Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind het wel leuk klinken, dat boek van wil en tien! Denk dat ze daar echt wel veel leuke, grappige en handige dingen in gaan zetten. Alhoewel ik hoop dat ze géén hoofdstuk maken over slapen, slaapritmes en je kind laten slapen. Allemachtig, wat slapen die kinderen van wil slecht. Hoe kan je nadat je zelf een pas half uur (22:00 tot 22:30) geslapen hebt de rest van de nacht wakker zijn door die kinderen??? En die kinderen moeten toch ook oververmoeid zijn?
Misschien is het eerlijk gezeg beter als wil een cursusje neemt of boek leest over slaapritme creëeren voor jonge kinderen

2 likes

Dat zou heel goed kunnen. Jorg heeft ook geen stories meer en die is anders toch wel vrij actief. Ik ben benieuwd!

2 likes

Ik kon niet slapen dus zit al uren te youtuben. Dit filmpje heeft me vermaakt:

Heb wel schaamteloos 3/4 van de into overgeslagen en vooral naar het passen gekeken haha. Vind dit meisje wel erg grappig, terwijl ze ook een goede boodschap probeert over te brengen. Volgt iemand hier haar (Lucy wood)?

3 likes

Ik ken haar niet, maar ik vermaak me prima met deze video! Je weet wel dat er niks hetzelfde is bij maten, maar als je 't zo achter elkaar ziet lijkt 't nog erger.

Ja haha, vreselijk toch! Ik krijg bijna de neiging om het met Nederlandse broeken/winkels ook te proberen haha

2 likes

Ik heb ook even de too good to go video’s gekeken van Bonnie en Aimee. Ik vond die van Bonnie leuker, omdat ze meer van het eten filmde en het reviewde. En omdat ze niet alles op 1 dag heeft gehaald. Ook al zei Aimee al dat het niet zo handig was om alles in 1 dag op te halen. Nu baal ik dat die app niet actief is in mijn omgeving, want sommige dingen zagen er super lekker uit :frowning:

2 likes

Jaaa ik had me ook meteen super enthousiast aangemeld. Maar ze hebben het dus echt alleen in een paar grote steden. Terwijl ik toch in een medium grote stad woon maar helaaas

1 like

Ik hoop ook echt dat Too good to go op meerdere plekken beschikbaar wordt. Ik vind het een goed iniatief qua verspilling, maar eigenlijk vind ik het verrassingsidee het leukste aan het gebeuren. Ik kies altijd bekende dingen, lijkt me zo leuk om meerdere nieuwe dingen te proberen.

3 likes

Heb me ook aangemeld, wat een goed idee zeg! Ik zie dat je alleen met cc kunt betalen, jammer zeg, die heb ik niet. Ik heb ze net een mail gestuurd met de vraag of dit in de toekomst verandert.

Ik heb hetzelfde, haalde eerst nog wel een beetje inspiratie uit haar outfits (dezelfde lengte), maar nu…?

Ook Paypal! Bij mij tenminste, maar misschien verschilt het dan?

He wat gek! Heb nog eens gekeken, maar bij de optie ‘voeg betaalpas toe’ zie ik alleen Visa of Mastercard staan.

Is dat bij je instellingen? Als ik er vanuit daar op klik blijft hij hangen bij mij dus kan niet zien wat ik daar heb.
Maar ik kocht toestraks iets en toen kon ik bij de betaling kiezen tussen creditcard en Paypal!

1 like

Ja bij instellingen inderdaad. Ik zie nu wel dat je voor de optie PayPal kunt kiezen bij de aanschaf van een product inderdaad, tnx! Moeten ze misschien aanpassen in de app zodat dit duidelijker naar voren komt, of die optie er ook tussen zetten bij kaart registreren. iDeal zou helemaal top zijn.

1 like

ik cringe zo hard vanaf 9:07 die gezichtsuitdrukkingen die ze aanneemt tijdens het poseren
en dan zo ‘cute’ even dat hemdje vastpakken
i can’t

19 likes

Ik kon inderdaad niet door dat eerste stuk heen komen inderdaad.

Zou dit opnieuw filmen, is toch geen porem?!

1 like

Ik kan haar gewoon NIET verstaan. Ze spreekt zo raar en alles wordt super zacht naar het einde van de zin en elk woord met een ‘d’ of ‘t’ aan het eind klinkt als ‘shhhtt’. ‘Ik ben benieuwsssth wassthh het wordssthhh’

Echt hoe de hel maak je van ‘dertien’ een woord als ‘dertshsiien’???
En ‘vierenveertig’ wordt ‘vierenversstaaaaaaagh’

Echt ergernis is ongelooflijk aanwezig als ik haar hoor spreken

21 likes

Ze kan zo naar huis vliegen met die wimpers van d’r.

1 like
Geslacht baby josh

Een meisje!

3 likes

Ze deed er 3.5 minuten over om uit te leggen wat haar concept inhoudt en 2 keer aan een rad te draaien, om vervolgens nogmaals te vertellen dat ze €20 bij de zeeman moet uitgeven :confused:

6 likes