irritant maar deze man is zo grappig en on point. serieus hahahaha
Hahhaaha zijn kalenderreview van zoella heb ik laatst opnieuw gekeken zo grappig
Alfie doet me zo erg denken aan Ryan van Maci van Teenmom
Omg can’t unsee!!!
Wow ja
Twee bruiloften? Wow, ik kan niet eens uiten hoe achterlijk ik dat vind.
Ik kijk nooit wat van die Jamie maar ik heb dus dit gekeken, ondanks dat ik haar stem irritant vind. Heel schel? Moest ik wel lachen om 3:07m. Ik heb exact hetzelfde gewoon, ik kan wel op een trapje klimmen om iets uit het keukenkastje te halen maar daarna heb ik geen zin meer om het netjes terug te leggen. Dus flikker/gooi het er ook maar half in. Een heel pak spaghetti kwam me laatst tegemoet toen ik het keukenkastje opendeed. Moest snel weg en heb alle droge spaghetti maar gewoon op m’n aanrecht en vloer laten liggen.
Precies dat! Niet meer bij te houden hoe vaak de spaghetti/rijst/ wat dan ook zo de kast uit donderde NET op het moment dat ik weg moest. Geen idee waarom ik dan ook zo nodig die kast open moest trekken maar goed.
Lekker Engels ook
Heel veel mensen die naar het buitenland verhuizen of in het buitenland trouwen (Claire gaat toch naar de VS verhuizen?) doen twee bruiloften, omdat je anders veel administratief gedoe hebt (vooral als je op huwelijkse voorwaarden trouwt blabla.) Voor de meeste mensen bestaan die twee bruiloften overigens als een officieel krabbeltje bij de balie en later een feest.
Toch vind ik het wel leuk, twee feesten. Why not, als je het geld hebt en je wordt er blij van. Persoonlijk zou ik mijn geld ook liever uitgeven aan een feest met familie en vrienden dan aan een dure auto o.i.d.
Jezus wat een gare spon van De Huismuts, zo random
“Hmmm hoe kan ik mijn gekregen kraan leuk verwerken in een video???”
(vanaf: 3:33)
Ik word hier een beetje emotioneel van. Maar dan eigenlijk alleen vanwege het questionable engels. “Can’t already wait”
Ik vind het niet echt wat. Nauwelijks nuttige tips, had het binnen een half uur uit.
Niet echt nuttig Vrij voor de hand liggend allemaal.
Waar komt die wansmaak bij Jamie Li ineens vandaan. Vond haar outfits eerst altijd zo leuk en nu is het allemaal een beetje trashy ofzo? In haar nieuwste vlog echt allemaal niet om aan te zien. Of is dit nou de mode van tegenwoordig
Echt een leuk concept en een goede uitgewerkte video, zoals altijd van Bonnie. Vele youtubers zouden echt een voorbeeld aan haar kunnen nemen. Die steken niet eens de helft zoveel moeite in gesponserde content.