Het andere YouTubers/bloggerstopic

Hahaha ja wat een onzin

Ja dit heb ik ook gehoord. En ook dat de meisjes zaadjes wel trager zijn maar wel langer blijven leven in de vagina.

1 like

Ik kijk net de video van Claire dat ze weer terug is in New York maar daar zegt ze dat ze ‘geĂ«migreerd’ is. Ik dacht altijd dat ze tijdelijk daar ging werken als expat.

Officieel is ze niet geëmigreerd want ze heeft alsnog een tijdelijke verblijfsvergunning. Maar ik snap opzich wel dat als je er 2 jaar gaat wonen dat je het zo wil noemen. Klinkt cooler natuurlijk

3 likes

Wow 2 jaar! Ik dacht dat het voor een paar maanden was. Nu snap ik het wel!:stuck_out_tongue:

Pff die Leonie van die studentenkooksite vertelt in haar weekoverzicht dat ze een Furla tas heeft gekocht en geeft daar uitgebreid excuses/een verklaring voor. Prima, als jij het geld hebt lekker doen. Om dan twee foto’s later te laten zien dat ze er nóg een heeft gekocht?! Wie houd je dan voor de gek haha

2 likes

Hahaha ik zie net deze comment onder de vlog van Josh:

Hoe lullig maar ik ga hier echt stuk om

85 likes

zij valt ook onder youtubers haha

ik weet niet wat ik van dit gesprek vind

3 likes

Dat ze ‘haar verhaal’ wil laten horen aan mensen? Ja, er zullen vast heeeeel veel mensen zijn die kunnen relaten
 :face_with_raised_eyebrow:
Kreeg ook een beetje zelf-medelijden vibes van dit gesprek. Ze ziet er wel nog steeds heel jong uit vind ik!

3 likes

Jezus die margriet is weer zo’n presentator die niemand laat uitpraten en een lijstje met suggestieve vragen afwerkt. Hou ff je bek en luister naar je gast? Off topic sorry maar ik dacht dat ik me ging ergeren aan Esmee maar niets is minder waar.

23 likes

Ik had dit laatst ook toen Thomas, Lize & Nienke te gast waren daar. Deze 6:42 minuten waren de laatste van het programma. Nienke & Lize zeiden na afloop (via instagram) zelf ook dat ze zoiets hadden van, wat is dit. Geen Margriet voor mij.

4 likes

Ha, ik had meteen door dat het om Margriet van der Linden ging. Die ook zo dr best deed om Zomergasten om zeep te helpen. Met je kuif.

8 likes

Ja en moltalk. Daar wil ik Arjen lubach terug hebben.

4 likes

Jamie Li heeft een klein stukje uit haar boek op Insta gepost en ik haat het zo als er in een Nederlandse tekst ‘sex’ wordt geschreven in plaats van ‘seks’. :mad:

37 likes

Zo oud is ze toch ook nog niet? 29 ofzo toch?

Echt inderdaad. Cringe gewoon, elke zin van Esmee word onderbroken door een vraag die een totaal andere wending opgaat. Lekker interesse tonen in je gasten NOT. Niet dat haar verhaal nou zo boeiend is maar toch
 haha

2 likes

Omg ja dit haha. Ik dacht dat ik gek werd toen ik dat las gisteravond. Whyyyyyy niet gewoon Nederlands :sob::sob:

3 likes

:rofl::rofl::rofl:

38 likes

Haha ja touché. Hoewel dit geen boek is :joy:

2 likes

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat zij zelf niet edit, maar Willem?