Ja echt he… of
Omdat
Haar moeder 3 zussen had en josh zelf 3 zussen heeft
Ja echt he… of
Haar moeder 3 zussen had en josh zelf 3 zussen heeft
Oja dit doet me meteen ook denken aan dat ik uberhaupt een hekel aan dit fenomeen heb waar vloggers mega veel gaan shoppen voor de views?! Ik zie dit de laatste tijd echt supervaak maar ik erger me echt dood aan die vloggers die bergen van die wegwerpkleding kopen of “jou” laten kiezen wat ze moeten kopen. Zag dat laatst bij Laura Brijde ook en ik vind dat zo jammer… echt zo overdreven veel spullen zijn het en echt een verkeerde boodschap.
Ik zie er alleen nooit dingen over in de comments daarom vraag ik me af of ik de enige ben die er zo over denkt.
ja want heel leuk die challenge van kleren bij de zeeman kopen, maar ze doet het toch nooit meer aan. Er staan ook bedragen van 100 euro op dat rad geloof ik, wat voor berg had ze daarvan kunnen kopen bij de Zeeman.
Het idee is leuk maar wat moet je met al die zooi
die van glamour met stephanie broek was wel leuk! Deden ze ook zoiets
Ja, ik stoor me hier ook aan!
NSMBL kan er de laatste tijd ook wat van, even een greep uit de youtube titels van de laatste 2 maanden:
Mannen kopen (budget!) outfits voor ons!
Festival outfits voor onder de 25 euro!
Wibra-challenge! OUTFIT VOOR MEGA WEINIG!
Zeeman-challenge! OUTFIT VOOR 15 EKKIES?!
Waarom moet alles tegenwoordig ook een ‘‘challenge’’ zijn?
Kijkt iemand hier de video’s van Emma Hill? Die heeft ook vaak van die huge shoplogs/try-on video’s. Zoals deze waarin ze de halve webshop van Zara heeft leeggekocht:
Ik denk dat ze wel veel terugstuurt, want ik zou niet weten wat iemand moet met zo veel kleren?
Ik heb ooit gelezen (en bij mezelf en navraag bij vriendinnen) lijkt dit te kloppen:
Zaad van x (vrouw) is langzamer dan (man) y
Dus bevruchting direct op het juiste moment resulteert in een jongen en bevruchting bij latere eisprong resulteert in een meisje
Ik denk serieus dat als dat rad op een hoger bedrag is/was gekomen dat ze hem gewoon heeft doorgedraaid/zou doordraaien.
Dat stuk bij die tandarts in de vlog van Jamie Li. Zou willen dat ik als ik zei ‘goh, ik vind mijn tand niet mooi’, dat er direct een tandarts zich meldde om het voor me te fixen.
En dat ze dan zegt: ja jij zag het al hè, ik was nog in de ontkenning.
Ehm dat tandje zit al scheef en mij dwars letterlijk sinds haar eerste vlog
Hahaha ja wat een onzin
Ja dit heb ik ook gehoord. En ook dat de meisjes zaadjes wel trager zijn maar wel langer blijven leven in de vagina.
Ik kijk net de video van Claire dat ze weer terug is in New York maar daar zegt ze dat ze ‘geëmigreerd’ is. Ik dacht altijd dat ze tijdelijk daar ging werken als expat.
Officieel is ze niet geëmigreerd want ze heeft alsnog een tijdelijke verblijfsvergunning. Maar ik snap opzich wel dat als je er 2 jaar gaat wonen dat je het zo wil noemen. Klinkt cooler natuurlijk
Wow 2 jaar! Ik dacht dat het voor een paar maanden was. Nu snap ik het wel!
Pff die Leonie van die studentenkooksite vertelt in haar weekoverzicht dat ze een Furla tas heeft gekocht en geeft daar uitgebreid excuses/een verklaring voor. Prima, als jij het geld hebt lekker doen. Om dan twee foto’s later te laten zien dat ze er nóg een heeft gekocht?! Wie houd je dan voor de gek haha
zij valt ook onder youtubers haha
ik weet niet wat ik van dit gesprek vind
Dat ze ‘haar verhaal’ wil laten horen aan mensen? Ja, er zullen vast heeeeel veel mensen zijn die kunnen relaten…
Kreeg ook een beetje zelf-medelijden vibes van dit gesprek. Ze ziet er wel nog steeds heel jong uit vind ik!
Jezus die margriet is weer zo’n presentator die niemand laat uitpraten en een lijstje met suggestieve vragen afwerkt. Hou ff je bek en luister naar je gast? Off topic sorry maar ik dacht dat ik me ging ergeren aan Esmee maar niets is minder waar.
Ik had dit laatst ook toen Thomas, Lize & Nienke te gast waren daar. Deze 6:42 minuten waren de laatste van het programma. Nienke & Lize zeiden na afloop (via instagram) zelf ook dat ze zoiets hadden van, wat is dit. Geen Margriet voor mij.